Foto niet zichtbaar op dit forum?

15-07-2011 11:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn profiel een foto toegevoegd, maar deze is niet zichtbaar bij mijn posts. Duurt dit gewoon even of is er ergens een verstopte optie die ik niet heb aangevinkt o.i.d.



Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Het is een bug, al maanden.



Bij mij lukte het wel door alle wijzigen knoppen een keer aan te klikken, maar dat gaat niet bij iedereen.



Avatar bedoel je trouwens.



Foto's plaatsen gaat ook niet=> voor al zulksoort dingen kan je terecht op de Overig pijlerT
Alle reacties Link kopieren
Xcuse me, blijkbaar overheen gelezen, ik zie dat dit een probleem is waar meer mensen last van hebben. *ongeduldig*
Alle reacties Link kopieren
ik heb t ook :(
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel grijze muizen, momenteel. Het schijnt nogal moeilijk te zijn om dit op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Soms help het als je uitlogt- coockies verwijderd - weer inloggen..
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat helpt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijne doet het ook niet, heb een mail gestuurd naar Viva; dit is wat ze zeggen:



Het verhelpen van de bugs in mijn Viva (waaronder het tonen van de avatar) heeft prioriteit van de technische afdeling. Er zijn al een aantal aanpassingen online gegaan, maar het probleem is dat de technische afdeling niet met 100% zekerheid kan zeggen of alle problemen rond het profiel nu verholpen zijn. Dit komt doordat niet alle gebruikers hetzelfde probleem ondervinden en de techniek het probleem daarom moeilijk kan 'nabootsen'.



We ontvangen daarom graag zoveel mogelijk informatie (screenshot, foutmelding, sinds wanneer speelt het probleem en van welke browser maak je gebruik). De technische afdeling heeft deze informatie nodig om het probleem op te lossen. Daarnaast zullen zij de functies van Mijn Viva de komende tijd goed doortesten.



Cookies en cache helpen bij mij ook niet. Browser maakt volgens mij ook niet uit, thuis zit ik op Chrome en op het werk op Explorer, en ze doen het geen van beiden.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
De mijne doet t ook niet :(
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet de enige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven