Reis van India naar Nepal (Dehli-Kathmandu)

29-05-2007 11:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden stond er op het forum een stuk over de reis van India naar Nepal, en dan specifiek van Dehli naar Kathmandu. Ik wil deze reis ook graag gaan maken maar kan het topic niet meer vinden... Er stonden geloof ik wel erg veel handige tips in en dingen die de moeite waard zijn. Is er iemand die deze reis ook heeft gemaakt op eigen houtje (dus zonder reisorganisatie) en die tips heeft etc. Misschien ook info of dit wel veilig is voor een vrouw alleen?



Alvast bedankt!



Groetjes Krista
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke route je wilt nemen maar ik zelf heb ooit de volgende route gevolgd.

Delhi, Agra, Varanassi, Calcutta, Darjeeling, Chitawan (Nepal) Kathmandu. Ik vond het een zeer bijzondere reis waar je wel de tijd voor moet nemen. Zelf heb ik er twee maanden over gedaan maar het kan natuurlijk ook veel sneller. In Varanassi ben ik veel mensen tegen gekomen die vanuit Varanassi met de bus naar Nepal gingen. Maar als je al wat reis ervaring hebt is deze reis te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Noord India topic even boven water gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Hey, super.. dat was het topic dat ik zocht :) ...

Als iemand verder nog tips heeft, hoor ik ze graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Krista,



Ik kan je nog wel een tip geven wat betreft de vlucht.

Koop gewoon een retourtje Delhi met KLM, en boek apart een vlucht vanuit Katmandu weer terug naar Delhi met bv. Indian Airways.

Op die manier heb je geen vervelende overstappen in het midden oosten, en voor de prijs maakt het ook niet uit als je op tijd boekt.



Gr. Annemarie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven