fantaseer hier over je medeforummers

09-01-2008 21:58 485 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je een beeld bij een bepaalde forummer/ster ?

Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?

( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Donkeyshot schreef op 20 januari 2008 @ 21:46:

Ik fantaseer weleens over hazen. Maar die beesten zijn snel en onnavolgbaar .... 8-P
:rofl: Volgende keer een buks proberen?
Ik ben benieuwd of marije een ervaren rijpe vrouw is hihi
nooit ervaren genoeg X-D
Whoehahah Q en gay... enkel als pasen en pinkersteren op een dag gaan vallen. En aangezien Q de agenda bijhoudt en weet hoelaat het begint zeg ik een ding: Hoelaat begint het?

Ik ken een aantal forummers irl of die heb ik wel eens irl gezien. Fantaseren maakt het dan een nog makkelijker en realistischer.
Marije valt op jonger of ouder?
Marije neemt het niet zo nauw met leeftijd. Zo tussen de 24 en 44, hangt een beetje van de man af. MOeten wel echt mannen zijn...
Dan zit ik goed haha
Marije71 schreef op 20 januari 2008 @ 22:06:

[...]

Of natuurlijk langs de snelweg gaan jutten daarnaar!
Alles is niets, Niets is alles
@Dushi: kwart over acht, as usual |-)
Marije71 schreef op 20 januari 2008 @ 18:12:

[...]

Volgens mij iemand die het lekker vind om bekeken te worden maar niet herkend. En het idee dat er zoveel vrouwen naar hem kijken op een vrouwenforum maakt dat hij zichzelf een handje helpt......
Nee dus |-)

Dank je! Je mag 'em gerust eens leasen

:-]
Hmmm...weinig fantasie meer zeker! :-P
Ik stel me zo voor dat de meesten met hun vingers op een toetsenbord zitten en kijken naar een beeldscherm op zoek naar hopeloze posts... Weinig fantasie voor nodig...
Vermoed dat Marije geen 71 is maar van '71 en dus 36-37 jaar oud. M.a.w. op het toppunt van haar seksuele kunnen, hmm. Ze heeft halflang bruin haar, is vrij slank en sportief aangelegd. Wel iets te groot voor me maar dat stoort geenszins. Spijtig dat ze zo veraf woont, in dat hoge Noorden.
Marije71 schreef op 20 januari 2008 @ 22:06:

[...]

Sja, die imitatie van een krop sla was blijkbaar niet overtuigend genoeg

* brengt koeiepak terug naar de carnavalsverhuur*
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik denk dat Marije ook wat sproetjes heeft op haar kleine neus.
DS heb ik weleens op een foto gezien en die bleek na een tijdje forummen wel veel intelligenter te zijn dan ik dacht in eerste instantie.
tintin_au_meridien schreef op 26 januari 2008 @ 18:47:

Vermoed dat Marije geen 71 is maar van '71 en dus 36-37 jaar oud. M.a.w. op het toppunt van haar seksuele kunnen, hmm. Ze heeft halflang bruin haar, is vrij slank en sportief aangelegd. Wel iets

te groot voor me maar dat stoort geenszins. Spijtig dat ze zo veraf woont, in dat hoge Noorden.
Hoezo iets te groot voor je? Waar ligt je grens en hoe weet je dat ik daaroverheen ga?
De grens ligt toch altijd bij Zwolle ? Afsluiten die hap, en in het noorden gaan we genieten van onze aardgasbaten en leven voortaan als in Dubai / Koeweit en soortgelijke staten.
hi all, leuk topic.

ik kan me nog wel een paar namen van vroeger herinneren waar ik prettige fantasieen over had.
Trahit sua quemque voluptas
hey vince das lang geleden :hello:
heeeej Lieverdtie! Smak smak.

ja heel lang geleden!

Alles goed?
Trahit sua quemque voluptas
hiero wel hoor en daaro? of gaan we nu off-topic ;-0

heb menig beschuitje gegeten in mn dromen met je...om toch maar on-topic te blijven '-)))))
Mmmmm.. Toen het good old fototopic nog bestond heb ik ook vaak met rode wangetjes achter het scherm gezeten hoor :love:
Ach ja....het good old fototopic...dát waren nog eens tijden...zucht.

Toch jammer dat het niet meer mag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven