Overnachten in Denemarken op weg naar Noorwegen

08-06-2011 20:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Noorwegen op vakantie. Omdat wij 2 kleine kinderen hebben willen we op de heen- en terugreis graag 1 overnachting in Denemarken.

Wie heeft tips waar we het beste (en niet al te duur) kunnen overnachten. We willen wel graag een kamer waar wij met zijn 4-en kunnen slapen.

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt voor het meedenken! :-))
Wij hebben een keer geslapen (wel 3 nachten ipv 1, maar dat kan ook) in Kolding Byferie). Misschien niet heel goedkoop, maar wel erg leuk . Je kunt dan misschien je vakantie wat verlengen en het stadje verkennen of naar het zwembad.

Dat doen wij ook als we naar Frankrijk rijden met drie kids, chambre d'hotes en dan begin middag aankomen en dan hopelijk (? hihi) relaxt de volgende dag verder rijden.

Op booking com staan ervarignen en foto's.

Veel plezier deze zomer.
Op de camping in Ribe. Daar hebben ze huisjes. En Ribe is geweldig, moet je zeker wel een dagje overblijven, zó leuk daar.

En als je nog een dagje overblijft; het is vlakbij Legoland
668, the neighbour of the Beast
Op veel campings hebben ze stuga's. Ik weet alleen niet meer of ze in D. ook zo heten, maar huisjes dus: leuk, goedkoop en handig. Wel reserveren, want in het hoogseizoen maak je op de bonnefooi nul kans.
Wij doen hetzelfde als jullie, vrouw1980. Wij overnachten o de terugweg op een camping met hutten in Vejle. Ligt op 26 km van legoland, langs de snelweg van Hirtshals naar Nl.

Kost 85 euro per nacht.

Fijne vakantie!
Clarion Collction Hotel Kronyland (dat is vast niet goed gespeld) in Randers. Is 1,5 uur rijden van Hirtshals. En niet duur, maar je moetwel met je kids een nachtje ineen hotelkamer willen slapen natuurlijk. Ik heb via Expedia een kamer geboekt, met ontbijt en diner.
hoe rij je? Want ik weet een leuk en goedkoop hoteletje maar dan moet je wel de ferry putgarden rodby (vast niet goed geschreven) nemen, anders ligt het van de route af..
Bedankt voor alle reacties!

Wij nemen de ferry vanaf Hirtshals.

Dus we rijden de weg E45( geloof ik).
dan denk ik dat je weinig aan mijn tip hebt. Maar goed ik zal hem wel even noemen..

http://www.kirsebaerkroen.dk/

kleinschalig, eenvoudig hotel met hele vriendelijke service in een leuk klein plaatsje.
quote:Blyt schreef op 08 juni 2011 @ 21:13:

Op veel campings hebben ze stuga's. Ik weet alleen niet meer of ze in D. ook zo heten, maar huisjes dus: leuk, goedkoop en handig. Wel reserveren, want in het hoogseizoen maak je op de bonnefooi nul kans.Hytte heet dat in het Deens
vrouwtje,

Wij hebben voor de heenreis net geboekt bij Zleep hotel in Aalborg (met 4 personen 98 euro, geregeld via Expedia).

Heb je al iets gevonden ondertussen?
Heh, jammer, ik zie dat je niet op de route zit van een geweldige camping waar wij in 2007 én in 2009 op de heen- en terugreis hebben gekampeerd. Maar toch, voor geïnteresseerden een linkje: Camp Blommenslyst. Geweldige camping, altijd vrolijke eigenaresse, heerlijk rustig. Echt een aanrader.

En aan to natuurlijk een heel fijne vakantie!
Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels hebben we een hotel geboekt in Randers. (Motel1)

Iedereen een fijne vakantie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven