Entertainment alle pijlers

Jouw vrouw, mijn vrouw ...

28-01-2008 23:13 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit regelmatig met verbazing naar dit programma te kijken.

Wat me telkens weer verbaast is de bijna fanatieke ijver waarmee de "geruilde" vrouwen proberen om hun regels en hun leefwijze op te leggen aan het gezin waar ze tijdelijk zijn.

Een programma "jouw man, mijn man" zou totaal niet werken: mannen zouden op geen stukken na zo gedreven zijn om van alles te veranderen in een gezin waar ze toch na een paar dagen weer weggaan.

Hoe komt het dat vrouwen zo graag hun manier van leven willen opleggen aan een gezin waar ze tijdelijk te gast zijn ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
daar heb ik wel een antwoord op: format van het programma.

ik vind het heerlijke televisie, maar ik denk dat er veel vooropgezet plan is.

Het zijn natuurlijk ook extreme type's maar het is ook zeker de bedoeling dat ze dit ten volle laten zien. Net als het nieuw verworven 'inzicht' van de mannen op het aller-aller laatste moment. Dat gaat ook bijna iedere keer zo...vast geen toeval ;-)
Ik zit ook altijd vol verbazing te kijken. Ze nemen ook duidelijk de uitersten van elkaar natuurlijk. Toch zie je dan wel weer dat je zelf eigenlijk niet eens zo raar bent, want zo te zien bestaan er heel wat vreemde mensen ;-)
Tja, dit lijkt me nu juist de strekking van het programma! Anders heeft het experiment ook weinig zin.

En volgens mij moet je ook bij dit programma alles met een korreltje zout nemen! Alles wordt wel heel erg in de extremen getrokken!
Tuurlijk zoeken ze naar de extremen. Zoals die vrouw uit die boomhut, één met de natuur, 3 uur van het dichtsbijzijnde durp af en kinderen die thuis een soort van onderwijs kregen tegenover een supergeorganiseerde machine, kast van een huis, waarbij alles op schema ging en de kinderen na 8 uur niet meer tegen hun vader mochten praten (geloof ik). Alleen zulke uitersten zijn leuk om naar te kijken (en vooral om je er over te verbazen en aan te ergeren).
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het is leuk om naar te kijken alleen jammer dat het weer een herhaling van een herhaling is.
prulletje schreef op 28 januari 2008 @ 23:38:

Ik zit ook altijd vol verbazing te kijken. Ze nemen ook duidelijk de uitersten van elkaar natuurlijk. Toch zie je dan wel weer dat je zelf eigenlijk niet eens zo raar bent, want zo te zien bestaan er heel wat vreemde mensen ;-)
Nou Prul, with al do respect; afgaande op jouw avatar, wist ik dat al een tijdje!! :smile:
8-P
Nou, die vrouw met al die tattoos die gisterenavond in jouw vrouw, mijn vrouw was, die lijkt wel een klein beetje op prulletjes avatar.

De meest extreme scenes worden aan de kijkers getoond, de rest niet, dat scheelt ook. Dan lijkt het allemaal een stuk extremer en heftiger dan dat het was.

Je hebt ook zo'n programma waarin twee families met verschillende (extreme) denkwijzen met elkaar op vakantie gaan, ook leuk.
Gisteren viel ik een beetje van mijn stoel door de Nederlandse Jouw vrouw, mijn vrouw (want er is ook een Amerikaanse versie). Die man op de boot had een reu en een loopse teef, en dan weet je wel wat er gebeurt. De vrouw riep: "De honden zitten te neuken," maar de man in de stuurhut hoorde het niet, of negeerde het.
World of Warcraft: Legion
wat mij vooral opvalt is, dat de vrouwen bij het binnen treden van de woning van de ander beginnen over hoe smerig en rommelig het is. Gisteren bij de nl. versie ook weer, maar ik dacht alleen maar: dames jullie beiden hebben een boot en huis vol zooi ! Zie je dat bij jezelf niet, maar wel bij een ander ? Die dochters van de vrouw van het cafe, hadden een garderobe door de kamer heen liggen daar is menig volwassen vrouw jaloers op zoveel. Ik kan me niet voorstellen, dat alles nog past etc. Ik koop voor mijn dochters niet teveel ineens, want soms past een broek na 2 maanden al niet meer.
.
Ik heb de Nederlandse versie gisteravond gekeken, en vond het echt tenen krommend.

De vrouw die ruilde was voor Ajax, en de man waar ze terecht kwam was voor Feyenoord, zij wilde dat hij in haar ruil week in een Ajax shirt ging rondlopen, het boterde echt niet daar door tussen hun, dus is zij voortijdig naar huis gegaan.

Wat heb ik me aan haar kinderachtige gedrag geíriteerd, ze zou van s'morgens vroeg tot s'avonds laat (soms diep in de nacht) het hele huis van boven naar beneden iedere dag het huis schoonmaken, terwijl het daar niet zo schoon was. En zelf alleen maar commentaar hebben op de ruilvrouw, die in zo'n "ransig" huis woonde.

En dan haar man, die bang voor haar was......
Ik heb die aflevering van gisteren ook met verbazing bekeken. Dit was al een oudere aflevering, het zou wel leuk zijn om te zien hoe het nu met die mensen gaat. Sjonge jonge wat een bitch was zij, hij mocht niet eens in zijn eigen kledingkast komen.

En hoe ze thuis kwam: Dit staat niet goed Johnny... Zie je dat koffiepadje Johnny, dat is vies Johnny!
Ik weet uit betrouwbare bron (een vriendin die meegedaan heeft) dat ze inderdaad een heeeeeele flinke vinger in de pap hebben.

Ook zijn ze enorm selectief met het zogenaamde knip en plakwerk. Je reinste belazerij, maar ja.... je weet waar je aan begint: ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS.
Wie heeft de aflevering van gisteren en eergisteren gezien? Tenenkrommend vond ik die blanke,rijke vrouw.

Hoe ze iedereen voor zich liet rennen en vervolgens dacht dat ze hen echt een andere manier van leven had bijgebracht
Ik verbaas me ook van dit programma. Niet zo zeer over de gedrevenheid van de vrouwen, maar meer over de vreemde types. Bij mij is gebleven dat gezin die in de midden eeuwen leven. Ik hou van de Midden Eeuwen, maar mijn man als Vorst en Heer te behandelen en mijn kinderen slofje leren naaien... Dat gaat ietsie pietsie te ver voor mij.
JoniJoni schreef op 05 februari 2008 @ 22:31:

Ik heb die aflevering van gisteren ook met verbazing bekeken. Dit was al een oudere aflevering, het zou wel leuk zijn om te zien hoe het nu met die mensen gaat. Sjonge jonge wat een bitch was zij, hij mocht niet eens in zijn eigen kledingkast komen.

En hoe ze thuis kwam: Dit staat niet goed Johnny... Zie je dat koffiepadje Johnny, dat is vies Johnny!
Ja, dat was lachen! Ik zou haar niet in mijn buurt willen zien (en zijn mij in haar buurt ook niet, geloof ik)
Gisteren bij de Amerikaanse versie:mijn mond viel open toen ze eerst heel schijnheilig deed alsof ze oma het geld gunde, en daarna stond te vertellen dat het maar net goed was dat oma daar veel belasting over moest betalen. Wat een nep rotwijf!

En maar janken over dat 1 kleine daad zoveel verschil kan maken *snik* en dat je zo een leven kan redden *snik*.

Snap niet dat ze nog aan zo'n leuk gezin kwam, ik vond haar daar niet echt bij passen.
Ja, wat een bord heeft die vrouw voor haar kop. Vreselijk, en inderdaad die belasting...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven