relax-weekendje in nederland,waar?

28-05-2007 17:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Heeft iemand tips voor een relaxweekendje? Beauty, verwen of gewoon een heerlijk huisje in de natuur..
Alle reacties Link kopieren
Hallo TO

Ik weet niet uit welke provincie je vandaan komt en waar je iets zoekt,maar

anders is de stroombroek wel iets. Leuke huisjes mooie natuur en alle ingredieenten zijn daar aanwezig om je te laten verwennen op beauty gebied.

Ligt ook nog een recreatieplas bij dat als het mooi weer , kijk anders even op hun site stroombroek.nl
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip. Ik zoek alleen iets rustigers, wat minder massaal. Locatie in nederland maakt niet zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk voor zulke dingen naar speciale arrangementen en dan kijken wat je leuk lijkt. Er zitten vaak leuke dingen bij en zijn meestal ook goedkoper dan wanneer je alles los boekt. Op dit moment staan er op de Flair site een paar leuke pdf files met aanbiedingen en kijk ik vaak op nstravel nl. Daarnaast vind ik Maastricht een super mooie (romantische) stad.



Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben heerlijk relaxed bij Park Hotel Rooding in Valkenburg. Zwembad, Sauna, Stoombad, Relaxruimte, Stortdouches en beautytreatments...



Geboekt via Hotelspecials (hebben vaak leuke aanbiedingen)



Hebben hier ook een keer een relaxweekendje geboekt net over de grens in Duitsland. Appartement was grandioos (twee badkamers, keuken, bubbelbad...) alleen was de sauna niet echt sfeervol. Maar wel lekker eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven