zwangerschapskleding.. pfff

21-07-2011 18:32 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames!

ik ben zwanger! maar nu moet ik dus andere kleding gaan kopen omdat ik die van mezelf niet meer pas.

DRAMA!

miss etam vind ik niks en de prenatal valt me ook tegen.

waar kan je nou leuke 'JONGE' mode vinden voor zwangeren?!

ik woon in de omg. haarlem!!

ik ga h&m proberen en in haarlem heb je 1 winkel hoorde ik.

tips zijn welkom!



p.s.

Lief! hebben ze ook voor zwangeren?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook mamalicious gehad. Maar ook wel een paar handige basics van de prenatal hoor. Oa een leuk jurkje en een fijne, wat nettere zwarte spijkerbroek.



En daarnaast gewoon ´normale´ kleding een maatje groter. Vooral met shirtjes en rokjes ging dit prima. Tot aan het eind gedragen. En ik had echt een enorme buik! Als ik de foto´s nu terugzie dan schrik ik er nog van.



Miss Etam vond ik echt helemaal niets. Noppies wel een fijne broek van gehad, gekocht op de jonge gezinnenbeurs. Verder vond ik dat merk erg aan de prijs, zeker als je bedenkt hoe kort je het maar aan hebt. Gelukkig hier ook een aantal dingen van mijn zus kunnen lenen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ze bij babydump ook veel leuke dingen hebben! Die zit wel in veel plaatsen, moet je even googlen
Alle reacties Link kopieren
Mamalicious is inderdaad leuk en niet duur. En wat hipper dan de bloemetjesmeuk van Prenatal en Miss Etam. Love2wait is ook mooi, hier heb ik een spijkerbroek van gekocht. Zij laten zich geloof ik inspireren door Indian Rose en Replay, dus die spijkerbroeken zijn goed, vind ik. Je moet vooral even op internet gaan shoppen, het is overal dik uitverkoop, dus je hebt veel voor een prikkie. Ik heb onlangs voor ¤ 100,00 2 broeken, 3 jurkjes en een legging gekocht. Lijkt me een koopje :-) Ach en de mode van tegenwoordig leent zich best goed voor zwangeren. Er hangen allemaal boyfriend-model achtige t-shirts in de rekken en veel wijdere jurkjes. Moet absoluut lukken dus!
Ik werd echt heel ongelukkig, toen ik ging shoppen voor zwangerschapskleding!

Afgezien van dat ik al vrij snel twee cupmaten bh groter nodig had (hallo tent!) vond ik de zwangerschapsmode in de winkels niet veel aan (het was prachtig weer, en wat ik zag was zwart, grijs etc.. bijna niks met iets van kleur!). Ik ben toen online gaan zoeken. Ik wil je wel wat links mailen, als je interesse hebt. Ben bang dat als ik ze hier neerzet ik beschuldigd word van spammen.. en misschien houd je wel helemaal niet van online shoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er tegenwoordig best wel hippe en jonge zwangere gaps ode te krijgen is. Hoewel natuurlijk minder keus dan bij reguliere mode.



Zwangerschapsbroeken zitten al snel het lekkerst. Ik had twee spijkerbroeken (mamalicious! Niet zo duur en zitten heerlijk!), een zwarte broek en een joggingbroek. Daarnaast nog een spijkerrokje en wat jurkjes. Kleding die je na je zwangerschap nog wil dragen (shirts en jurkjes) zou ik tijdens je zwangerschap niet aan doen, ze rekken nogal uit. Ik heb wel geïnvesteerd in een mooie jurk omdat ik tijdens de feestdagen al redelijk hoogzwanger was en twee bruiloften had. O ja, en ik had een hele fijne winterjas van mamalicious.



Is het echt een enorme ramp er wat kleding betreft tijdens je zwangerschap niet precies zo bij te lopen dan als je niet zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn dochter had ik trouwens een hele fijne witte linnen broek van Miss etam. Verder niks gekocht daar, maar af en toe binnen lopen kan wel lonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stukje_cake schreef op 21 juli 2011 @ 19:52:

In Zutphen zit Mom2B, die hebben veel merken bij elkaar. Daar heb ik een aantal kledingstukken gehaald.

De hema heeft online ook zwangerschapskleding, misschien zit daar nog iets leuks tussen?Daar ben ik ook heel goed geslaagd, je wordt daar ook heel goed geholpen. Ik weet niet wat je budget is, maar ze hebben daar ook het Belgische merk Fragile, wel wat aan de prijs, maar heel erg mooi. Ik had daarvan een jurkje gekocht voor een paar bruiloften, waar ik zelfs van vreemden complimenten over kreeg met de vraag waar ik het vandaan had.
Alle reacties Link kopieren
[foetermodus aan]

Inderdaad vreselijk, die zwangerschapsmode!



Ik word direct depressief als ik kijk naar wat er 'allemaal' te koop is. Mogen zwangeren geen kleur dragen oid? Is er een mondiaal verbod op het dragen van kleding waarin je niet wegvalt tegen gebouwen en asfalt? Wat is dit voor belachelijk complot!



Mocht iemand dus een leuke (web)winkel weten waar ze zwangerschapskleding verkopen die niet zwart, bruin, grijs, muisgrijs, donkergrijs, staalgrijs, taupe, olifantgrijs is (of o ja, de fantastische modekleuren rose, mufblauw of paars, waar ik er altijd in uitzie alsof ik een vreselijke ziekte heb) dan hoor ik het graag.

Ondertussen blijf ik marktplaats wel in de gaten houden, zucht. En heel hard proberen om een eventuele volgende zwangerschap te plannen als de voorjaars- en/of zomermode in de winkels ligt.

[foetermodus uit] :-)
Alle reacties Link kopieren
Hmm, hier ook toch vooral kleding van Mamalicious, Miss etam, Prenatal en Noppies. Je moet inderdaad wel goed zoeken om leuke, en kleurrijke dingen te vinden.

Ook wat kleren van schoonzus gekregen, maar aangezien ik iets breder ben, en het einde van mijn zwangerschap nadert, pas ik haar broeken echt niet meer.



Verder als tip: Van die korte jasjes of bolero'tjes uit de gewone collectie kun je prima aan, koop een paar basic hemdjes voor er onder (wel positiemode of gewoon goedkope lange hemdjes van H&M ofzo), leuk sjaaltje of ketting erbij, klaar!
Alle reacties Link kopieren
Een dagje komen shoppen in Leuven (België),

hier hebben ze een mooie winkel met enkel zwangerschapskleding:

Tutti e due
Alle reacties Link kopieren
Broeken/rokken had ik van de C&A: een zwarte pantalon, een witte spijkerbroek, een bruine ribbroek en een spijkerrokje. Allemaal relatief goedkoop.

Bovenkleding van de gewone afdelingen, alleen kijken of het lekker mee zou rekken/wijd genoeg was.

Verder had ik een aantal lange tshirt jurken van de H&M in een maatje groter. Leuk met een hemdje eronder en een jasje erop.

En verder dingen met een elastische band die niet gaat knellen.



Stretchjurkjes heb ik maar beperkt gedragen, die gingen inderdaad heel erg uitrekken.



Heb nu wel veel jurkjes van de Prenatal gekocht in de uitverkoop. Ideaal voor het voeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven