Een maand naar the states..

14-05-2007 12:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag vertrek ik voor een maand naar the states, alleen!

Ik heb er wel veel zin in, maar nu het zo dichtbij komt zie ik er ook wel een beetje tegen op :( Ik blijf mezelf vertellen dat er zoooveel mensen zijn die wel een paar maanden of zelfs een jaar weggaan, maar ik blijf het eng vinden! iemand die toevallig in het zelfde schuitje zit ?
Alle reacties Link kopieren
Even door de zure appel heen bijten zou ik zeggen.

Ik ben regelmatig alleen op het vliegtuig gestapt dat ik ook dacht waarom ik niemand mee nam. Echter mijn ervaring is dat ik in het bewuste land zo met mensen in contact komt die ook in hetzelfde schuitje zitten. De mensen in The States zijn erg vriendelijk en ik zou zeggen ga lekker genieten.
Alle reacties Link kopieren
Komt helemaal goed! Logisch dat je er tegenaan hikt! Maar heb je wel een plan dan? Wat ga je daar doen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook benieuwd! Waar ga je precies heen? Als Amerika-fan kan ik je natuurlijk alleen maar flink aanmoedigen, je zal ongetwijfeld een geweldige tijd beleven!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je helemaal! Ik ga eind augustus voor vier maanden naar de Verenigde Staten om te studeren. En ik vind het doodeng... ik zie er momenteel eigenlijk meer tegenop dan dat ik er zin in heb. Ga jij rondreizen? En in welk deel van Amerika?
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Alle reacties Link kopieren
Weet precies wat je bedoeld George, ik ben in januari 2006 naar de States verhuisd en had twee rugzakken bij mij en een laptop. Een houten kist van een kub stond om het schip en ja het was even slikken. Ik heb het hier in California prima naar mijn zin een wil verlopig alleen nog maar terug voor familie en vrienden te bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Weet precies wat je bedoeld George, ik ben in januari 2006 naar de States verhuisd en had twee rugzakken bij mij en een laptop.
Ooh, dat van die twee rugzakken en een laptop is wel héél herkenbaar :) Ergens is het natuurlijk ook wel gewoon heel stoer.... Ik hoop dat ik het erg naar m'n zin zal hebben, maar ben wel bang voor de eerste paar weken (hoor van iedereen dat dat het moeilijkst is).
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat ik sneller contact heb met mensen door mijn accent.

Natuurlijk baal ik er soms van dat ze kunnen horen dat ik van de andere kant van de plomp kom echter het opend vaak makkelijker de deur.

En dat is toch wel weer mooi meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat Amerikanen een supervriendelijk volk zijn.Als ze merken dat je uit het buitenland komt zijn ze heel vaak echt geinteresseerd en behulpzaam.

Zelfs met New Yorkers heb ik ontzettend goede ervaringen.Dat was zelfs opvallend!Ze weten van zich zelf dat ze op dat punt geen goede naam hebben en vonden dat rot.

Nee een topland hoor...tjsa Amerikafan...:)

En je maakt makkelijker contact met de plaatselijke bevolking als je alleen of in ieder geval niet met een grote groep bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven