Goedemorgen dames

Dalida, nou wat je zegt, het is vandaag weer deprimerend, zit ik straks dan op de fiets

Ah... again een variant op de whitmusk, tja, ik koop ze niet meer want ik vind de meeste variaties 10x niks, op 1 na en dat is de white musk iris midnight daar ben ik zuinig op.
Steph, gelukig zijn ze niet hetzelfde en dat kan ook niet, mijn Sophia is een rex-je ze lijkt eerlijk gezegt meer op een knuffelbeer, zo'n bruine teddybeer, vroeger had ik zo'n oud geval met 1 oog

mmmm dat brengt mij op gedachte om 1 oog uit Sofie te halen, lijkt ze er helemaal op whahhahaa ochhhh... nee hoor. Ze is nu 11 weken oud, Miep is nu 20 weken oud. Het gaat stukken beter hoor, als ik in de ochtend goeiemorgen zeg, gaat ze popcornen (bokkesprongettjes maken) hihi zo schattig!
Berteke, ja ze is echt een vrouwtje, ze heeft een heel pittig karaktertje, maar kan haar al niet meer missen hoor, alle 3 niet ook m'n hamstertje niet.
Leuk dat je van hardlopen houdt! zelf sport ik ook fanathiek eigenlijk iedere dag wel, maar ik doe echt aan krachttraining, ik wil juist wat breder worden, van cardio val ik te snel af en maak ik geen spieren mee. Ik draag nlk wel een grote basgitaar om mijn lichaampje

kunnen we je niet aanmoedigen zoals bij de Le tour de france, hup bertekeeeeeeeeeee !!!
Steph, die haren zijn vreselijk irritant he ? mijn rex valt niet uit, ander krulletjes type-haar maar mijn gladharige Miep... stofzuig de gehele dag door, en ik kan ze niet buiten zetten hier. Ik zet ze wel in de ren die staat promt in de achterkamer, maar het beschermkleed zit erna onder en ik ook telkens weer, hoe dat komt.... ze trekken mij aan ofzo ? Leuk dat je konijnen hebt.
Ff denken nog iemand vergeten ? dacht het niet toch ?
Goed gisteravond was ik in de vanille olie van TBS, maar nog steeds vind ik het eeuwig zonde dat het niet meer de allereerste versie is uit begin 90tis!
Vandaag ga ik in: ik kijk nu naar buiten, druilerig rot weer pfffttt, warme geur dan maar ik kies voor: Opium EDP van YSL.
Fijne dag!
X
P.S. Ik kan waarschijnlijk volgende week Magnetism van Escada gaan kopen, ik heb hem getest, ik vind hem heerlik fruitig. Laat het wel weten hoor