Sjezus wat een ''sneue'' reactie op een ''sneue'' vraag...Waarom reageer je uberhaupt
Ik geef toch een tip? Hallo, van der valk heeft superhotels voor dat doel, de zwembadsuites zijn al genoemd, je hebt ze ook met mega jacuzzis en saunas in je kamer, en het is niet duur. Dus ik zie het probleem niet, ik vind de vraag sneu maar heb wel direct het naar mijn weten beste antwoord erop gegeven.
Objection! Je hebt wel problemen om ver te rijden,,, je zei zelf dat je niet naar België wou. Nu kan het goed zijn dat belgië dichterbij is voor jou dan sommige mogelijke suggesties, kun je na gaan wat een klein beetje meer informatie goed zou doen!
Ik wil niet irritant over komen hoor, maar je bent zelf ook niet helemaal redelijk, als we even eerlijk zijn. En ja, sommige reacties waren flauw, dat moeten we inderdaad toegeven.
wat mis je in mn topic dan?? t lijkt me niet noodzakelijk om aan te geven in het topic waar ik woon; ik vraag gewoon neutraal naar mogelijkheden, ideeen; dan kan ik altijd zelf nog een keuze maken toch??
Ben in ieder geval wel blij dat je toegeeft dat t niveau hier van reageren gewoon erg flauw is, en echt hoor, dat had ik hier echt niet verwacht...ik vind t nogmaals heel flauw allemaal en vraag me af of dat meer gebeurd hier op t Viva forum; zal es een kijkje nemen bij de andere topics.
in ieder geval bedankt aan jou voor je sportieve reactie nu!
Ik geef toch een tip? Hallo, van der valk heeft superhotels voor dat doel, de zwembadsuites zijn al genoemd, je hebt ze ook met mega jacuzzis en saunas in je kamer, en het is niet duur. Dus ik zie het probleem niet, ik vind de vraag sneu maar heb wel direct het naar mijn weten beste antwoord erop gegeven.
weet je mss zit t m hier in: je kan t wel SNEU vinden, maar moet je dat direct uiten hier?? ik vraag toch niet naar je mening?? ik vraag naar ideeen, letterlijk! maar toch bedankt, van der Valk zou een goede kunnen zijn
Nee je geeft niet aan waar je woont, dus als ik zeg dat in limburg een goed hotel zit, dan weet ik toch helemaal niet of dat drie uur rijden is voor jou? en voor een wip lijkt me dat erg overtrokken als er een leuk hotel dichterbij zit, of niet?
Nee je geeft niet aan waar je woont, dus als ik zeg dat in limburg een goed hotel zit, dan weet ik toch helemaal niet of dat drie uur rijden is voor jou? en voor een wip lijkt me dat erg overtrokken als er een leuk hotel dichterbij zit, of niet?
maakt toch niet uit??? alle ideeen zijn welkom! daarom zet ik die vraag hier neer! enne...Limburg, niks mis mee
lepa, Als de nood hoog is dan is vd valk altijd dichtbij, maar die werd al genoemd. en dan is de nood hoog, dan is vd valk groningen dichterbij appingedam dan limburg. Dus.
Sneu hoor, wel illegaal willen sexen maar aan anderen vragen waar je dat zou moeten doen. Klinkt erg volwassen.
alweer iemand die zn oordeel klaar heeft...dank je wel hoor voor je reactie, heb ik echt wat aan...als t jullie zo stoort, wat doe je hier dan??? oordelen over een ander, is zoooo makkelijk!!! en owww zooo volwassen ook, jemineee
Nou, je kunt het flauw vinden, Sexy. Maar ik krijg persoonlijk een beetje jeuk van stiekeme sex. Is misschien mijn vooroordeel hoor, kan helemaal fout zitten. Maar weet je, vreemdneuken is ineens een stuk minder leuk als je de partner bent (geweest) van een "minnaar".
Excuses dus, ik ben wat oh- oh- oh- TSJOE! -vergevoelig! ~snif~
Ik zat dus even voor je te kijken...'t is verdomd lastig om even een kamertje voor paar uurtjes te huren. Als de tip van der Valk klopt (even verifieren voor de zekerheid..je weet maar nooit met die mensen hier ) dan zou ik maar daarvoor gaan.