Hoe urine geur uit matras halen?

18-06-2011 14:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn zoontje heeft vannacht in zijn bed geplast. Ik wilde het zojuist gaan schoonmaken met een sopje (allesreiniger met water), maar de urinegeur gaat er niet echt uit. Ik heb ook al allesreiniger zonder water en glassex geprobeerd.

Ik heb meteen even aan de andere matrassen geroken en die ruiken ook wat muf (van het zweet waarschijnlijk).



Hoe kan ik vieze geurtjes uit een matras halen? Ik heb weleens gehoord dat Febreeze wel schijnt te werken. Ik vraag me tegelijkertijd af of het niet de fabrikant is van Febreeze die het je wil doen geloven, maar de werkelijkheid anders is.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaakazijn! Works like a charm
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
heb je nu niks meer aan, maar daarom heb ik er hoezen om, die vocht niet doorlaten, en bij ons zelf dikke moltons, trekt het ook minder snel in matras
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat je dat niet meer gaat lukken. De lucht is (diep) in het matras getrokken en zo ver kom je niet met je oppervlakkige reinigingsmiddel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nw matras en meteen een goede hoes erbij kopen
Sodapoeder erop, een dag laten liggen en dan opzuigen.
Alle reacties Link kopieren
Febreze werkt wel hoor

Alleen vraag ik me af of het zin heeft, de urine zit waarschijnlijk ook in de vulling van het matras.
Alle reacties Link kopieren
met een stoomapparaat, daar maak ik ze altijd schoon mee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon had ook in zijn bed geplast, ik heb meteen de hoes van het matras eraf gehaald en gewassen en het schuimrubber zonder hoes buiten in de tuin tegen een tafel aan gezet. Lekker de hele dag buiten laten liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:a1974 schreef op 18 juni 2011 @ 15:28:

Lekker de hele dag buiten laten liggen.Haha, dan weet je zeker dat je de komende weken nog een nat bed hebt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Proper Jetje of proper Kaatje, wordt bij ouderwetse drogisten verkocht, werkt ook bij kattenpies, haalt geur goed weg.
Alle reacties Link kopieren
Ecodor UF 2000. Wordt met name gebruikt tegen de geur van kattenpis, maar werkt bij alle soorten urine.



www.ecodor.nl
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven