tips voor het leukste verblijf in Ierland

24-04-2007 23:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

aankomend weekend en een aantal dagen ga ik het land in (in Ierland) en zoek een leuke,fijne en vooral relaxte plek om te verblijven voor die paar dagen.

Wie heeft er tips voor een ho(s)tel / B&B?

Nadja
Alle reacties Link kopieren
Enig idee welke richting je uit wilt? 
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op www.ambiancetravel.nl
Alle reacties Link kopieren
Enig idee welke richting je uit wilt? 
eerste paar dagen zit ik bij vrienden in Dublin en dan ga ik nog uitwaaien in het land...

en kan alle kanten op.... In eerste instantie zat ik aan Donegal te denken...

Maar het zuiden kan ook..

of Noord-ierland...



Het gaat me nu voornamelijk om de leukste verblijf-plek...

Een fijne plek om te verblijven (liefst vlak bij een kust of ander water)...

 

Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de tip! Inderdaan mooie plekken,

alleen vind ik de prijzen hoog...

 helaas

Alle reacties Link kopieren




quote: La India reageerde



kijk eens op www.ambiancetravel.nl





bedankt voor de tip! Inderdaan mooie plekken,

alleen vind ik de prijzen hoog...

 helaas

De meesten zijn tussen de 100-125 euro per nacht. Tjsa,....je zoekt het leukste verblijf van Ierland maar tegelijkertijd mag het ook niets kosten?
Alle reacties Link kopieren
het eerste backpackers hostel wat ik vind vraagt € 46,00 per persoon per nacht,....:o. Nou,..doe mij dan maar een kasteeltje voor €125,00 per kamer.
Alle reacties Link kopieren
The Green Gate B&B, in Ardara, Donegal!!



Paul Chatenoud’s amazing little B&B is a one-off. Above Adara, up a steep and twisting boreen (follow his unique signing system) that will reward you with a stunning view on arrival, Paul offers simple but comfortable accommodation in his unspoilt traditional cottage and converted outbuildings.



It’s a far cry from the Parisian bookshop he once ran, but this little place is magic. In the morning (or whenever you wake up - he will be working around his lovely garden and is happy to stop at any time it suits his guests), he cooks up breakfast while you take in the laid-back homeliness of his cosy cottage sitting room.



If the morning is fine he may serve breakfast in the garden (just where is that beautiful music coming from?) while he regales you with stories of famous people who have fallen in love with The Green Gate. Just be glad you found it, because he’s probably right - it may well be “the most beautiful place anywhere in Ireland”.



Just leave the Merc at home - and come with an open mind. [Paul asks guests to visit his website and be sure they understand the simplicity of the place they plan to visit before he can accept reservations.]

Children welcome (cot available and baby sitting arranged), but some parents may feel it is rather remote for young children. Pets permitted by arrangement. Rooms 4 (all with en-suite bathrooms, bath only). B&B €35pps, single €60. Open all year. No Credit Cards. Directions: One mile from Ardara on the hill (past Woodhill restaurant and follow white arrow)

Tel: +353 (0)74 954 1546
Alle reacties Link kopieren
hey, bedankt, Iziz, voor die tip. die kende ik nog niet.



verder heb je een hostel in Malin (noordelijkste punt van ierland in Donegal, net boven Derry)

youth hostel in Derry.

youth hostel in Donegal Town

hostel in Glencolumkill (spelling?)

hostel in Whiteabbey in Noord Ierland aan de north antrim coast dicht bij Giants Causeway.
Alle reacties Link kopieren
De meesten zijn tussen de 100-125 euro per nacht. Tjsa,....je zoekt het leukste verblijf van Ierland maar tegelijkertijd mag het ook niets kosten?





Rond de 40 vind ik acceptabel....

en ben net terug en heb zeker een B&B gevonden die aan mijn verwachtingen voldeed..

Heerlijke plek, goede verzorging, lieve mensen en een prachtig uitzicht!!!!





Alle reacties Link kopieren






De meesten zijn tussen de 100-125 euro per nacht. Tjsa,....je zoekt het leukste verblijf van Ierland maar tegelijkertijd mag het ook niets kosten?





Rond de 40 vind ik acceptabel....

en ben net terug en heb zeker een B&B gevonden die aan mijn verwachtingen voldeed..

Heerlijke plek, goede verzorging, lieve mensen en een prachtig uitzicht!!!!







Acceptabel? Alles boven de € 40,00 ('per persoon?) is dus niet acceptabel in jouw ogen? Ligt er toch maar helemaal aan wat je ervoor krijgt neem ik aan. Maar je was op zoek naar het leukste verblijf in ierland en nu was het acceptabel,.....oke. Je kunt natuurlijk water bij de wijn doen en emmers bij de vaten gooien,... 



Leuk dat het zo leuk is geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven