Seks
alle pijlers
Bestaat de perfecte sekspartner?
vrijdag 25 januari 2008 om 10:50
En zo ja, blijf je daar dan altijd mee vergelijken?
Ben niet zo heel erg ervaren, tenminste wat het aantal bedpartners betreft. Maar had wel het geluk de - volgens mij - voor mij perfecte sekspartner te vinden. Helaas getrouwd, dus ik mag hem niet houden, maar tjongejonge, de seks kon/kan echt niet beter!
Aangezien ik (weer) single ben, houd ik mijn ogen open voor een nieuwe relatie. Ik merk alleen dat het in bed wel lekker en leuk is, maar ik toch terugdenk aan het vuurwerk dat ik met mijn getrouwde lover veroorzaken kon.
Ben wel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn? Heb jij ook 1 perfecte lover gekend, of zijn er meer geweest? En als je geen relatie (meer) hebt met diegene, blijf je vergelijken? Hoe ga je daar mee om?
Ben niet zo heel erg ervaren, tenminste wat het aantal bedpartners betreft. Maar had wel het geluk de - volgens mij - voor mij perfecte sekspartner te vinden. Helaas getrouwd, dus ik mag hem niet houden, maar tjongejonge, de seks kon/kan echt niet beter!
Aangezien ik (weer) single ben, houd ik mijn ogen open voor een nieuwe relatie. Ik merk alleen dat het in bed wel lekker en leuk is, maar ik toch terugdenk aan het vuurwerk dat ik met mijn getrouwde lover veroorzaken kon.
Ben wel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn? Heb jij ook 1 perfecte lover gekend, of zijn er meer geweest? En als je geen relatie (meer) hebt met diegene, blijf je vergelijken? Hoe ga je daar mee om?
vrijdag 25 januari 2008 om 10:57
vrijdag 25 januari 2008 om 11:04
Okay, dat zijn dan de ideale sekspartners. Want samen op zoek gaan is inderdaad heerlijk! En dat je de seks-kwaliteit behoorlijk kunt verbeteren door veel te "oefenen", betwijfel ik niet.
Maar die ene man zou ik toch echt als perfecte partner noemen: met hem hoefde ik nergens naar te zoeken, dat liep gewoon fantastisch, met zo gigantisch veel passie, en dat vanaf de allereerste keer :o) En dat verbaasde me eigenlijk nogal, omdat het vaak zo is, dat je elkaars lichaam en behoeftes eerst es moet verkennen...
vrijdag 25 januari 2008 om 11:07
Denk jij trouwens dat wanneer jij jouw perfecte bedpartner tegen het lijf loopt hij jou dezelfde eretitel zal geven ? Want dát hoeft automatisch gelijk op te gaan , lijkt mij .
Denk je dat je misschien ooit een nóg perfectere bedpartner kunt ontmoeten ?
Denk je dat je misschien ooit een nóg perfectere bedpartner kunt ontmoeten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 januari 2008 om 11:20
Nee, dat hoeft niet automatisch gelijk op te gaan, daar heb je gelijk in. In dit geval weet ik dat we wel hetzelfde denken. Of het een eretitel is, weet ik niet, meer een kwestie van puur toeval vermoedelijk :o)
Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat ik een nog betere bedpartner kan vinden, want dan zou ik deze niet perfect vinden. Kan natuurlijk zijn dat in de loop van de tijd je interesses en behoeftes veranderen, in dat geval kan een ander perfecter worden.
Eh, is dat nu nog te volgen? :o)
Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat ik een nog betere bedpartner kan vinden, want dan zou ik deze niet perfect vinden. Kan natuurlijk zijn dat in de loop van de tijd je interesses en behoeftes veranderen, in dat geval kan een ander perfecter worden.
Eh, is dat nu nog te volgen? :o)
vrijdag 25 januari 2008 om 11:46
Tja helaas hier ook de ideale sexpartner gevonden maar ook getrouwd...dus helaas. Was heerlijk maar tijdelijk. Misschien was het wel zo super omdat het allemaal stiekem moest? We wisten gewoon precies wat de ander lekker vond zonder te vragen/zoeken. Maakte namlijk niet uit wat ie deed, ALLES was lekker....
En ja ik ben nogsteeds aan het vergelijken en er is nog niemand geweest die aan hem kon tippen.....
En ja ik ben nogsteeds aan het vergelijken en er is nog niemand geweest die aan hem kon tippen.....
vrijdag 25 januari 2008 om 13:26
Nadeel van vergelijken is dat je altijd iemand vind die perfect bij je past en de rest never tot die hoogte komt. Lijkt mij een onmogelijke opgave voor je nieuwe bedpartner. En ook niet eerlijk. Niemand is perfect, er zijn altijd mensen die nog beter dan wel slechter zijn. Ik vergelijk niet. Voorkomt teleurstellingen.
vrijdag 25 januari 2008 om 13:37
vrijdag 25 januari 2008 om 19:13
Ik ben feitelijk een te melig type (je weet wel bloemetjes, hartjes, verliefde ogen en kaarsjes ...) om op de deze pijler te schrijven.
Maar kom : laat mij eens een poging doen.
Ik heb in mijn leven twee zinderende seksrelaties gehad die zonder twijfel mee verantwoordelijk waren voor de opwarming van de aarde.
Niet alleen de kunst der liefde maar ook mijn hopeloze verliefdheid had daarmee indertijd te maken.
Xadore, misschien ben je er nog niet echt over en wacht je beter tot dat wel zal zijn en dan zal je vanzelf stoppen met te vergelijken.
Maar kom : laat mij eens een poging doen.
Ik heb in mijn leven twee zinderende seksrelaties gehad die zonder twijfel mee verantwoordelijk waren voor de opwarming van de aarde.
Niet alleen de kunst der liefde maar ook mijn hopeloze verliefdheid had daarmee indertijd te maken.
Xadore, misschien ben je er nog niet echt over en wacht je beter tot dat wel zal zijn en dan zal je vanzelf stoppen met te vergelijken.
zaterdag 26 januari 2008 om 22:32
Het elkaar aanvoelen zonder veel woorden, het lichamelijk precies bij elkaar passen (qua lengte, maar ook qua de rest :o)), dat we dezelfde dingen opwindend vinden, dezelfde "soort" seks lekker vinden. Dus geen van beiden het gevoel dat je je in moet houden of juist gas moet geven, je helemaal laten gaan en merken dat de partner dat ook doet.
Voor Belgenmoppie (lieve nickname trouwens :o)) ; het is niet zo dat ik op zoek ben naar een volgende perfecte bedpartner, of dat ik met een lijstje naast mijn bed notities lig te maken om te vergelijken :o) Ik beschouw deze perfecte partner gewoon als super-cadeautje, een heerlijke ervaring die ik niet graag had willen missen. En zat te me dus af te vragen, of zo'n perfecte ervaring nou eerder uitzondering of regel is.
zaterdag 26 januari 2008 om 22:42
Ik beschouw deze perfecte partner gewoon als super-cadeautje, een heerlijke ervaring die ik niet graag had willen missen. En zat te me dus af te vragen, of zo'n perfecte ervaring nou eerder uitzondering of regel is.[/quote]
Uitzondering of regel,dat kan ik je jammer genoeg niet vertellen.
Maar hetgeen je hierboven schrijft moet je koesteren. Dat is van jou en dat kan niemand je afpakken !
Uitzondering of regel,dat kan ik je jammer genoeg niet vertellen.
Maar hetgeen je hierboven schrijft moet je koesteren. Dat is van jou en dat kan niemand je afpakken !
maandag 28 januari 2008 om 08:59