Liedje gezocht, ik kan het niet vinden!!

14-07-2011 23:25 60 berichten
Hoi,



Wie kan mij helpen? Ik zoek een nummer uit 2002 ongeveer.... (maar het kan ook wat eerder of later geweest zijn)



Het was volgens mij een dance-achtig nummer. Ik weet totaal geen naam, titel of wat ook, het enige wat ik weet is dat er een clip bij hoorde (was vaak te zien op tmf) van een meisje dat wakker werd in een bed, in een soort (psychiatrisch) ziekenhuis, het was in ieder geval een kamer waar alles wit was en leeg, op dat bed na dan. Ze zat er opgesloten en de video bestond uit constant shots van haar dat ze er niet uit kon, wat ze ook probeerde. (getver wat een ellendige clip eigenlijk..!). Meer weet ik niet, lekker vaag dus!! Maar misschien kan iemand het zich herinneren..? Thanx a lot!
Alle reacties Link kopieren
das irritant, ik ben ook aan het googlen....
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand het al??
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nou, weten doe ik het niet zeker. Maar deze van Melissa Etheridge - Come to my window lijkt wel op de beschrijving, maar is van een eerdere datum.

http://www.youtube.com/watch?v=ej8H926H ... re=related

Ik dacht eigenlijk aan een ander nummer van haar, maar kan geen originele clips terug vinden.



EDIT: Ik zie dat ik niet de enige ben die hieraan dacht. Melissa Etheridge had het wel moeilijk zo rond 2000 en o.a. een nummer Nervous Breakdown, maar die kon ik niet vinden.



Verder zat ik aan Massive Attack te denken. Die hebben wel een paar mooie nummers met bijzondere clips zoals Teardrop. OP wikipedia staat een overzicht van artiesten die dance hebben uitgebracht. Misschien dat iemand daardoor op een idee komt?
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 15-07-2011 23:05
Reden: EDIT
% gewijzigd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dance <<<<--------------- hier dus.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig.



Er bestaat al een topic over.

Ik zoek een liedje die ik zo af en toe voorbij hoor komen op de radio. Een tijd geleden was hij iets vaker op de radio.



Ik heb dus geen idee van wie het is, en het is ook vrij kansloos om het hier te typen waaaaaant ik weet dus eigenlijk niets van het liedje. Behalve dat ik me er vreselijk aan irriteer dat ik het niet kan vinden!



Oke, hierbij een poging;



Het wordt gezongen door een vrouw, en ik vermoed dat het liedje niet veel ouder is dan een half jaar. Ze heeft een zachte maar mooie en lieve stem, en in het refrein is er (volgens mij) zoiets als ''One, two, three in the *blablabla*, five, six '', en dat was het.



Voorderest weet ik het niet maar oeh, ik wil zó graag dit nummer kunnen draaien!



Het is een zacht en rustig liedje, met in het refrein dus ietsje harder / ruiger.



Wie o wie kan er iets mee?



Alle reacties Link kopieren
@ TheSecret



Ik denk dat je het nummer '3' bedoelt van Britney Spears.



In het vervolg kun je beter zelf een topic openen. Dan reageren er waarschijnlijk meer mensen. Ik klikte deze nu open uit nieuwsgierigheid, omdat ik dacht dat er eindelijk een oplossing was gevonden voor her nummer van TO.
Alle reacties Link kopieren
The White Room van The KLF.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Everything But The Girl -. Missing (Live White Room) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties, maar helaas..



Het nummer is echt een rustig, lief nummer.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=ABYnqp-bxvg

?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven