Leuke en interessante workshops.

31-08-2010 13:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd leuk om workshops te volgen, om dingen te leren. Cratieve dingen, of juist voor werk. Lekkere workshops of juist interessante workshops.

Maar nu vroeg ik me eigenlijk af wat voor soorten workshops er eigenlijk allemaal bestaan. Welke workshops volgen jullie, of hebben jullie gevolgd? Wat vonden jullie leuk, wat minder? Ik woon zelf in het oosten van het land, zijn daar wel leuke workshops of allemaal in het westen? Hoe duur zijn de workshops ongeveer? Ik vind het misschien wel leuk om weer een workshop te volgen, dus vandaar mijn vragen om het een en ander op een rijtje te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even googlen want favorieten weg na crash.

Google maar eens op workshops Brummen, die onder het 'kaartje', ze hebben workshops op MP staan.



Verder zo te zien ook wel leuke dingen in Eerbeek, Deventer en Dieren.

Daarnaast ken ik bijzondere bloemenworkshops in Borculo, maar daar is volgens mij nog geen site van. Zal het navragen.



Volksuniversiteiten hebben ook vaak leuke korte cursussen/workshops.



Wat heb je zoals gevolgd?
Alle reacties Link kopieren
Hi Loena. Ik ga jouw topic aan m'n favo's toevoegen, want ik heb precies dezelfde vraag. Alleen woon ik in 't zuidwesten van 't land. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
TO; dat zijn wel heel algemene googlebare vragen:

"Maar nu vroeg ik me eigenlijk af wat voor soorten workshops er eigenlijk allemaal bestaan", "zijn daar wel leuke workshops of allemaal in het westen?" "Hoe duur zijn de workshops ongeveer?"



Maar vooruit antwoord op je vraag, Leukste workshop was in een moes- en kruidentuin. Heb toen o.a. zelf limonadesiroop gemaakt. Verder vind ik workshops vaak snel een beetje truttig overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Borderwalk, je hebt helemaal gelijk, maar als je workshops googled krijg je alleen maar informatie en weet je nog niet of het de moeite waard is en of je waar voor je geld krijgt. Daarom dit tpoic ik ben dus benieuwd naar de mening van mensen, bijvoorbeeld hier op het Viva forum.



Thee, ik heb verschillende kookworkshops gevolgd en mijn ervaring leert dat het ook snel weer een kookworkshop wordt. Ik woon in Deventer en kijk idd ook vaak bij de workshops van de volksuniversiteit, het ROC. Maar ik was gewoon benieuwd naar heel iets anders. Maar het is toch altijd weer spannend om naar iets nieuws te gaan. Dus vandaar de vraag om mening van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je graag willen leren / kunnen? Geheid dat daar een workshop voor is
friezin71 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 14:02
Reden: typen met 1 vinger is stom
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik eigenlijk zo niet. Misschien is er wel iets waar ik nooit over heb nagedacht. Ik zie nu al dingen staan dat ik denk, "o ja kan dat ook?", zoals limonadesiroop maken. Lijkt mij best eens leuk om te doen. Mozaïeken klinkt ook leuk maar erg gepriegel, maar misschien is het wel te gek, dat weet ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter vragen waar geen workshop over is, dan ben je eerder klaar.

van handlezen tot zeep en parfum maken, en van bonbons maken tot paaldansen.

Keuze te over
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Workshop cupcakes maken of taarten decoreren!



Erg leuk en lekker! En ook leuk voor je vriend(inn)en en collega's...
Alle reacties Link kopieren
of bonbons maken, mmmm!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, dat ga ik binnenkort doen....workshop cupcakes maken.

Heb er veel zin in. Ik vind ze er altijd zo leuk uit zien met de versieringen.



Ik heb al wat workshops gevolgd maar dat is meer op het gebied van sieraden zoals zilverklei sieraden maken, glashangers maken dmv een hotpot en glaskralen maken omdat ik zelf ook workshops geef in sieraden maken en ik het leuk vind om diverse technieken te leren.

Mozaieken heb ik 2x gedaan. Kookworkshops zijn ook leuk en gezellig. Wat je nu ook meer ziet zijn workshops zeepkettingen maken. Is ook leuk.

Maar ja ik woon in het westen vh land dus weet niet wat er in omgeving Deventer te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loena78 schreef op 31 augustus 2010 @ 15:02:

Ja dat weet ik eigenlijk zo niet. Misschien is er wel iets waar ik nooit over heb nagedacht. Ik zie nu al dingen staan dat ik denk, "o ja kan dat ook?", zoals limonadesiroop maken. Lijkt mij best eens leuk om te doen. Mozaïeken klinkt ook leuk maar erg gepriegel, maar misschien is het wel te gek, dat weet ik dus niet.De limonadesiroop was in een kruidenatelier. Heb ook nog een azijn gemaakt en andere mensen een olie en een zalf. Dus ik ging naar huis met 4 potjes. Als je googelt kom je dit kruidenatelier in het midden van het land vanzelf tegen.
Alle reacties Link kopieren
Borderwalk, bedankt voor de tip ik ga zoeken, want zalf en olie klinkt ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Dan haal ik nog maar eens een oud topic van stal........... ik geef nl. workshops in Diepenveen (naast Deventer).........wat dacht je van werken met powertex en stone art????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven