Wie is er wel eens naar Mozambique geweest?

17-05-2007 14:18 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
*verwijderd*
anoniem_36505 wijzigde dit bericht op 23-07-2012 22:47
Reden: verwijdering
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey, wat super dat je naar Mozambique gaat! Ik vond het er heerlijk, zou zo weer terug willen. Maputo vond ik niet zo bijzonder, een enorme stad met een klein gedeelte wat meer westers, maar je vader zal er de weg wel kennen :)Ik zou zeker naar Tofo bij Inhambane en naar Vilanculos gaan. Allebei aan de kust, Tofo is een relaxed backpackersplekje, waar het prachtig schijnt te zijn om te duiken (vind het zelf veel te eng) en bij Vilanculos ligt een eilandengroep waar ik zeker een boottrip naartoe zou doen om te duiken of snorkelen. Supermooi: witte stranden en zooooo helder blauw water...Als je nog een safari wil doen: Kruger NP, bij Zuid-Afrika. Ik ben er zelf niet geweest, maar heb alleen maar positieve verhalen gehoord.En als je nou heel veel tijd heb zou ik verder het noorden van Mozambique gaan ontdekken. Hier is helemaal weinig toerisme, je moet er van houden, maar het is veel meer puur Afrika en erg bijzonder.Veel plezier in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Kruger NP is wel een malaria-gebied, dus hou daar eventueel vooraf rekening mee als je die kant op zou willen gaan en laat je goed voorlichten over eventuele inentingen en malariapillen.



Maar Mozambique... gaaf hoor, die kans die je nu krijgt! Geniet ervan! :)
Alle reacties Link kopieren
Ehm... oppassen voor malaria als je naar Kruger gaat? Meoah, Mozambique is het malaria-land bij uitstek! Ik zou daar een stuk meer oppassen dan in Kruger!!



Mijn vriend is Zuid-Afrikaan en heeft ook in Mozambique gewoond. De twee keer dat hi malaria heeft gehad heeft hij het juist ja, in Mozambique opgelopen. Oppassen daar dus! En je van Kruger zeker niet weg laten houden vanwege de malaria!



Voor de rest: prachtig land maar nog erg onontgonnen en niet-westers. Houd daar wel rekening mee. Maar errug errug mooi, hoe noordelijker je komt, hoe mooier ik het persoonlijk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven