Hippe dingen in Londen

08-05-2007 17:44 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een lang weekend naar Londen en ik ben op zoek naar goeie tips over hippe winkels, hotspots, trendy uitgaan of gewoon leuke bestemmingen... Wie weet leuke adressen? En dan graag niet iets waar alleen 18-jarigen komen, zodat ik me als 30plusser niet bejaard voel :D
Alle reacties Link kopieren
Tate Modern, hartstikke hip



Dansvoorstelling in Sadler's Wells: Jasmin Vardimon, vorige voorstelling was te gek.
Alle reacties Link kopieren
Hippe winkels vind je in Carnaby Street en het is ook leuk om te shoppen rond Camden Road, Notting Hill, Portobello Road.



Clubs: Ministry of Sound, Sound Republic, Tiger Tiger (ben er al lang niet meer geweest dus weet niet hoe hip het nog is maar er zijn genoeg bars, clubs en pubs in heel London).



Eten: Chinatown is altijd een aanrader en verder kun je in alle pubs voor relatief weinig geld lekker eten.



Covent Garden, Neals Yard zijn ook leuk om te bezoeken en te winkelen. In Neals Yard kun je ook lekker eten in het World Food Cafe (vegetarisch). www.worldfoodcafe.net



En voor meer info over evenmenten, exposities e.d. kun je kijken op www.timeout/london of www.londontown.com



www.londononline.co.uk

www.london-eating.co.uk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven