In juni naar Le Marche (Italie) aan adriatische kust, wie heeft tips?

23-05-2007 23:38 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



we  (2) willen graag in een mobil home of bungalow op een gezellige niet al te grote camping aan de kust. Liefts in buurt van Ancona (niet Rimini!)



Andere (steden)trips en tips zijn ook welkom!



groet, warmbroodje
Alle reacties Link kopieren
Le Marche is echt een van mijn favouriete regio's in Italie. Het heeft gewoon alles, geweldig landschap, strand, natuurf, uitzichten en erg belangrijk in de meeste gevallen nog niet ontdekt door het buitenlandse toerisme en zijn het voornamelijk de Italianen zelf die hier naar toe gaan. Italianen zijn ook altijd erg verbaasd als ik vertel dat ik in Le Marche ben geweest.



Rimini vermijden, dat is net als Salou en Lloret de Mar. Wij zijn op een camping geweest die ook bungalows/appartementen aanbood in Sirolo aan La Riviera del Conoro. Camping ligt niet aan het strand, maar er zijn mogelijkheden daar met een busje naar toe te gaan. Sirolo is ook een leuk stadje. De Caming heet Green Garden. In Sirolo ligt ook nog een grote camping waar meer buitenlandse toeristen komen. De camping ligt volgens mij op een soort van klif boven de zee. Volgens mij is dit Camping Internazionale.



Heel veel plezier! Geniet ervan!



-x-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar jaar geleden een keer in Urbino geweest (een dagje), is een heel leuk oud stadje, met een muur erom (lijkt op n soort kasteel) en dr is een hele leuke winkel waar ze alles van hout maken (weet zo gauw even de naam niet meer, maar ze hebben hele leuke houten klokken enzo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven