Madrid: leuke hotel, hoeveel dagen verblijven, etc??

20-05-2007 11:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik deze zomer een paar dagen naar Madrid. Zijn er mensen die er nog zijn geweest die eventueel nog wat tips hebben:



- waar kun je het beste overnachten (eventueel met hotel tips)?

- hoeveel dagen raden jullie aan om er te verblijven? Ik dacht zelf aan 4 (incl. reizen)

- waar kun je het meest goed en goedkoop je reis boeken via internet? (of anders?)



Alvast heel erg bedankt!



Groetjes Jules
Alle reacties Link kopieren
mmm... zie dat de titel niet helemaal gelukt is. Moet natuurlijk zijn: leuk hotel of leuke hotels...
Madrid is geweldig! In de zomer kan het er erg heet zijn, dus je moet wel tegen de hitte kunnen. Ik dacht dat er op deze pijler al een topic over Madrid was, met veel tips, dus als ik jou was zou ik even verder zoeken. Ik kan je in ieder geval hostal Don Diego aanraden in Calle Velazquez. Een betaalbaar hotel in een hele nette buurt en praktisch alles is op loopafstand. Ik ben er een lang weekend geweest en dat was eigenlijk net te kort. Vier dagen lijkt me ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gekkie,



Bedankt voor je reactie! Ik had de andere topics inderdaad al gevonden, maar die gingen voornamelijk over wat te doen in Madrid. Vandaar mijn vragen los hier van.



Ik ga dat hostal zeker eens bekijken!



Bedankt!



Jules
Alle reacties Link kopieren
Ik zou persoonlijk niet snel voor Madrid kiezen. Ben er vorig jaar geweest, alsook in Barcelona. Madrid viel in het niet bij Barcelona. Madrid was grauw (huizen, gebouwen etc.), er straalde weinig sfeer vanuit de stad zelf en de mensen waren ronduit chagerijnig. Dus mocht je nog je plannen kunnen wijzigigen, dan zou ik het wel weten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook in Madrid geweest en vond het wel supermooi! Helemaal geen grauwe en lelijke gebouwen, juist heel mooie, grootse gebouwen, veel groen en veel fontijnen. Zeker een aanrader!! Ik ben in cat's hostel geweest (www.catshostel.com). Een supermooi hostel en heel gezellig. Ook lekker in het centrum. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Aanrader: Pension la Jerezana, Calle Cruz 26, tweede verdieping rechts. Postcode 28012, Madrid. Telefoon: 0034 91 531 9327. Kamer met douche en tv, héél schoon, vriendelijke mensen. Je kan er op de bonnefooi naartoe, je kan ook reserveren. In de zomer zal 't wel niet al te druk zijn.

Dit pension zit vlakbij Puerta del Sol, helemaal in 't centrum. Er zitten er daar ook heel veel meer.
Alle reacties Link kopieren
goedkoop vliegen kan je trouwens vanaf Eindhoven met Ryanair. Als je dat een beetje van tevoren doet kan je voor 50 euro pp heen en weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven