Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het onderwerp las dacht ik dat het over het klaarkomen in je kont ging... Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd begrepen... Dit lijkt me nl. niet echt lekker, of zit ik er weer naast?
Alle reacties Link kopieren
quote:polletje81 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:32:

Toen ik het onderwerp las dacht ik dat het over het klaarkomen in je kont ging... Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd begrepen... Dit lijkt me nl. niet echt lekker, of zit ik er weer naast?Jajaja... Er zijn vast wel vrouwen op deze wereld die het niet erg vinden, polletje...
Alle reacties Link kopieren
Oke ik ga even serieus reageren!



Ik had echt zojuist een orgasme door alleen anaal geneukt te worden.. Niet wetend dat dit kon dus ik dacht laat ik even op internet kijken of dit gek is. Blijkbaar wel als ik deze belachelijke sarcastische reacties hoor.



Mij is het dus net gelukt, en het was super lekker. Hahaha en nee niet gespoten hahahahahhaha
Alle reacties Link kopieren
Anaal klaarkomen ben ik bekend mee, lukt zo goed als iedere keer als ik anale seks heb met mijn vriend, maar of squirten ook kan anaal geen idee eigenlijk
Wat bedoel je nu? anaal squirten, of squirten door anaal klaarkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven