Reborn poppen

02-08-2011 12:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de Telegraaf stond vandaag een artikel over een reddingsactie van een baby in een auto, maar dat bleek een Rebornpop te zijn. Nog nooit van gehoord, dus ik googledegoogle. Kom ik uit bij deze advertentie op Ebay van een dame die Rebornpoppen maakt.

http://www.ebay.co.uk/itm ... ls_EH&hash=item3a689e2252

Ik word er een beetje misselijk van, weet niet precies waarom. Wie koopt nou zoiets? Die baby's zijn ook eng (want heeeeel erg realistisch), maar een kind van zes als pop? Of ben ik gewoon bekrompen? Live and let live, maar ik vraag het me echt serieus af.

Dit is de site van de maakster: http://www.reborn-baby.com/reborn-doll- ... three.html
Aan de ene kant knap dat het zo levensecht is, maar aan de andere kant heel creepy, met de ogen dicht zijn het lijkjes...

En mensen die deze dingen kopen... Kweenie....
Je hebt ook mensen die hun dode huisdieren laten opzetten zodat ze toch nog een beetje bij je blijven, vind ik ook luguber, maar als zij er geen problemen mee hebben, waarom niet. Af en toe een aai..

Met die baby's heb ik meer de vraag, wat doe je er dan mee? Zet je ze op een kamer en kijk je er af en toe naar omdat je ze mooi vindt of ga je 's avonds voor de tv de haartjes kammen, of doe je net of je een echt kind hebt? Over zieke geesten nog maar niet te spreken.

Ik kan me wel voorstellen dat het een deel is van rouwverwerking als je een klein kindje bent verloren, maar ik denk dat het dan niet echt gezond is om er op die manier mee om te gaan. Aan de andere kant, als het troost geeft, waarom dan niet?
Ze zijn echt mooi!!!

Maar idd wie koopt zo iets?
Ik vind het ook een beetje eng, maar wat je er ook van kan zeggen: ze zijn echt geweldig gemaakt. Dat is wel een kunststukje.
Bazinga!
quote:valentinamaria schreef op 02 augustus 2011 @ 13:09:

raar eigenlijk, mannen nemen een pop voor de sex, vrouwen om ze te verzorgen.

ik heb niks met poppen, k zie nog niet zo,n opblaasgeval naast me in bed liggen.Niks geen opblaasgeval. Die dingen kostten iets van 10.000 dollar per st. Ik geloof niet dat ik de link mag plaatsen, maar google maar eens op realdoll.
The time is now
weet ik, maar mijn budget staat geen 10.000 dollar toe, dus zou ik een opblaasgeval moeten nemen.
wij slapen nooit.
of ik moet een stukje overwaarde opnemen om een levensechte lenny te bestellen. neem ik em mee naar school wanneer ik de kids ophaal, en heb ik weer een partner bij feestjes.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 02 augustus 2011 @ 13:25:

of ik moet een stukje overwaarde opnemen om een levensechte lenny te bestellen. neem ik em mee naar school wanneer ik de kids ophaal, en heb ik weer een partner bij feestjes. Nog een toastje brie schatje?
de dollar is laag, als ik 10 jaar plezier heb van lenny heeft hij wel rendement opgeleverd, hij zeurt nooit, en hij ziet er altijd goed uit.
wij slapen nooit.
Pas maar op, straks wil iedereen een Lenny, zit je straks op het terras met alleen maar Lenny's om je heen. Malkovic?
lenny kravitz natuurlijk.

of zou daar octrooi opzitten?
wij slapen nooit.
Ik verwijs naar de film Being John Malkovic, maar je hebt hem denk ik niet gezien dan. Dan zit hij in een restaurant waar iedereen opeens ook hij is, dus een restaurant vol met Malkovicen, zoals ik het terras voor me zag met al de Lenny's. Lamazitten!
ik ging niet uit van massa produktie.

al gun ik iedereen haar lenny, als ze maar van de mijne afblijven.
wij slapen nooit.
Ik wil ook een Lenny!!! Jammie!
bestel ik gelijk daniel craig erbij, kunnen we trio doen.
wij slapen nooit.
Nee die hoef ik dan weer niet. Ik vind een Lenny voldoende.
Als Anne Geddes dit had geweten........

zo'n pop is natuurlijk een stuk makkelijker in een bunnysuit te

wurmen!

Ik denk dat ze ze allang gebruikt... ik heb alleen bij toeval scherpe foto's van mijn baby namelijk. Eindelijk het waarom van de poppen ontdekt, dank je!
O bah. Ik heb hier een keer een heel enge documentaire over gezien. Vrouwen van middelbare leeftijd die die enge poppen niet kopen maar "adopteren". En die ze een naam geven, met ze uit wandelen gaan in de kinderwagen, ze helemaal als baby behandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven