Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

15-06-2011 20:28 2151 berichten
Welkom *knipt lintje door* in ons grote kleine problemen topic!



Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor kleine, snel te fixen problemen!



Heeft je laptop kuren en wil ie niet meer opstarten?



Probeer je al dagen om je webcam te installeren maar krijg je het maar niet voor elkaar?



Ben je je o zo belangrijke bestanden kwijt omdat je dacht dat backuppen zoooo 1998 was?



Begint je hardeschijf te roggelen?



Heb je eindelijk een draadloze router die heel erg goed is volgens de meneer in de winkel maar krijg je hem niet aan de praat?



Kortom, wij, de niet licht-verdragende, neurotische, contactgestoorde nerds, lossen het voor je op!



En dan is het nu tijd voor de kleine lettertjes, de adders onder het gras, etc, etc... Ja, want we zien er misschien achterlijk uit, maar dat zijn we niet!



Er zijn een paar belangrijke stappen in de wereld van computers die je gedaan moet hebben zodat ons en jouw leven makkelijker wordt. Ja, het vooroordeel klopt, wij zijn inderdaad arrogant.















Zo, heb je dat allemaal gedaan en heeft het je probleem niet opgelost? Dan helpen wij je graag!



Alle reacties Link kopieren Quote
Nee ik leg het niet goed uit, ik draai niet echt de stekker om. Het is zoals op dat plaatje alleen bij mij zit het draadje aan de bovenkant zeg maar. EN dat draadje is redelijk stug, dus het is handiger om hem op een bepaalde manier erin aan te stoppen, want nu gaat dat draadje onder mijn mac. Maar het zijn gewoon 4 dezelfde connectors zeg maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus mijn draadje zit zeg maar waar de H van tweedehands zit. maak ik het nu erger...





Xionz, ja daar ben ik ook bang voor en ik heb geen geld.. Maar kan het kwaad denk je? Ik kan nog wel gewoon alles erin stoppen. Als het kwaad kan , ga ik wel hoor, euh, als ik geld heb ove een tijd
.
.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik hoef hier geen kamertje. Te weinig kennis om te delen.

Erg leuk initiatief zo een vraagbaak, veel ergernissen zullen voorkomen worden!



*weer terug naar de barbecue*
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok nou ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet doen. Kijken off de schijf beschadigd is. Tips anyone?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schijfcontrole morgen even, ga zo slapen Wordt vervolgd
Zou je misschien een duidelijke foto kunnen maken van je adapter en connnector op je laptop? Ben nu wel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren Quote




Alle reacties Link kopieren Quote
Hmm mijn laptop klinkt nu als een opstijgend vliegtuig...
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is nu weer normaal

Denk dat het de ventilator is. Die heeft al heel lang kuren (al voor deze val) maar ik heb hem toen weggebracht, maar volgens hun was er niets mis mee. Heb eenbrandplek op mn been ervan gekregen ,maar sjah.
.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, maar dat lijkt bij mij altijd heftiger te zijn als ik de batterij oplaad. of is dat niet logisch...
.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen.



Het is een rechthoek met 4 connectors erin (of 5 weet ik het) . het draadje waar die rechthoek aan vastzit is niet flexibel de eerste 10 cm. Nu zit dat draad dus half over mijn toetsenbord, of onder mijn laptop . Normaal gesproken heb ik het draad dus achter mijn beeldscherm langs lopen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt hem dus niet verkeerd om doen. Net zoals die van dat plaatje ook niet verkeerd om kan. Het enige wat er verkeerd om aan is, is dat draadje me irriteert..
.
Alle reacties Link kopieren Quote
klopt ik loop al te trekken en te buigen muahhaha
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven