Actueel
alle pijlers
Morgen storm
woensdag 30 januari 2008 om 13:03
woensdag 30 januari 2008 om 13:03
9 tot 10. Worden we dan aangeraden thuis te blijven?
Die dag dat het vorig jaar zo onwijs stormde moest ik op de fiets naar het station en vond ik het al zo stil onderweg, ik had het fietspad voor mezelf. Ik had een afspraak bij de tandarts in Amsterdam (anderhalf uur treinen en trammen). De tandarts was verbaasd dat ik er ondanks de storm was. Ik had dat hele weeralert niet gehoord! Ik had de avond ervoor een deadline moeten halen en gewoon geen tijd gehad voor TV of radio.
Maar goed, hebben we morgen huisarrest, of valt het mee?
Die dag dat het vorig jaar zo onwijs stormde moest ik op de fiets naar het station en vond ik het al zo stil onderweg, ik had het fietspad voor mezelf. Ik had een afspraak bij de tandarts in Amsterdam (anderhalf uur treinen en trammen). De tandarts was verbaasd dat ik er ondanks de storm was. Ik had dat hele weeralert niet gehoord! Ik had de avond ervoor een deadline moeten halen en gewoon geen tijd gehad voor TV of radio.
Maar goed, hebben we morgen huisarrest, of valt het mee?
woensdag 30 januari 2008 om 13:17
Hoe kun je blij worden van storm, hoe is het mogelijk.
Alles onder de 25 graden is winter.
Carrie, dit is voor mij de eerste keer omdat ik voor het eerst sinds jaren een hele winter in NL ben. Gruwelijk, het moest niet mogen.
Heb gedacht aan de lichttherapielamp, ik denk erover om er een aan te schaffen.
En dan ook nog sneeuw op komst, genoeg om onder het dekbed te kruipen en er niet meer onder vandaan te komen totdat het weer 20 graden is met zon.
Alles onder de 25 graden is winter.
Carrie, dit is voor mij de eerste keer omdat ik voor het eerst sinds jaren een hele winter in NL ben. Gruwelijk, het moest niet mogen.
Heb gedacht aan de lichttherapielamp, ik denk erover om er een aan te schaffen.
En dan ook nog sneeuw op komst, genoeg om onder het dekbed te kruipen en er niet meer onder vandaan te komen totdat het weer 20 graden is met zon.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
woensdag 30 januari 2008 om 13:18
Ik word er ook onrustig van als ik nog weg moet. Het is soms best eng in de auto als het zo hard waait. Ik woon in de polder en moet altijd een flink eind rijden voor mijn werk. Je ziet op zulke dagen altijd zoveel ongelukken, omgewaaide bomen... De auto schudt flink heen en weer. Brrr.
Maar als ik thuis ben maakt het me niet uit. Dan kan ik er echt van genieten.
Maar als ik thuis ben maakt het me niet uit. Dan kan ik er echt van genieten.
woensdag 30 januari 2008 om 13:23
woensdag 30 januari 2008 om 13:27
woensdag 30 januari 2008 om 13:27
Ach ja…storm, regen, hagel, zon, het hoort allemaal bij het weer en bij het klimaat van Nederland. Ik maak me er niet druk om om een beetje storm. Hier in Nederland (waar toch volgens mij nuchtere mensen wonen) is men meteen in paniek bij een beetje storm of bij een sneeuwvlokje. Ik vind persoonlijk alles beter dan 30 graden, want dat vind ik verschrikkelijk.