Vriend op vakantie naar Marokko?!

29-06-2011 00:18 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken, tips misschien?

Mijn vriend en ik hebben al 3 jaar een relatie met ups en downs. Hij is een hele knappe, goed uitziende Marokkaan.

Nu gaat hij a.s. zaterdag naar Marokko en hij heeft mij dit keer niet meegevraagd en heb het gevoel dat hij mij er niet bij wil hebben!

Nu is het zo dat ik al 2 keer mee ben geweest tijdens de zomer naar Marokko en het is daar een grote Sjanspartij.

Zon, zee, strand, uitgaan en ook zijn de meiden (Marokkaanse meiden uit NL en Europa) daar erg mooi.

Ik vertrouw hem wel, maar de meiden daar niet, want heb genoeg gezien en gehoord. Wat moet ik doen? Daarheen gaan en surprise surprise of moet ik hem 4 weken missen en hopen dat hij trouw is? Ik wil hem niet kwijt.
quote:Loesje_87 schreef op 29 juni 2011 @ 00:27:

Ik heb al eerder Nederlandse/Westerse vriendjes gehad, maar daar is het niks mee geworden en nu ben ik toevallig voor een Marokkaan gevallen en ben erg gelukkig met hem.. Alleen nu een beetje onzeker.En die ups en downs uit de OP dan?
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 18:56:

Dames jullie laten we je weer heerlijk kennen..en ik kots op jullie zielige vooroordelen. Troost je maar met de gedachte dat ik lelijk uitgehuwelijkt gek en een tiener moeder ben! Maak er maar wat leuks van!quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:02:

Ik ga nu ook keihard zeggen dat ik zeker weet dat jullie lekker Marokkanen willen bashen zonder pottekijkers!! Ga je gang! Ik heb dit al zo vaak meegemaakt dikke vette ouwe zuurpruimen!

Oh Sya, de enige die zich hier laat kennen en haar statements niet onderbouwd ben jij zelf. Zet jezelf nou niet nog meer voor lul. Ga gewoon.

Overigens is dit een openbaar forum dus waar je dat "zonder pottenkijkers" vandaan haalt is me een raadsel.
Substanza waar baseer je dat op? Zo ken ik er ook wel een paar. Bevooroordeelde ! Ik hoop dat jullie nu even genoeg stof hebben zodat jullie een avondvullend programma hebben.
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:06:

Substanza waar baseer je dat op? Zo ken ik er ook wel een paar. Bevooroordeelde ! Ik hoop dat jullie nu even genoeg stof hebben zodat jullie een avondvullend programma hebben.Overigens nam Substanza het voor je op.. Maar jij neemt alles, goed als je daar in bent, op als een aanval.
Ik ga ook niks onderbouwen. Waarom zou ik en wat valt er te onderbouwen? Zoek het allemaal uit joh!
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:08:

Ik ga ook niks onderbouwen. Waarom zou ik en wat valt er te onderbouwen? Zoek het allemaal uit joh!

Hebben we geprobeerd, maar je blijft zo vaag.

Als je zelf niet van plan bent dingen te onderbouwen en uit te leggen waar je je statements op baseert, dan hoef je dat ook niet van anderen (o.a. substanza) te vragen.
Precies, je snapt het niet eens, Sya.
Heb ik rare dingen gezegd over de Nederlandse cultuur of iemand echt persoonlijk aangevallen, voordat jullie begonnen?
Zonder pottekijkers ja, want jullie gaan ervanuit dat het onderwerp van jullie gesprekjes standaard in de keuken staan te zwoegen...en als dat niet blijkt te kloppen wordt iedereen wild! Zooooo doorzichtig!
Wat gezellig hier. Gaat het ook nog ergens over? Sya, vanwaar dat gescheld? Doe eens een beetje aardig!
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:15:

Heb ik rare dingen gezegd over de Nederlandse cultuur of iemand echt persoonlijk aangevallen, voordat jullie begonnen?Misschien ben ik niet nederlands, dat weet jij niet, he. Dat kun je niet zien door je toetsenbord.
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:15:

Heb ik rare dingen gezegd over de Nederlandse cultuur of iemand echt persoonlijk aangevallen, voordat jullie begonnen?

Hebben wij jou persoonlijk aangevallen? Nee.

We hebben je met je neus op de feiten gedrukt. Namelijk dat je aanvallend post, dingen zegt en ze later ontkent, en dat je nergens echte redenen voor kan verzinnen.

Het is je eigen frustratie waar je tegenaan loopt. Dat jij de waarheid niet kan hebben en dan maar het zielige slachtoffertje uit gaat hangen is niet mijn (ons) probleem.

Vannacht had je er overigens geen moeite mee om 1 persoon af te zeiken. Nu je het idee hebt dat jij "afgezeken" wordt (wat overigens niet zo is) sta je in eens te miepen.
Missverrektekoekwaus ik kan nu echt niet meer aardig doen. Maar dat is moeilijk uit te leggen. Als mensen zo'n gedetallieerd "beeld" van je hebben, waar niks van klopt. Dan voel ik alleen maar onmacht!
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:17:

Zonder pottekijkers ja, want jullie gaan ervanuit dat het onderwerp van jullie gesprekjes standaard in de keuken staan te zwoegen...en als dat niet blijkt te kloppen wordt iedereen wild! Zooooo doorzichtig!Nee hoor, die hangen hier uit --> http://forums.marokko.nl/ ..

Nee maar ff serieus. Je legt nu woorden in mijn mond. Ik zou denken dat de vrouwen en mannen waar we het hier over hebben slechts in de keuken staan of staan te commanderen. Dit zijn jóuw woorden. Niet de mijne. Ik denk namelijk helemaal niet zo. Maar dat komt jou handig uit want dan kun je doen alsof ik het allemaal slecht bedoel.

Om mijn part mail je dit topic naar de nationale televisie. Ik heb niets gezegd wat ik niet kan onderbouwen en ik heb niets gezegd waar ik niet achter sta. En sterker nog, ik heb ook niets gezegd wat ik achteraf ga staan ontkennen.
Perseph0ne dat viel best wel mee. En ik heb haar mening aangevallen en niet haar persoon!
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:28:

Missverrektekoekwaus ik kan nu echt niet meer aardig doen. Maar dat is moeilijk uit te leggen. Als mensen zo'n gedetallieerd "beeld" van je hebben, waar niks van klopt. Dan voel ik alleen maar onmacht!

Je hebt nooit aardig gedaan. Lees jezelf ff terug zeg. Ergens rond bladzijde 3. Laat maar zien hoe hard je juf afblafte alleen omdat ze vragen stelde. Ritmeester wist het iig nog met respect te formuleren.

En dat mooie gedetailleerde beeld, heb je hier zelf gecreëerd.
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 02:18:

[...]

Verdiepen? Lijkt me handig als je je voortaan eerst verdiept, en dan met een mening komt. Komt best wel dom over dit.

oh ja....hier begon het mee.......

*verder lezen*
Perseph0ne de nationale televisie? Laten we even normaal doen? Want dat gaat een beetje te ver.
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 19:30:

Perseph0ne dat viel best wel mee. En ik heb haar mening aangevallen en niet haar persoon!Ooooh je bedoelt doen je tegen haar sprak alsof ze een klein met poep besmeurd kind was?
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 02:23:

[...]

Klopt ik ben niet echt aardig, maar wel direct daar kom je verder mee.Understatement van de dag!
quote:evelynsalt schreef op 29 juni 2011 @ 19:32:

[...]

oh ja....hier begon het mee.......

*verder lezen*Geef je mij zo even een samenvatting? Ik geef het toe, ben even te lui om het helemaal door te lezen.
Heb ik zelf gecreeerd? Het klopt iig niet en ik en de persoon in kwestie hebben het allang bijgelegd dus....?
quote:Sya schreef op 29 juni 2011 @ 02:27:

[...]

Ga met een goed gevoel naar bed, want het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen.....maar ik loop al mijn hele leven van alles te verdedigen en dat is ook niet fijn.'betuttelend' en 'neerbuigend' zegt ze
Als ik haar zo erg vernederd hebt dan spijt me dat, maar ik reageerde eigenlijk alleen maar op de mening die zijzelf over mij had.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 19:35:

[...]

Geef je mij zo even een samenvatting? Ik geef het toe, ben even te lui om het helemaal door te lezen.komt goed! *nu even verder lezen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven