4 dagen relaxen in Friesland!!

25-04-2007 11:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind mei zijn m'n vriend en ik 4 dagen vrij. Nu lijkt Friesland ons een goede keuze om eens een beetje te relaxen.

Dus wie weet de MustSees, HotSpots, mooie hotels om te overnachten, adresjes om lekker te eten en meer van dat.... Ook willen we iig 1 dag zeilen, eventueel onder begeleiding van een instructeur. Dus als je daar nog wat voor weet...



Alvast bedankt natuurlijk!   

Alle reacties Link kopieren
Gaasterland is een hele mooie streek. Dan zou je op het IJsselmeer kunnen zeilen. Of het merengebied natuurlijk. Grou is een gezellige plaats. Ook kleine stadjes als Sloten en Dokkum zijn leuk om te bezoeken. En Harlingen vind ik persoonlijk leuk. In Sneek kun je wel leuk winkelen.
Alle reacties Link kopieren
In Sneek kun je idd leuk winkelen en lekker op een terrasje zitten (oa in de marktstraat), Hindeloopen is een heel mooi klein stadje aan het IJsselmeer wat erg leuk is voor een paar uurtjes rondkijken.

Als je de kans hebt rijd er dan niet via de grotere wegen naartoe maar pak de smalle weg van de kleine dorpjes Abbega, Westhem, Blauwhuis, Dedgum, Parrega en dan via Workum (ook leuk) naar Hindeloopen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie!



Maaruh.... wie heeft er nog meer tips? Leuke restaurantjes, terrasjes, sauna's, goede zeilbotenverhuur+instructeur etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Sneek, Harlingen, Franeker, Leeuwarden, Grou, Lemmer.

Dit zijn erg leuke plaatsen om te bezichtigen.

Friesland is natuurlijk erg waterrijk, dus een boot huren is erg leuk om te doen.



Weten jullie al in welke plaats jullie gaan overnachten?
Alle reacties Link kopieren
Sneek is erug gezellig!!!!
Alle reacties Link kopieren
wokken in opeinde, goede keus om te eten. dit dorpje ligt boven drachten.
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,



we overnachten iig 1 keer in Leeuwarden, dagje shoppen en stappen hoort erbij. Maar waar? Dat moet ik nog even uitzoeken... Daarna 2 dagen zeilen, ix met en 1x zonder begeleiding. Maar waar? Ook dat moet ik nog even uitzoeken! Al die plaatsen die jullie genoemd hebben zal ik zeker in het lijstje opnemen!



Dus als iemand nog tips voor Leeuwarden heeft....
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je eens googelen op zeilen Friesland, zo uit mijn hoofd denk ik: Heeg, Oudega, Goingarijp, Eernewoude, Balk misschien?



Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oh dom ik zie het al in je openingsberichtje staan, eind mei.



Heb hier de zomerkrant van zuidwest Friesland liggen.

Komend weekend wordt in Langweer (misschien ook nog een idee voor een zeilschool te zoeken) het watersportseizoen geopend.



Wanneer ik kijk naar eind mei: op za 26 mei kun je in It Heidenskip kijken naar Fierljeppen. Aanvang 14.00 uur (tweede klas) en 19.00 uur eerste klas.

En zondag en maandag zijn er pinkster zeilwedstrijden voor de jeugd op het Sneekermeer.

Voor Leeuwarden kun je het beste kijken bij de site van de VVV in Leeuwarden. www.vvvleeuwarden.nl
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Op zaterdag 26 mei is in Leeuwarden ook het Fries straatfestival.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Fries straatfestival is altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven