Geld & Recht alle pijlers

Hooikoorts verschijnselen?

27-06-2011 12:40 11 berichten
Ik heb de laatste weken regelmatig stevige niesbuien en daarna gevoel helemaal 'vol' te zitten, het voelt aan erg verkouden te zijn.

Nu de laatste dagen een enorme jeuk in mijn neus, een prikkelend gevoel boven in mijn neus en een tranend oog.

Alle verschijnselen van hooikoorts denk ik dan. Maar het vreemde is dat alle klachten maar aan een kant van mijn gezicht zitten. Linkerkant heb ik nergens last van.

Kan dit dan wel hooikoorts zijn? Vind het een beetje kinderachtig hier de huisarts voor te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Niesbuien wijst wel op hooikoorts maar ogen heb je volgens mij altijd wel allebei last van dan!
Sorry, dit moet bij gezondheid. heb het al gemeld.
Alle reacties Link kopieren
Als het maar aan 1 kant is, zou ik even naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook alleen links. Volgens mij 'heerst 'er iets. Voor de zekerheid heb ik wel een reactine genomen. Het niezen neemt daar wel van af.



Ik ben nu een week aan het snotteren en het begint weg te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als hooikoorts. Probeer even een neusspray en tabletten , die kun je zonder recept kopen bij de drogist.

Mocht dit niet helpen, even bellen met je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat hooikoortstabletten zijn de goedkopere versie van Allerfre. Ze werken perfect.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
inderdaad je kunt beter de kruidvat tabletten kopen dan de merkversie bij de apotheek, je slaat achterover van de prijs.

De lidl verkoopt ook cetirizine, werkt ook prima. En kost een paar euro.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het vaak 1 oog dat erg jeukte, dus dat kan echt wel met hooikoorts (dit jaar weinig last, goede neusspray gekregen). Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen, niks kinderachtigs aan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik ook hooikoorts en ook voornamelijk aan een kant last, dus het zou goed kunnen. Vervelend is het wel, maar gelukkig ook goed te verhelpen. Ik zou een afspraak maken met je huisarts, die kan je testen voor hooikoorts.
Heb toch maar de assistente van huisarts gebeld en die zei dat het wel kon, hooikoorts. Ik krijg spray, tabletten en druppels voor mijn oog.

Ik bel normaal niet zo snel, maar ik heb drie maanden geleden hersenvliesontsteking gehad dus ben een beetje voorzichtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven