Entertainment alle pijlers

Ergerlijke, irritante ***reklames

03-06-2007 21:26 560 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel vind ik die twee truttekoppen van de Rabobank het ergst. De een legt de ander uit over duurzame energie en de bouw van windmolens. Dit doet ze alsof ze het zelf bedacht heeft, er alles over weet, zo quasi intelligent. Die andere muts, Fatimorgana (dit moet een leuk grapje zijn), laat het haar uitleggen en natuurlijk kan ze duiken. Net echt, niet dus. 's Avonds vertelt ze haar vriendje op een of andere uitreiking dat ze 'meer dan je denkt' gezien heeft. Oh, wat ontzettend stom, wat een achterlijk toneelstukje.
Alle reacties Link kopieren
tweede kommekommekommekommekommekommer graatis.. je krijgt 'm cadeau.. je krijgt 'm cadeau..



whaaaaaaaa.. ik krijg het de hele avond al niet meer uit mijn kop
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw pareltje gesignaleerd van de Peugeot Music. Een gezin staat dansend als houten klazen rond een auto op de oprit voor hun huis.
Alle reacties Link kopieren
"vekánsie, we gaan op vekánsie", dat rotstemmetje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Alles van FA. Constant die blote tieten in beeld.. Het is DEO!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Zalado; motivatie om die website nooit te bezoeken.

KFC; een of andere nerd die daarna nog een compliment krijgt van zijn even slecht acterende collega (hij is goed he..) nee dat is hij niet... En dan dat

Muziekje ook nog...
Alle reacties Link kopieren
Ja die KFC reclames zijn slecht. Kennelijk behoor ik niet (meer) tot de doelgroep!
Alle reacties Link kopieren
Die van Rene Froger die zogenaamd schor "Just say HELLO" loopt te schreeuwen..........mensen wat een verschrikkelijke reclame om naar te moeten luisteren zeg!!!

Ik zet meteen mn geluid uit als ik de eerste tonen van dat nummer hoor
Alle reacties Link kopieren
Die reclame waarin inlegkruisjes en maandverband als parasollen, luchtbedden en waterlelies worden uitgebeeld. En dan die slogen "Have a happy period". Alsof je er blij van moet worden. Vast een man die dat bedacht heeft.

Ook erg:

Plusmarkt - Te vaak

Zalando - daar koop ik dus geen schoenen

Alle Carglass reclames. Die gasten spreken zulk lelijk Nederlands, elke ij wordt ai.
cartracks (of hoe die 'sms-je-kenteken-naar-1234 ook heet)

is die reclame expres vormgegeven alsof de buurman die met zijn camcorder heeft geschoten of zo?
Alle reacties Link kopieren
Die reclame van Pepper: 'ik ben dan wel wat je noemt een leuke jongen...' Grrrr, en ik ben Irene Moors ook wel een beetje beu in de Liga reclame. Ben ik eindelijk verlost van Life4you, zie ik haar nog elke dag op de buis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven