Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Dannanl, Annayake is niet nieuw hoor, hun eerste geur (Annayake Pour Elle) kwam in 2000 uit. Ik denk dat vrijwel alle Douglas filialen dit merk verkopen.

Mooie geuren van dit merk vind ik Annayake Pour Elle, Tsukimi, Miyako en Miyabe.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie mij tips geven over een parfum. Ik zoek nl iets fruitigs, dus niet zoet, wat je in de zomer ook lang blijft ruiken.

Wat zijn de geuren daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Lekker Dannani ,fijne geur is Chopard Wish !



Marianko ,White Linen EDP gisteren ook op drogistennet gezien



Dalida,je vakantieplannen klinken super zeg !! Ben jaloers



Taylor,ik ben niet meer zo piep he ,maar je had al op het proefje vermeld dat je dacht dat ik dit lekker zou vinden ,super dat het ook zo is Ik spuit to much ,maar manlief klaagt niet,vind het heerlijk . Hij is een beetje grijs he Balen dat je vakantie er bijna opzit .



doei doei ,
Alle reacties Link kopieren
Steph, lekkere fruitige geuren zijn bijvoorbeeld Splash Curacao van Marc Jacobs, Splash Cranberry van Marc Jacobs, Optimistic for Her van Paul Smith, Jimmy Choo van Jimmy Choo en Taj Sunset van Escada.



Plom, ik kijk er heel erg naar uit (vakanties), kan bijna niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag draag ik Jill Sander- Jill



@Dalida: Ik zal eerdaags eens even gaan ruiken bij douglas!
Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 12 juli 2011 @ 22:56:

Steph, lekkere fruitige geuren zijn bijvoorbeeld Splash Curacao van Marc Jacobs, Splash Cranberry van Marc Jacobs, Optimistic for Her van Paul Smith, Jimmy Choo van Jimmy Choo en Taj Sunset van Escada.



Plom, ik kijk er heel erg naar uit (vakanties), kan bijna niet wachten! Dank je Dalida voor de tips. Morgen eens naar ICI paris gaan voor geuren ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal,



Dalida,logisch dat je ongeduldig bent ,super zo"n reis en prima parfum shoppen he





vandaag in Coco M EDP van Chanel ,inc body en deo en badschuim



hele fijne dag !!

liefs Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Dannanl, Steph, succes en veel snuffelplezier!



Plom, klopt, het is prima parfum shoppen in NYC!



http://www.nstperfume.com/perfume-shopp ... york-city/



Vandaag in Vitriol d'Oeillet - Serge Lutens (proefje).



Vitriol d'Oeillet: black pepper, pink pepper, cayenne, clove, nutmeg, carnation, woods, musk.



Een mooie geur, zacht, kruidig en poederig en hij blijft ook goed hangen.



Fijne dag!



anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:11
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Plom, graag gedaan, dikke knuffel weer terug



Dalida, echt super hoor, je vakantie naar NY!! En alle mooie parfumwinkels daar, heerlijk. Ben heel benieuwd waarmee je thuis komt!



Taylor, balen dat jouw vakantie al weer bijna voorbij is. Juist als je net bij gekomen bent moet je weer aan het werk.



Plom, ik ga een week met vakantie, verder werken. De colleges beginnen 1 september dus ik heb genoeg voor te bereiden en daarnaast nog andere dingen die af moeten. We gaan ook nog een lang weekend zeilen gelukkig en nog twee dagen naar de Efteling. We komen die zes weken wel door dus



Dalida, ik kreeg dat proefje van Serge gisteren. Ik vind de geur zo zo. Ik ben niet zo meer into de Serges merk ik aan mezelf, draag ze ook niet veel meer. Ik heb er laatst ook al een aantal via MP verkocht. Als er hier gegadigden zijn, mijn even mailen



Ik ben vandaag in Brecourt Paris - Harâm. Ik ben echt onder de indruk van deze parfum. Heerlijk en het doet de naam eer aan.

Topnote: Bergamot, Cinnamon, Storax

Heartnote: Date, Cedarwood, Leather, Honey

Basenote: Tonka bean, Patchouly, Labdanum (Rockrose), Benzoin, Musk



Dannini en Steph, veel snuffel plezier! Ben benieuwd of jullie met iets thuiskomen.



Fijne avond
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Berteke ,super,een weekend zeilen ,nooit gedaan ,maar staat ook nog op ons lijstje



Dalida ,past je parfumlijstje (of wc rol)wel in je tas voor NY



Zo ff lekker negatief doen ,wat een miezerig k.u.t weer .Liep vanmorgen met de hond snel door de buien ,ze houd niet van regen,ik ook niet .

Prima zou je denken ,kwamen we thuis ,gaat ze uitgebreid op de deurmat plassen ,want buiten is dat tuurlijk vreselijk vies in de regen !!

Dus ik schelden ,man bed uit en die ging het schoonmaken ,zo lief .Kreeg daarna een ontbijt ,hond kreeg hond in de pot ,dus geen nieuw bot .

Maar ja ,ze is zo leuk ,dus toch weer een nieuw bot gegeven .



Zo en nu niet meer zo zwartgallig .

Ben in Must de Cartier EDP



Taylor,thanks ! Moet je vandaag weer beginnen op je werk ?



fijne dag !



Plom

Alle reacties Link kopieren
Haha, Plom, die hond van jullie Maar goed, kan ergens wel snappen dat ze geen zin had om te lang buiten te moeten blijven.



Zeilen is heel gaaf vind ik. En zo kom ik een beetje hip over nietwaar, als ik dit kan vertellen dat ik ga zee-zeilen Maar als je ook een keer wilt zee-zeilen kan ik mijn broer wel eens vragen. Geen probleem.



Ik ben vandaag in Gardénia Passion van AG



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Wat een weer he, niets aan!



Berteke, ik koop ook minder geuren van Serge, merk ik. Ik zou Cuir Mauresque, Bas de Soie en Jeux de Peau kopen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Vitriol d'Oeillet gaat er denk ik wél komen, ik vind hem van begin tot eind lekker en hij blijft lang hangen.



Harâm klinkt goed, mooie ingrediënten!



Plom, haha, ik heb een mega grote verlanglijst, maar helaas mag je niet onbeperkt invoeren.



Vandaag in Mûre et Musc Extrait de Parfum - L'Artisan Parfumeur (kreeg ik gisteren binnen).



Mûre et Musc Extrait: bergamot, kumquat, blackberry, basil, black pepper, pink pepper, leather, patchouli, Turkish rose, iris absolute, oakmoss, vanilla, musk.



Fijne dag!



Ha meiden,



In Beautiful -Estee Lauder vandaag



Plom herkenbaar van de honden..ik heb er 2 en gelukkig ging manlief er net door met dit (terechte) hondeweer..boe ;-((

Zomer is ver te zoeken..ik mag overmorgen weer aan de slag, hoera..



Fijne dag!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotweer, vandaag dus niets geroken (behalve de deoderant die ik op had). Morgen mooi weer dus naar ici paris.
Alle reacties Link kopieren
Plom, ik moest de konijnen roepen om eten te geven. Die houden dus ook niet van de regen net als wij allemaal.
Goedemorgen!



In Black XS - Paco Rabanne vandaag.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Steph, succes vandaag!



Vandaag in Gourmand Coquin - Guerlain.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal .



Steph ,succes bij Ici Paris ,je konijnen zullen ook wel beter gehumeurd zijn vandaag



Taylor , het is hier gisteren alleen maar nat geweest ,drama om de hond naar buiten te krijgen en te houden voor haar behoefte..

Ruiken jou honden ook naar je parfum ? Rook het zelf niet,maar is een paar x gevraagd of ik parfum op haar spuit ,het is een knuffel ,denk vandaar .Je ruikt en rook trouwens lekker !



Girl,hoe gaat het met je en de beestjes ?



Betreke ,vind het moedig hoor,op zee zeilen .Compleet hip girl

lijkt mij super leuk,maar op zee ? Man is zeeziek,zelfs op een waterfiets in de Middelandse Zee .Lief dat je het aan je broer wil vragen,maar denk dat op een meer ,plas het al heftig genoeg is



Nu in Sun Jil Sander ,gelukkig werkt de zon ook een beetje mee .



Fijne vrijdag,

Plom
Alle reacties Link kopieren
Helaas vandaag was ICI Paris gesloten ivm poging to inbraak afgelopen nacht.De deur was helemaal ontzet. Morgen zijn ze gelukkig open, ik heb het maar gevraagd.

Ben nog wel bij een DA geweest maar daar hadden ze niet veel geuren en zeker niet eentje die ook in de zomer ruikt.

Dus heb ik nu nog DKNY-groene appel op.



Plom, die hebben idd vandaag een beter humeur.
Hoi hoi



Plom nee mijn honden ruiken niet naar parfum..1 ervan is overal allergisch voor dus ik pas een beetje op



In Fantasy vandaag, weer aan het werk straks!



Goed weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Steph, wat balen dat ie gesloten was! Zul je net zien :( Is er morgen in de buurt ergens bij jou nog iets open?? Kun je dan snuffelen



Plom, dat is wel balen dat ie zo snel zeeziek is!! Maar goed, dan moet je wel solidair zijn idd Ik vond zeilen vroeger niets tot dat ik een keer met mijn broer mee ging. En nu vind ik het heerlijk, je hoofd waait letterlijk leeg



Ik ga zo met de hond wandelen, hij logeert twee weken bij ons. Het regent hier nu ook dus ik ben benieuwd of ie naar buiten wil Hij ruikt overigens naar slootwater, zodra ie water ziet springt ie er in, dat is weer minder :(



Dalida, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! De geurnoten klinken goed!



Ik ben vandaag in Frederic Malle - Carnal Flower. Manlief is helemaal gek van deze geur, hij blijft maar in mijn nek snuffelen



Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Steph, ik hoop dat je vandaag meer succes had?

Ik zag trouwens vanmiddag dat 'mijn' ICI Paris alle Splashes van Marc Jacobs uit het assortiment heeft gehaald, erg jammer!



Taylor, wat is je vakantie voorbij gevlogen zeg, echt niet leuk!



Berteke, je ruikt heerlijk, die geur past ook precies bij jou! Ik wil te zijner tijd Une Rose en Iris Poudre nog aanschaffen, ook zo verrukkelijk allebei.



Vandaag in Nahéma - Guerlain.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Twee nieuwe geuren van Miller Harris, La Pluie en La Fumée:



http://www.nstperfume.com ... -la-fumee-new-fragrances/
Alle reacties Link kopieren
Precious moments van Oriflame. Zitten glittertjes in Heeel fijn luchtje
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dalida, die twee geuren van Miller klinken heerlijk! Ben benieuwd!



En Frederic Malle - Carnal Flower past inderdaad erg goed bij mij Wil dit jaar nog de 100 ml aanschaffen, de 50 ml die ik nu heb is bijna op



Ik ben nu in een proefje van Sparkling Diamond 22 van Krigler

(nectar of Champagne, strawberry, coconut, musc), erg, erg lekker. Dalida, ga je deze boutique ook bezoeken in New York??



Fijne avond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven