Goedkope kampeerterreintjes in NL, liefst aan de kust

29-05-2007 14:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er the place to be. Eisen: in elk geval natuur op loopafstand, een beetje kindvriendelijk, bereikbaar met de combi trein/fiets. Ik zou het liefste in de buurt van strand en zee uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Tip: koop ' het groene boekje' (o.a. te koop bij buitensportwinkels) daarmee kan je kamperen op de zogenaamde natuurvrienden kampeerterreinen van staatsbosbehher.  Dit zijn sobere, maar leuke en goedkope kampeerterreinen in het bos.  Verwacht er geen entertainment voor de kinderen ofzo, maar wel een prachtig stekkie in de natuur, voor weinig geld.

Ook leuk: kamperen bij de boer.... soms komen ze 's ochtends verse broodjes brengen, dat vind ik echt geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Aanvulling: in het groene boekje zit een lijst en kaart met alles adressen, en van kamperen bij de boer is ook elk jaar een gids, zodat je kunt kijken waar je terecht kunt. IN deze gids staat ook hoe groot de camping is en wat de faciliteiten zijn (bij de boer erg wisselend, van simpel tot luxe)
Alle reacties Link kopieren
Thanx TumTum.
Alle reacties Link kopieren
wat een erg mooi natuurkampeerterrein is, is die in Velsen-Zuid, goed te doen met trein-fiets, vlak bij het nationaalpark Kennemerduinen, en (dus) ook vlak bij de zee.

en natuurkampeer terreinen altijd kindvriendelijk. Als ik zie hoe kinderen zich vermaken met huttenbouwen, stokken slepen, eekhoorns vangen (wat ze natuurlijk niet lukt) etc vraag ik me wel eens af of het entertainment op grote campings zo nodig is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven