Een mooie lentedag deel VIII

13-04-2011 21:09 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dagen worden langer en de wereld ontwaakt weer uit zijn winterslaap. In deze lente worden de eerste baby's al geboren en beginnen anderen zich te nestelen en op hun ei te broeden.

Meiden laten we volop genieten en hopen op een vruchtbare, jeugdige en vrolijke tijd. Laten we genieten van de bloemen, de vogels, het mooie weer en vooral van elkaars gezelschap.



Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren!!!! Christinauitgerekend mei 2011, zoon en dochter De Tweeling is geboren, beide kindjes en moeder in goede gezondheid. WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geborenLieke uitgerekend juli 2011, zoonGeniet van haar verlof Juniperuitgerekend juli 2011, zoonGeniet van haar verlofElisauitgerekend augustus 2011, zoonElisa is getrouwd!!! 12 juli met verlof Earthuitgerekend augustus 2011, zoon 1 juli met verlof Floweruitgerekend augustus 2011, dochter17 juni verloskundige 21 juli met verlof Kristinuitgerekend november 201129 juni 20-weken echo Shain de meeleesmodus Sha is lekker op vakantie!

Elmie in de meeleesmodus, neemt even wat afstand van het forum Gaat voor een ICSI of IVF traject, start na de bruiloft

Draaiorgelin de meeleesmodusGeen medische contra's gevonden voor starten met eiceldonatie nu eerst lekker op vakantie

Gerberain de meeleesmodus

Kimmiein de meeleesmodusOnderzoeken afgerond. Geen oorzaak gevonden voor infertiliteit. Nu 3-6 maanden zelf proberen, anders weer zh

Miekiein de meeleesmodus

Alle reacties Link kopieren
Haha, nee het begint niet met een R. (en nu niet verder gaan raden hoor )



Fijn dat je een goede planning hebt gemaakt! Dat heb ik vrijdag gedaan en ik heb ook met iedereen meteen overdrachtafspraken ingepland. Deze week is mijn laatste volle week. Wel een gek idee hoor.

Aan het begin van de zwangerschap had ik echt zoiets van gewoon lekker doorwerken op hetzelfde niveau als normaal. Maar nu merk je echt wel dat je gedachten echt met hele andere dingen bezig is en dat werk er een beetje achteraan hobbelt.
He, ik wilde Shar nadoen! Is het een A,B,C....



Lekker de laatste volle week! Het lijkt me niet meer dan normaal om werk niet meer op de eerste plaats te hebben! Hoe is het met je vriend, is hij er ook klaar voor?



Hoe zit dat met de partners van Lieke en Jun? Sinds jullie met verlof zijn, zijn de mannen er ook klaar voor?
Alle reacties Link kopieren
Een mooie zomerdag deel IX



Nieuw topic girls!!
We hebben een nieuw topic!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven