Gezellige camping gezocht in Normandië (fr)

17-05-2007 11:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin september wil ik samen met mijn vriend gaan camperen in Normandië.

Ik ben op zoek naar leuke gezellige campings in deze streek.

En aangezien het voor mij de eerste keer wordt dat ik ga camperen zijn de Do's en Dont's voor deze kampeerdummie meer dan welkom!!



We gaan lekker burgelijk met de auto en nemen de fietsen mee. Weet jij een leuke camping en leuke activiteiten in Normandie???.....please let me know!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben vorig jaar zomer ook gaan kamperen in Frankrijk. Mijn vriend en ik stonden op een camping in Fécamp: http://campingdereneville.free.fr/camping.htm

Ik vond het een fijne camping in een gezellig plaatsje aan zee.

We hebben uitstapjes gemaakt naar Etretat (bijzondere kust) en Le Havre.

Alvast veel plezier!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Oh, da's ook toevallig. Ik heb toevallig gisteren een campingplaats gereserveerd in Normandie voor eind juni/begin juli. Wij hebben eind juni een bruiloft in Dieppe en willen ene paar dagen langer blijven om ons te verdiepen in WO II in die omgeving. Site. Ik heb me verder trouwens niet heel erg in de camping verdiept, we blijven toch maar 5 dagen. 't Is volgens mij wel een grote camping, maar het zal waarschijnlijk nog niet zo druk zijn. Heb voor deze camping gekozen omdat 'ie qua hotspots wel goed ligt. We willen sowieso naar de landingsstranden en naar een museum, verder weten we het nog niet. Ken je de site vakantiereiswijzer.nl? Daar staan wel wat beoordelingen op van campinggasten.
Alle reacties Link kopieren
:D Super, bedankt voor de tips. Heb de sites bekeken en ze zien er allebei goed uit. Ik ben nog nooit in die streek van Frankrijk geweest dus ik heb geen idee wat de leuke plaatsjes zijn. Ik hou niet van massa dus de grote steden wil ik liever mijden.
Alle reacties Link kopieren
Meer tips zijn meer dan welkom.....:)
Alle reacties Link kopieren
Kleine camping bij kasteeltje vlakbij Coutances. Erg leuk. De site; http://www.manoirdelafoulerie.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven