Mode & Beauty alle pijlers

Tweedehands kledingwinkels in Den Haag?

13-08-2011 01:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit weekend in Den Haag en voor morgen staat een shopmiddag op het programma. Ik ben verzot op leuke tweedehands kledingwinkels, maar niet bekend in Den Haag.

Ik heb via internet 'Liza's' gevonden wat me wel wat lijkt, maar ik hoor graag of er nog andere winkels (in of nabij het centrum) de moeite waard zijn.
The time is now
Op de Mauritskade zit Second hand rose, maar dat is wel uit de buurt van het winkelgebeuren.
Volgens Google zitten deze tweedehands modezaken in Den Haag (even met Google maps kijken of ze een beetje in de buurt liggen van de binnenstad):

Liza's Exclusieve Mode op de Piet Heinstraat

Second Hand Exclusieve Damesmode op de Koninginnegracht

Pennywise op de Maziestraat (Pennywise)

One More Time op de Statenlaan

Secondhand Rose op de Mauritskade
Er zit er eentje in een zijstraat van de Prinsestraat, de Korte Molenstraat geloof ik.
Cute but wrong op de Boekhorststraat
Bedankt voor de tips!

@Nikki: Ik had deze adressen ook al gevonden, maar bv. second hand rose heeft vooral tweedehands dure-merk-kleding (armani e.d) en ik ben meer op zoek naar vintage.

@nik16nik: Super! Dit is precies wat ik zoek, hier ga ik zeker langs.
The time is now
Lekker geshopt Banba? Een vriendin van mij bezoekt ook graag vintage tweedehandswinkeltjes, ze heeft soms hele leuke dingen!
Nee, het viel een beetje tegen. Bij Liza's waren wel leuke dingen, maar niks in mijn maat. En bij Cut but wrong hadden ze sowieso weinig hangen.

Maar ik heb wel twee hele leuke jurken gekocht, bij v&d
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven