Morgen storm

30-01-2008 12:51 144 berichten
Morgen gaat het stormen, windkracht 9 tot 10 met zware windstoten. Beh, ik heb een windtrauma, doordat ik vorig jaar ben gevallen met die storm van toen en mijn pols heb gebroken :-(

Nou, maar zien morgen...
Hmm thuisblijven dan maar morgen?
Alle reacties Link kopieren
Gruwelijk. Mijn winterdip is gigantisch en dan ook nog zo'n kutstorm.

Als er ook nog sneeuw komt binnenkort ga ik helemaal flippen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Verwachting komende 5 dagen

donderdag 31 januari tot en met maandag 04 februari 2008

Iets kouder en in het weekend enkele buien, mogelijk met natte sneeuw.

Ik vrees het ergste Yasmijn...
Ik las inderdaad op weeronline dat er zware sneeuwbuien komen a.s. zaterdag :-(
Ja er kan nog van alles komen het is nog lang geen voorjaar.Maar storm altijd erg gevaarlijk als je de weg op moet zelfde voor sneeuwval.Als er een weeralarm komt zijn de kinderen wel eerder vrij van school die zien ook altijd weer het positieve er weer van in.
Yasmijn, misschien een idee om eens bij de huisarts te informeren naar lichttherapie? Mij heeft het goed geholpen in het verleden!

Groetjes,

Carrrie.
9 tot 10. Worden we dan aangeraden thuis te blijven?

Die dag dat het vorig jaar zo onwijs stormde moest ik op de fiets naar het station en vond ik het al zo stil onderweg, ik had het fietspad voor mezelf. Ik had een afspraak bij de tandarts in Amsterdam (anderhalf uur treinen en trammen). De tandarts was verbaasd dat ik er ondanks de storm was. Ik had dat hele weeralert niet gehoord! Ik had de avond ervoor een deadline moeten halen en gewoon geen tijd gehad voor TV of radio.

Maar goed, hebben we morgen huisarrest, of valt het mee?
eeehh morgen stom?

oowww je bedoelt storm
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
JEAAAHHH Storm!! Heeeeeeerlijk!!! :cheer:

De boodschap mag duidelijk zijn: ik word er blij van!
Hmmm.... dan past het weer bij de stemming, ik heb morgen helaas een crematie.
Goh, ik dacht ook al, wat een rare titel "morgen stom" eens even kijken.... gaat het over storm. Duusssss
Bah bah bah storm. Ik werk in een hoog gebouw. Hopelijk gaat het niet heen en weer wiebelen, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ik heb het ook niet zo op wind, word er zoooo onrustig van!

En nu wilde ik juist voor het eerst gaan fietsen met m'n kind morgen... :thunder: balen!!

Nog even wachten dus.
Lekker dan... Ik heb morgen een begrafenis. We gaan lopen van de kerk naar de begraafplaats.

Hoe kan het dat je bent gevallen door de storm? Omgewaaid???
Hoe kun je blij worden van storm, hoe is het mogelijk.

Alles onder de 25 graden is winter.

Carrie, dit is voor mij de eerste keer omdat ik voor het eerst sinds jaren een hele winter in NL ben. Gruwelijk, het moest niet mogen.

Heb gedacht aan de lichttherapielamp, ik denk erover om er een aan te schaffen.

En dan ook nog sneeuw op komst, genoeg om onder het dekbed te kruipen en er niet meer onder vandaan te komen totdat het weer 20 graden is met zon.
Ik word er ook onrustig van als ik nog weg moet. Het is soms best eng in de auto als het zo hard waait. Ik woon in de polder en moet altijd een flink eind rijden voor mijn werk. Je ziet op zulke dagen altijd zoveel ongelukken, omgewaaide bomen... De auto schudt flink heen en weer. Brrr.

Maar als ik thuis ben maakt het me niet uit. Dan kan ik er echt van genieten.
Genieten, genieten van storm. @-(

En er zijn nog andere mensen op de weg als jij thuis aan het genieten bent van de stomme storm.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik storm heerlijk vind. Maar niet als ik er zelf doorheen moet ;-)

Ik moet morgen wel naar mijn werk, maar dat is twee straten verderop, zal ik wel overleven. Hoop wel dat er geen mensen gewond raken etc. Dat is toch minder van een storm.
morgen leuk.. (6)

sorry , kon het niet laten.. leuke topic titel
Bij de vorige storm is er een dakpan op de auto van mijn vriend gevallen, dat was toch minder leuk. Ik hoop wel dat het vrijdag over is, dan moet ik met het ov naar school om twee tentamens te maken. Na 14:00 mag het dan wel weer gaan stormen ;-)
Er zijn mensen die met zo'n storm aan het strand gaan lopen. Snap ik he-le-maal niets van.

Uitwaaien heet dat geloof ik.

Gatverde gatver.
Ach ja…storm, regen, hagel, zon, het hoort allemaal bij het weer en bij het klimaat van Nederland. Ik maak me er niet druk om om een beetje storm. Hier in Nederland (waar toch volgens mij nuchtere mensen wonen) is men meteen in paniek bij een beetje storm of bij een sneeuwvlokje. Ik vind persoonlijk alles beter dan 30 graden, want dat vind ik verschrikkelijk.
Die topic titel is nog helemaal niet zo verkeerd ;-) morgen wordt stom door storm, duidelijk toch
Waar ik me wel over verbaas, is als het stormt of sneeuwt, direct het halve land plat ligt. Treinen rijden niet meer etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven