Actueel
alle pijlers
Morgen storm
woensdag 30 januari 2008 om 13:33
Ik voel me een zwakkeling als ik vanwege een stormpje thuisblijf, dus ik ga altijd evengoed naar mijn afspraken. Maar aan de andere kant zou ik het mezelf kwalijk nemen als ik daardoor een dakpan tegen mijn hersenpan krijg, met alle gevolgen van dien. Ik vind het in dubio zitten over wel of toch maar niet naar mijn afspraak... kan ik het maken om thuis te blijven, etc, stukken lastiger dan de storm zelf.
Dus ook namens mij: bah, morgen sto(r)m.
Dus ook namens mij: bah, morgen sto(r)m.
woensdag 30 januari 2008 om 13:34
Als ik binnen ben kan ik ook genieten van de wind die om je huis fluit, de regen die tegen je ramen slaat en de zwiepende bomen. Dat betekent niet dat ik het niet lullig vind voor mensen die buiten moeten zijn, of erg voor mensen die door de storm iets overkomt. Ik vind het verschijnsel gewoon mooi.
woensdag 30 januari 2008 om 13:40
hier nog eentje met een stormtrauma doot de storm van vorig jaar. Kon helaas niet meer thuiskomen en heb toen de nacht door moeten brengen in de nachtopvang op ongeveer 15 km van mijn huis!
Vind het wel mooi als het stevig waait om dan een strandwandeling te maken, maar niet als het stormt
Vind het wel mooi als het stevig waait om dan een strandwandeling te maken, maar niet als het stormt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 30 januari 2008 om 13:41
woensdag 30 januari 2008 om 13:42
woensdag 30 januari 2008 om 13:44
woensdag 30 januari 2008 om 13:45
woensdag 30 januari 2008 om 13:51
O ja die rare overheid, ik weet het weer.
Ik had een heel, heel goedkoop ticket bemachtigd, zo'n 3 weken geleden, maar door gezondheidsproblemen moest ik cancellen. De dag voor vertrek.
Want ik laat me niet tegenhouden door de rellen, ammenooitniet, maar mijn eigen lichaam hield me tegen.
Ik kan dus nu even niet naar Kenia, zoals je wel zult kunnen begrijpen.
En daar baal ik van. Ondanks de ellende is er zon en warmte en de kinderen.
En weg winterdip.
Ik had een heel, heel goedkoop ticket bemachtigd, zo'n 3 weken geleden, maar door gezondheidsproblemen moest ik cancellen. De dag voor vertrek.
Want ik laat me niet tegenhouden door de rellen, ammenooitniet, maar mijn eigen lichaam hield me tegen.
Ik kan dus nu even niet naar Kenia, zoals je wel zult kunnen begrijpen.
En daar baal ik van. Ondanks de ellende is er zon en warmte en de kinderen.
En weg winterdip.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
woensdag 30 januari 2008 om 14:28
Yasmijn verwoordt mijn gevoelens precies over zon en mooi weer en regen en blegh.
en morgen moet ik naar mijn 'verwegwerk' (ik heb 2 locaties) en ik kan niet met de auto gaan, want daarná moet ik naar de andere kant van de stad, een plek waar ik de auto niet kwijt kan
Ik zit morgen trouwens bij telefooncentrale waar meldingen binnenkomen van stormschade aan openbare ruimte. Ik kan me dus zo voorstellen dat ik wél naar het werk moet en dat ikhet druk krijg
en morgen moet ik naar mijn 'verwegwerk' (ik heb 2 locaties) en ik kan niet met de auto gaan, want daarná moet ik naar de andere kant van de stad, een plek waar ik de auto niet kwijt kan
Ik zit morgen trouwens bij telefooncentrale waar meldingen binnenkomen van stormschade aan openbare ruimte. Ik kan me dus zo voorstellen dat ik wél naar het werk moet en dat ikhet druk krijg
Later is nu
woensdag 30 januari 2008 om 14:37
Gaat het morgen echt stormen?? GAAF! Vind het altijd heerlijk om dat te trotseren dan namelijk. Lekker eigenwijs toch erdoor heen gaan, laat me toch niet tegen houden door een beetje wind.
En lekker uitwaaien! Het duurt nooit zo lang dus ik kan er echt wel van genieten. En na het uitwaaien lekker naar binnen, kachel aan, kop thee/chocomel, koekje erbij en luisteren naar de wind om het huis. Knus!
En lekker uitwaaien! Het duurt nooit zo lang dus ik kan er echt wel van genieten. En na het uitwaaien lekker naar binnen, kachel aan, kop thee/chocomel, koekje erbij en luisteren naar de wind om het huis. Knus!
woensdag 30 januari 2008 om 14:47