Flatje gekocht!!!!

21-07-2011 19:56 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste flatje gekocht!!!! Nou ja, nog niet helemaal...

Maandag hypotheek offerte tekenen, eerste week van augustus het voorlopige koopcontract... En eind september krijg ik de sleutels!!!



Nu ben ik inwonend met 18e vierkante meter, gedeelde badkamer, keuken en wc...

Ik ga naar 42 vierkante meter met EIGEN badkamer, keuken en wc!!!! :-D

Nu echt op mezelf en dan gelijk kopen... Spannend, maar ik kan in september zeggen: 'Ik ben 25 en heb een koopflat'



Mensen om me heen verklaren me voor gek om zo jong al te kopen, maar waarom? Ik kan het financiëren en als ik moet gaan huren ben ik hier over 5 jaar nog niet weg!



Wilde het even met jullie delen! Ben er zooooo blij mee!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik herken je gevoel, ik was ongeveer even oud toen ik mijn appartement kocht. En in sommige gemeenten is kopen inderdaad veel goedkoper dan huren. Voelt het nu alsof je echt al aan je toekomst bouwt? Zo voelde iedere hypotheekaflossing voor mij in het begin wel in ieder geval.



Veel plezier met het omtoveren van je huisje in een thuis!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik was 24 toen ik kocht.. hier is huren geen doen, jarenlange wachtlijsten op ten duur ga je wat centjes verdienen en kom je al helemaal nergens voor in aanmerking..



Huurders snappen dat niet! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik ben ook 25 en heb eind vorig jaar een appartement gekocht en ik heb nog een aantal mensen in mijn omgeving die wat jonger zijn en ook al hun eerste huisje hebben gekocht. Niets aantrekken van die opmerkingen dus
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Het is een fijn gevoel om straks officieel een flatje te bezitten..!

En de huurders, ach als zij willen verbouwen moeten ze toestemming vragen aan de woningbouw. Als ik straks besluit om een stuk gang op te offeren en daar een stuk slaapkamer van te maken....

Niemand die zal zeggen dat het niet mag :-D
Alle reacties Link kopieren
En nog een leuke bijkomstigheid...: ik betaal minder aan hypotheek als dat ik aan huir zou moeten betalen!
Gefeliciteerd hoor!



Ik was ook 24 hoor toen ik alleen een huis kocht, ben nog steeds blij dat ik dat gedaan heb.
quote:InyMiny schreef op 23 juli 2011 @ 16:55:

En nog een leuke bijkomstigheid...: ik betaal minder aan hypotheek als dat ik aan huir zou moeten betalen!Had ik ook, ik zou geen huurtoeslag ontvangen, maar wel hypotheekrente aftrek. Was dus goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja Josephine, dat heb ik ook. Geen huurtoeslag, maar wel hypotheek rente aftrek.
Gefeliciteerd! Bakstenen zijn een heel goede investering.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Als je het flatje kon financieren, had je geen bank nodig trouwens, maar dat terzijde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven