Trouwen in 2011/2012 - Deel VI

24-05-2011 14:49 2984 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!

Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, ter inauguratie lezen we graag je aanzoekverhaal. Voor dit topic bestaat een besloten hyve, waarop we foto's en meer persoonlijke informatie delen. Om lid te worden van de hyve, leren we je graag hier wat beter kennen.

NaamDatumBudgetIvetje1 april 2011 Vlammetje1 april 2011 SilkenTofuapril 2011 en april 2012 Dzjannke6 mei 2011 scully198127 mei 2011 Jilzz9 juni 2011 Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 souffle1 en 2 juli 2011 Dark Enchantress1 juli 2011 Goudvis1 juli 2011 Likaaugustus 2011 Cardhu26 augustus 2011 Fotogravin10 september 2011 Kuzu11 november 2011 Lian11 november 2011 Evelise April 2012 < ¤ 4.000,- Posie 27 april 2012 ¤ 2.500,- Liesje 25 mei 2012 ¤ 12.000,-Tut1 juni 2012 Mousiemous 8 juni 2012 Shortyshirke 8 juni 2012 ¤ 10.000,- Zoovie 15 juni 2012 ¤ 17.000,- Dotje juni 2012 ¤ 12.000,- Ringqueen 22 juni 2012 ¤ 5.000,- Chiquita 13 juli 2012 ¤ 15.000,- Woepsie 19 juli 2012 max ¤ 5.000,- Suuzefluus 17 augustus 2012 ¤ 5.500,- Bride 2012 25 augustus 2012 ¤ 15.000,- Fiona September 2012 < ¤ 3.000,- Niehow oktober 2012 ¤ 17.500,-
@ Goudvis en DE

Spannend!!!

Ben ook heeeel benieuwd hoe KK het heeft gehad!
okee hier kom tie

het was regenachtig, maar totaaaaaaaaaaaaal geen last van gehad en juist hierdoor geweldige foto's kunnen schieten
even kort de dag;

ik was heel rustig sochtends, duurde alleen te lang met makeup en jurk dus ik was een kwartier te laat bij de kapel (haha maar ze moesten toch op mij w8en). toen de kapel inlopen met vader, en zag ik mijn aanstaande man, zooo mooi!!!! leuk verhaal van de ambtenaar, ringen, zoen blabla.

groepsfotos in restaurant gedaan in de buurt ivm stortregen.

alle klanten, tafels en stoelen aan de kant geschoven haha,

daarna in de stortregen (had kaplaarzen gekocht :-) ) fotos gemaakt.

daarna feestlokatie, super gezellig, super eten, super werknemers. super dj en leuke karaoke!!!!

wij en daggasten gingen pas om 2 uur weg, de rest vroeger, dus heel gemoedelijk.

met de daggasten naar een hotel, hier vanmorgen ontbijten.

en daar zit ik dan.... ring op de vinger en opeens een andere achternaam... wel gek hoor.

we gaan dinsdag op vakantie :-)
KK klinkt super en wat leuk al een foto! Leuk dat de regen toch zulke leuke foto's heeft opgeleverd.
Hallo allemaal, ik lees af en toe mee in dit topic omdat ik zelf er al aan toe ben om te trouwen en ik vind het leuk om van andere mensen mee te lezen. Nu heeft mijn vriend niet iets met het hele trouwgebeuren dus voor mij blijft het mischien maar bij fantaseren. Maar ik had laatst hier wat tv shows voorbij horen komen die mensen keken maar kan het zo snel niet terug vinden, nu had ik op internet gezocht maar ik weet echt niet welke nu leuk zijn en niet. Welke shows kijken jullie?
KK.. gefeliciteerd!! Jullie zien er prachtig uit! Ondanks het weer toch een mooie dag. Zo apart he NL.. Gisteren veel regen en vandaag alleen maar zon. Gelukkig heeft het geen invloed gehad op jullie dag. Hoop voor jullie dat de gezegde over regen op je trouwdag uitkomt!! (betekend veel kinderen)

Faye... say yes to the dress op travel discovery. Ook rich bride poor bride is leuk, maar dat is misschien alleen in de maand juni (is trouwmaand op travel discovery).
KK van harte gefeliciteerd! jammer van de regen, maar een beetje regen kan een goed feestje nooit verpesten (alleen chagrijnige mensen kan dat lukken) Alvast een heel fijne vakantie toe gewenst.......
KK, gefeliciteerd! Leuke foto, jullie stralen! Je jurk is prachtig en mooi pak ook van je man! Fijn dat het ondanks de regen toch een mooie dag is geworden!

@Tut wat een drama van je ring!! Echt heel erg slecht dat ze daar pas mee komen als de koop is gesloten. Is er inmiddels al iets van een oplossing?

Ik heb net trouwschoenen besteld: customized witte leren All Stars voor ons allebei :blob:
KK, wat zien jullie er mooi uit samen! Super om te lezen dat jullie zo van de dag genoten hebben, fijne huwelijksreis!

Over mijn ring, ben net weer terug in NL, dus nog niks weer gehoord. Maar ben van plan daar zo snel mogelijk naar toe te gaan als Tinus ook thuis is, want dit ga ik echt niet accepteren. Vind het alleen zo lastig dat ik straks misschien moet zeggen dat ze dan het geld maar teruggeven, omdat ik de ring zo niet meer hoef. Want ik hoef hem wel
KK, idd, wat stralen jullie....gelukkig heeft de regen jullie dag niet verpest!

Tut, klote, snap je helemaal...succes met het vervolg! Maar kunnen ze je ring ook niet kleiner maken door er een stukje tussenuit te halen?

Zou hier vandaag (ja weet t laat, as is niet zo vd ringen) gaan kijken, maar lig zo ziek als een hond op bed...bleh...
Cardhu, beterschap!

Faye, ik vind 4 brides ook altijd heel grappig, maar ik weet niet wanneer dat komt. Op internet kun je ook nog heel veel afleveringen van De bruiloft van terugkijken.

Ring-update:

We zijn naar de Bijenkorf gegaan, waar de ring dus klaarlag. In principe paste hij nu prima, maar mijn vingers zijn natuurlijk flink dik van de warmte. Daarbij zitten mijn andere ringen in de winter erg los, dus ik wil hem niet zomaar zo meenemen. We hebben aangegeven het erg bijzonder te vinden dat we er nu extra voor zouden moeten betalen, terwijl de ring in een kleinere maat aan ons verkocht is. De dame legde uit dat de verkoopster die ons toen hielp net nieuw is en liet zelfs het schermpje zien waar in rode letters op stond dat de ring niet meer in andere maten te bestellen was, maar gaf zelf ook direct aan dat wij er natuurlijk geen boodschap aan hebben dat haar collega niet weet in welk schermpje ze moet kijken. Tinus wees haar erop dat er geen ontbindende voorwaarden als de maat in de koopovereenkomst staan en dat daar de kleinere maat gewoon op staat. En ook dat het in dit geval toch echt het risico voor de verkoper is als een nieuw iemand iets over het hoofd ziet. De dame kon er niet direct over beslissen, maar ik had wel het idee dat ze het eigenlijk met ons eens was, zeker omdat ze het bleef uitleggen maar ook steeds bleef benoemen dat wij daar verder niks aan hebben of mee kunnen.

We hebben afgesproken dat zij woensdag voor ons nagaat of die kosten voor het eventueel plaatsen van zo'n bolletje moeten betalen. Bovendien is het woensdag niet zo warm, dus dan kan ik hem nog eens passen.

Want prachtig was hij wel, helemaal toen Tinus hem bij me omschoof om te voelen hoe makkelijk dat ging
@ Tut Lekker dan! Dat ze zo'n onervaren iemand jullie alleen laten helpen... Maargoed, het klinkt nu al beter als eerst, ik hoop dat het nu helemaal opgelost wordt en dat jij gewoon je prachtige ring hebt straks (wel jammer dat ie weer af moest denk ;))
Hoi meiden, mag ik even bij jullie inbreken. Misschien kunnen jullie mij en mijn vriend helpen aan een feestlocatie.

We gaan volgend jaar juni trouwen. We zijn op zoek naar een leuke feestlocatie. We hebben al een trouwlocatie op het oog en willen daarna met onze gasten naar de feestlocatie, alwaar we eerst met de daggasten willen gaan barbequen en vanaf een uurtje of half 9 meer mensen laten komen voor een feest. Lekkere drankjes, goed muziekje, veel gezelligheid en het liefst dan lekker in de buitenlucht. Picknicktafels, kampvuurtje.

We dachten dit zelf te kunnen realiseren op een weiland, camping of kampeerboerderij. In ieder geval iets met een groot grasveld, waar we het liefst zelf nog allerlei dingen voor moeten regelen, zoals een tent, catering, versiering enz.

Maar waar vinden we zoiets? We hebben de omgeving al afgezocht, maar we zien alleen dingen waarbij je teveel vast zit aan regeltjes en dingen die voor ons geregeld worden.

We zoeken in de omgeving Rijn en Veenstreek en Bollenstreek.

Hebben jullie misschien tips?
via google is er veel te vinden. ben niet bekend (totaal niet, weet zelfs niet eens welke provincie je bedoelt) in de omgeving waar je zoekt....maar met "groepsaccomodatie' als zoek term kom je een heel eind.
maar als ik lees wat je graag wil, dan is de locatie waar wij hebben gefeest ideaal! (maar alleen een beetje te ver weg denk ik)

http://www.postwagen.nl/groepsaccommodatie-groningen/
Hoi Jann, ik ben ook totaal niet bekend in die streek, maar Fotogravin en haar geliefde hebben een kampeerboerderij als feestlocatie. Er vinden daar normaalgesproken geen bruiloften plaats, maar de mensen van de boerderij vonden hun insteek zo leuk, dat het toch mag. Ze zijn dus volledig vrij in aankleding en verzorging van het feest, dus regelen ze zelf decoratie, barbecue, uiterst bekwaam en representatief personeel, enzovoorts. Misschien ook een idee voor jullie?
Wij hebben vanavond de eerste afspraak met een fotograaf, ben benieuwd. www.weddingvision.nl, wie zijn deskundige mening wil geven, is welkom!
En vanmiddag proef make-up, hahaha!
@Jann: wat een leuk idee om het om die manier te vieren Wij doen het dus precies zo op 10 september Aan een locatie kan ik je niet helpen, onze locatie is in Midden-Brabant dus voor jou uit de richting. Wij zijn weken aan het googlen geweest om een geschikte locatie te vinden want het is inderdaad niet makkelijk. Wat Ringelding al zei: zoeken op "groepsaccommodatie" of "kampeerboerderij" levert de meeste resultaten op. Mijn ervaring is dat niet alle accommodaties een eigen site hebben dus vaak via kampeergidsen enzo kan je ook wel succes hebben. Misschien kun je ook zoeken op scoutingverenigingen e.d. Daarnaast willen ze niet allemaal meewerken aan een bruiloft dus je kunt het beste even persoonlijk contact leggen om je plannen uit te leggen. Houd er wel rekening mee dat het minder low-budget is dan het in eerste instantie lijkt, want je huurt zo'n locatie vaak voor het hele weekend (wij wel iig) en dat is niet heel goedkoop. Dan moet je ook nog alle spullen huren, zoals tenten, geluidsinstallatie, bepaald serviesgoed, tafellinnen etc. En natuurlijk je eten en drinken (maar dat kan je zo duur maken als je zelf wilt).

@Tut Wow! Goeie fotograaf; mooie beelden, mooie momenten! Niks op aan te merken! Veel plezier met de proefmakeup, doe je visagiste de groeten!
over de foto's heb ik maar 1 woord...WAUW!!!!!!!!!
Ja, echt mooie foto's! Ik ben benieuwd hoe het gesprek gaat vanavond!

Even schaamteloos reclame maken voor onze fotograaf. Ze heeft de laatste tijd weer een paar reportages geplaatst op haar blog en ik vind ze echt gewéldig!! Ik kijk echt zo uit naar onze fotoreportage!
Wauw Tut! Wát een gewéldige foto's maakt hij! Echt helemaal super! Ik ben heel benieuwd hoe het gesprek gaat! en of hij wel af en toe adem haalt zodat jullie ook iets kunnen zeggen

En hoe is je make-up gegaan? Of is ze nog bezig

Wij hebben zaterdag onze love shoot. Ben heel benieuwd!
Tut.. hoe is het afgelopen?

Leuk trouwens die trouwprogramma's. Kennen jullie nog dat programma 'million dollar wedding'? Onze fotograaf heeft daar foto's gemaakt.

Jann.. kan je ook niet helpen. Iid googleen en misschien rond vragen bij vrienden/familie. Misschien kent iemand die een grote boerderij/schuur/land heeft waar je het zou kunnen geven. Succes met zoeken.

Hier de laatste dingen aan het regelen. Nog 2 nachtjes....

Vanmiddag verjaardag nichtje. Vanavond nagels. Morgen naar kerk en feestlokatie om spullen te brengen en dan.... is het zover!
Ja,nog 2 nachtjes slapen, voor jullie komt het echt dichtbij nu!

De fotograaf was super, een jonge vent met heel veel ideeën, die zichtbaar enthousiast werd van de mogelijkheden die Ameland zou gaan bieden. Hij deed erg zijn best om te begrijpen wat wij zoeken qua foto's en we hadden een goede klik met hem. Zou het eerder gezellig dan vervelend vinden om hem de hele dag op mijn bruiloft te hebben, dus dat zit goed. Hij liet ook een aantal albums en een slideshow zien. Bij de eerste twee albums (waarvan eentje van een bruiloft op Terschelling, dus daar was ik erg benieuwd naar) was ik een beetje teleurgesteld, want ik vond de foto's wat tegenvallen, ook qua stijl. Maar het derde album lag meer in de lijn van wat wij willen, en daar werd ik dus weer heel erg blij van. Net als van de slideshow. Hij legde ook uit dat het ook heel erg afhangt van wat een bruidspaar wil, hoe het album eruit komt te zien. Dus ik denk dat als hij goed in beeld heeft wat wij willen, dat hij zeker een heel mooie reportage bij ons zou kunnen maken. Vind hem in ieder geval nu al een aanrader, erg professioneel ook. Hij verontschuldigde zich zelfs voor het feit dat hij wat zomers gekleed was, wat we hem natuurlijk snel vergaven met dat soort temperaturen.

We willen nog wel meer fotografen spreken, zodat we wat vergelijkingsmateriaal hebben. Gisteren heb ik op het station nog een trouwboekje gekocht (kon het weer niet laten ) maar dat bleek heel goed uit te pakken. In het tijdschrift zelf zit een enorm uitgebreide planner, super handig. En als bijlage zat er een boekje bij over de Bruidsfoto Award met een heleboel genomineerde fotografen. Komt dat even handig uit!
hehehehe.....typische tut actie m.i.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat alles alweer achter de rug is. eignelijk is het voorbereiden (en het feest) het leukst van het hele trouwgebeuren (vind ik dan)

ik ben eigenlijk oko heel erg benieuwd naar de foto's die onze fotograaf heeft gemaakt. Ik was tijdens de foto's zo'n ontzettende houten klaas aaneht zijn, dat het schier onmogelijk is geweest om mij een beetje redelijk op de foto te krijgen. ben totaal niet fotogeniek, dus is het eigenlijk maar goed dat ik nooit een carriere als model heb geambieerd, dat zo een regelrechte catastrofe zijn geworden.

waarschijnlijk vroeger als kind te weinig op de foto gezet.

Nu met Jongste oudste uit school plukken! Lates!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven