Haat aan vreemdgangers

26-06-2011 12:59 225 berichten
Dit topic is om je kwaadheid, verdriet, schuldgevoel, wraakgevoel, nouja alle mogelijke gevoelens neer te zetten die te maken hebben met vreemdgaan.



Of je nu dader bent, bedrogene of minna(a)r(es), wees niet bang om te spuien wat je te spuien hebt.

Ik zal zelf beginnen: ik ben verschrikkelijk boos, voel me gebruikt, boos op hem, boos op mezelf en dat ik in zijn mooie praatjes trapte,

Ben gekwetst, verdrietig dat het niet werkte tussen ons, voel me te kijk gezet en ben nogmaals HEEL ERG BOOS op die vieze, leugenachtige, ijskoude bedrieger!!!!! GRRRRR
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:45:

[...]





Tja, thats life.. Ik haat gewoon vreemdgangers en ze zegt zelf in haar topic dat dit topic speciaal voor mensen is die haat aan vreemdgangers hebben nou here i amWat een sterke emotie voor iets wat gewoon menselijke zwakheid is.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.



En het doet pijn als je er achter komt dat je bedrogen bent, zowel als zijn vrouw als als zijn minares zijnde. En zelfs de man in kwestie kan er pijn van hebben als hij echt verliefd is geworden na een jarenlange relatie die ingedut is.



Het is dus allemaal niet zo zwart/wit.Ben ik het dus mee eens.........
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:45:

[...]





Tja, thats life.. Ik haat gewoon vreemdgangers en ze zegt zelf in haar topic dat dit topic speciaal voor mensen is die haat aan vreemdgangers hebben nou here i amDat is ook zo'n beetje het enige dat je zegt. Tja, dan zou ik ook snel uitgepraat zijn. Zou interessant zijn als je zou vertellen waar die haat op gebaseerd is o.i.d., maar op deze manier draagt het verder niet bij aan de discussie.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:44:

Vreemdgaan hoort gewoon bij het leven, je kunt het dus veroordelen tot je een ons weegt, maar het blijft gewoon bestaan, omdat de mens van nature niet monogaam is. Het is dus een hele klus om dit wel te zijn en niet iedereen kan hieraan voldoen of wil hieraan voldoen.



En het doet pijn als je er achter komt dat je bedrogen bent, zowel als zijn vrouw als als zijn minares zijnde. En zelfs de man in kwestie kan er pijn van hebben als hij echt verliefd is geworden na een jarenlange relatie die ingedut is.



Het is dus allemaal niet zo zwart/wit.Mee eens. Het is nooit helemaal zwart wit natuurlijk. Snap ook heel goed dat TO zich zwaar kut voelt. Vind dat ook oprecht rot voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:46:

[...]





Nee, omdat die haat-opmerking niet zo lekker viel.OMG ... ze maakt zelf een topic aan over Haat aan vreemdgaanders en dan valt ze er over als iemand aan geeft haat te hebben aan een vreemdgaanster ?
Mensen, waar gaat dit over?



Snj opent een topic, blijkbaar uit frustratie en er wordt gewoon door een aantal mensen keihard op gebasht??



Wat is er mis mee met iemand op een subtiele manier er op wijzen dat je het er niet mee eens bent vanwege dit en dat. Waarom gelijk over haat en hyocriet zijn.



Zo kan je nooit meer ergens op reageren.



Mensen veranderen, gedachtes veranderen, meningen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 26 juni 2011 @ 14:48:

[...]





Dat is ook zo'n beetje het enige dat je zegt. Tja, dan zou ik ook snel uitgepraat zijn. Zou interessant zijn als je zou vertellen waar die haat op gebaseerd is o.i.d., maar op deze manier draagt het verder niet bij aan de discussie.Ik heb in mijn directe omgeving gezien wat een vreemdgaan actie kan veroorzaken. Is gelukkig niet bij mezelf gebeurd maar wel heel dichtbij mij. Vreemdgaanders beseffen gewoon niet wat ze de partner hiermee aan kunnen doen en die minaars en minaressen beseffen dit ook niet ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:51:

[...]





Ik heb in mijn directe omgeving gezien wat een vreemdgaan actie kan veroorzaken. Is gelukkig niet bij mezelf gebeurd maar wel heel dichtbij mij. Vreemdgaanders beseffen gewoon niet wat ze de partner hiermee aan kunnen doen en die minaars en minaressen beseffen dit ook niet ..Blijft nog steeds de verantwoordelijkheid van de vreemdganger......dus degene in de relatie!!!!!
Vreemdgaan` is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner.





Chantalo, vertel mij dan even wie er nou vreemdging? TO of die man? Wie had er de vaste relatie??
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 26 juni 2011 @ 14:53:

[...]





Blijft nog steeds de verantwoordelijkheid van de vreemdganger......dus degene in de relatie!!!!!Ook die van de minaar of minares als hij / zij er van op de hoogte is dat er een partner in het spel is.
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:51:

[...]





Ik heb in mijn directe omgeving gezien wat een vreemdgaan actie kan veroorzaken. Is gelukkig niet bij mezelf gebeurd maar wel heel dichtbij mij. Vreemdgaanders beseffen gewoon niet wat ze de partner hiermee aan kunnen doen en die minaars en minaressen beseffen dit ook niet ..



Tuurlijk beseffen ze dat wel, maar wellicht zijn ze echt verliefd geworden of komen ze sexueel enorm tekort bij hun partner.



Er zitten zoveel kanten aan vreemdgaan dat je als buitenstaander nooit precies weet wat er nu precies is gebeurd en vooral waarom.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:54:

[...]





Tuurlijk beseffen ze dat wel, maar wellicht zijn ze echt verliefd geworden of komen ze sexueel enorm tekort bij hun partner.



Er zitten zoveel kanten aan vreemdgaan dat je als buitenstaander nooit precies weet wat er nu precies is gebeurd en vooral waarom.Er is geen enkele reden in mijn ogen die vreemdgaan goed kan praten.
Alle reacties Link kopieren
Ai ai, je ego is zwaar gekrenkt. Bedenk wel dat het slechts je ego is die kwaad is. Hetzelfde ego wat hij zo goed deed voelen.



Steek daar verder geen energie in joh. Dat is zonde.
Alle reacties Link kopieren
huiliehuilie
Dus als jou man zou zeggen '''schat ik ben vreemd gegaan '' dan zeg jij '' och schat dat geeft niet, de mens is niet monogaam en het hoort bij het leven '' ?



Er is een groot verschil tussen accepteren dat iets in een relatie kan voorkomen en het accepteren van dat feit.



Ik weet ook dat mijn vrind vreemd zou kunnen gaan, zegt niet dat ik het accepteer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:54:

[...]





Ook die van de minaar of minares als hij / zij er van op de hoogte is dat er een partner in het spel is.Dat heeft meer met normen en waardes te maken. De verantwoordelijkheid ligt bij degene die een relatie heeft......die moet trouw blijven aan zijn/haar partner. De minaar/minares kent meestal die partner niet en heeft die partner ook geen trouw beloofd.
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:55:

[...]





Er is geen enkele reden in mijn ogen die vreemdgaan goed kan praten.Ik heb het niet over goedpraten, maar over het feit dat de wereld niet zwart/wit is. Het is soms lastig tegen de menselijke natuur in te gaan en dus trouw te blijven, want we zijn geen zwanen.
quote:Miekkie schreef op 26 juni 2011 @ 14:58:

Dus als jou man zou zeggen '''schat ik ben vreemd gegaan '' dan zeg jij '' och schat dat geeft niet, de mens is niet monogaam en het hoort bij het leven '' ?



Er is een groot verschil tussen accepteren dat iets in een relatie kan voorkomen en het accepteren van dat feit.



Ik weet ook dat mijn vrind vreemd zou kunnen gaan, zegt niet dat ik het accepteer.Het zou me pijn doen en ik zou willen weten of het een slippertje was of een echte affaire. Een slippertje vind ik op zich geen probleem, maar het langdurig liegen en bedriegen bij een langdurige affaire wel. Dan kan hij beter met haar verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:59:

[...]





Ik heb het niet over goedpraten, maar over het feit dat de wereld niet zwart/wit is. Het is soms lastig tegen de menselijke natuur in te gaan en dus trouw te blijven, want we zijn geen zwanen.Ik snap niet dat mensen het lastig vinden om trouw te blijven, als je niet trouw kan blijven in een relatie waarom heb je die relatie dan ?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 15:02:

[...]





Het zou me pijn doen en ik zou willen weten of het een slippertje was of een echte affaire. Een slippertje vind ik op zich geen probleem, maar het langdurig liegen en bedriegen bij een langdurige affaire wel. Dan kan hij beter met haar verder gaan.Knap dat je er zo mee om kan gaan, ik kan dat absoluut niet, als mijn mannetje ooit vreemd zou gaan dan zou ik alle botjes in zijn lichaam breken.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juni 2011 @ 14:59:

[...]





Ik heb het niet over goedpraten, maar over het feit dat de wereld niet zwart/wit is. Het is soms lastig tegen de menselijke natuur in te gaan en dus trouw te blijven, want we zijn geen zwanen.We zijn ook geen anders soort dieren zonder zelfregulatie.
quote:rozenstruikje schreef op 26 juni 2011 @ 15:04:

[...]





We zijn ook geen anders soort dieren zonder zelfregulatie.Tuurlijk hebben we zelfregulatie, dat onderscheid ons van de mensapen, maar het kan soms lastig zijn om je hele leven trouw te blijven. Dat is wat ik probeer te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 14:47:

[...]





Vreemdgaan hoor bij het leven ??



Dus als jou man zou zeggen '''schat ik ben vreemd gegaan '' dan zeg jij '' och schat dat geeft niet, de mens is niet monogaam en het hoort bij het leven '' ?Vergeet niet te vragen of ze wel een man heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantalo1984 schreef op 26 juni 2011 @ 15:03:

[...]





Ik snap niet dat mensen het lastig vinden om trouw te blijven, als je niet trouw kan blijven in een relatie waarom heb je die relatie dan ?



Sommige mensen hebben een ander wereldbeeld, die verlangen geen fysieke trouw van een hun partner, maar wel emotionele....



Ieder zijn eigen normen en waarden...
Alle reacties Link kopieren
En als ik een kerel mee uit de kroeg naar huis sleep voor een leuke nacht en hij blijkt een vriendin te hebben is het niet mijn pakkie-an, dat is zijn verantwoordelijkheid...



Dus dames als je man vreemd gaat (en dan voornamelijk 1x) het is zijn schuld, niet de vrouw waarmee hij het doet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven