Suggesties voor uitstapjes buiten Boedapest?
zondag 17 juli 2011 om 12:47
Vanaf 5 augustus verblijven wij 3 weken in Boedapest. Wij rijden ernaartoe met eigen auto en hebben een appartement gehuurd. Wij zijn van plan om ook buiten de stad wat uitstapjes te maken. Nu is er op internet genoeg te vinden om ons in Boedapest te vermaken maar wij willen ook de omgeving verkennen want daar hebben wij in 3 weken genoeg tijd voor.
zondag 17 juli 2011 om 13:30
zondag 17 juli 2011 om 15:51
in godello ( weet niet meer precies hoe je het schrijft) staat het paleis van Sissi. Is geloof ik een half uurtje rijden van boedapest af. In het aangrenzende plaatsje daaraan heb je het berenbos, hier 'wonen' geredde beren die eerst straatartiest of circusbeer waren.
Beide zijn leuke activiteiten!
Leuke bijkomer, in het paleis van Sissi kun je in de klederdracht van die tijd op de foto!
Trouwens, in de citadel op het hoogste punt van Boedapest zit een leuk restaurant, was geloof ik niet heel duur (vorig jaar!)
Beide zijn leuke activiteiten!
Leuke bijkomer, in het paleis van Sissi kun je in de klederdracht van die tijd op de foto!
Trouwens, in de citadel op het hoogste punt van Boedapest zit een leuk restaurant, was geloof ik niet heel duur (vorig jaar!)