themafeest wel of niet ?

19-08-2011 11:44 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi



ik word volgende jaar 30 en daarom wil ik iets speisaal doen .Mijn vriendin word 40 nu hebben we bedacht dat het leuk zau zijn.Om dat samen te doen we willen graag een thema ,maar het probleem is dat mijn vriend daar niet aanwil omdat hij niet verplicht wil worden en hij vind thema,s onzin.Ook zijn er een aantal vrienden die alles wat maar eenginz buiten het normale valt daar al moeite mee hebben.Mijn vriend had een barbeuen bedacht lijkt mij personlijk lastige en saaier maar wat vinden jullie .Of andere tips er toch een leuk, speisaal en dus niet standaar feestje van te maken?
Ik zou niet een themafeest doen waar mensen zich gek voor moeten verkleden.

Je kunt wel het huis aankleden in een bepaald thema.

Of een DJ inhuren en mensen vragen zich mooi/hip aan te kleden.
Vul gewoon op google ideeen thema feest in, en bedenk dan wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
TO wat vind je leuk? Waar hou je van? Wil best even meedenken hoor.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Samen worden jullie 70 en dus bejaard. Ik zou een versierde-rollator-optocht houden en daarna een verkiezing wie de mooiste watergolf in zijn/haar haar heeft. Verder alleen gemalen of gepureerd voedsel serveren, zodat het voor alle oudjes te 'behappen' is. Dresscode is natuurlijk de good old bloemtjesjurk en smal ceintuurtje van dezelfde stof. Afgestyled met de vleeskleurige panty en een tena in je slip. Zoiets?
quote:Kezz schreef op 19 augustus 2011 @ 12:11:

Samen worden jullie 70 en dus bejaard. Ik zou een versierde-rollator-optocht houden en daarna een verkiezing wie de mooiste watergolf in zijn/haar haar heeft. Verder alleen gemalen of gepureerd voedsel serveren, zodat het voor alle oudjes te 'behappen' is. Dresscode is natuurlijk de good old bloemtjesjurk en smal ceintuurtje van dezelfde stof. Afgestyled met de vleeskleurige panty en een tena in je slip. Zoiets? Lekker wijf.
Alle reacties Link kopieren
De prijs is een goudgestifte tand naar keuze in je kunstgebit?
Geen themafeest. Echt vreselijk. Misschien gewoon leuk om het op een leuke locatie te houden? Maar laat mensen zich alstjeblieft niet moeten verkleden. Als het echt een verplichting zou zijn zou het voor mij een reden zijn om niet te komen eigenlijk.
Doe een winterBBQ. Een keer gehad en wast best geslaagd vond ik zelf
Ik ben ook niet van de themafeesten maar ben ooit uitgenodigd voor een piratenbruiloft. Moet zeggen dat dat toch wel heel erg leuk was! Niet iedereen had zich aan de dresscode gehouden, maar 85% van de gasten toch wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamasam schreef op 19 augustus 2011 @ 12:08:

TO geeft aan moeite met schrijven te hebben, lullig dat sommige mensen er zo raar op reageren.



Niet bijster origineel, maar wel leuk en niet te moeilijk: een dresscode als thema, bijvoorbeeld een Black





Bedankt dat er toch mensen zijn die fijne reactie hierop geven.

Ik kan er niks aan doen dat schrijven moeilijk is . leuk thema black kan ik wel wat mee ik ga ook samen met vriendin kijken wat mogelijk is maar alle tips zijn welkom . .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een themafeest op zich best wel leuk, mits je het niet te moeilijk maakt en daardoor gasten op kosten jaagt.

Ook zou ik een thema kiezen waar je ook muziek bij kunt vinden. Je kunt een franse avond houden, maar de hele avond franse chansons draaien, uhm... dat moet je maar zien zitten!

Misschien een foute avonjd wat, iedereen heeft wel wat fouts in de kast, muziekkeuze genoeg en gemakkelijk te organiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:divafiary schreef op 19 augustus 2011 @ 11:51:

sorry als somige mensen. Mijn schrift niet kunnen lezen ik heb moeite met schrijven.IK probeer mijn best te doen er hebben trouwens anderhalf miloen mensen moeite met lezen en schrijven.

sorry dat moest ik even kwijt.



Dat geeft ook niet; maar als je dit even in de OP had aangegeven was het wat beter geweest. Ik dacht dat je toetsenbord misschien kapot was of dat je geen zin had om netjes te typen ofzo



Maar succes met je feestje; komt vast wel goed. Ik heb ooit eens een themafeestje 'bling bling' gehad. Je wilt niet weten waar mensen dan mee aan komen zetten haha
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een themafeestje gaan! Heb een tijdje teug een feestje gehad met het thema 'fout'. Daar kun je dus alle kanten mee uit. Was een heel geslaagd feest en iedereen zag er idd fout uit. Kost mensen ook niet veel geld. Je zou je bij wijze van spreken je oude kleren uit de kast kunnen trekken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind themafeestjes persoonlijk echt stomvervelend. Een bbq in een bepaalde stijl die dan ook in de versiering en drankjes is doorgevoerd vind ik dan wel leuk, maar dat je verplicht in rare outfits op moet komen draven, nee bedankt. Als ik dat leuk had gevonden had ik ook wel van carnaval gehouden



Maar een bbq in januari is wat frisjes...Heb je een bepaalde locatie al, misschien dat we daar iets mee kunnen helpen verzinnen? Ik heb wel eens een feest gehad, dat was in maart, waar ze buiten een kampvuur hadden gemaakt (fijn voor de rokers) en alles in tex-mex stijl. Dus mojito's, tequila e.d. als drankjes, desperados als bier, en hapjes met nacho's, wraps, guacamole. Hier en daar een grote cactus neergezet, een pinata opgehangen en wat cowboyhoeden rondgestrooid. Erg lekker, heel gezellig.
quote:thee schreef op 19 augustus 2011 @ 12:00:

[...]





Ze gaat het niet VOOR haar vriendin organiseren maar ze willen SAMEN iets organiseren.

Ah, niet goed gelezen.

Blijft staan dat de vriend van TO naar mijn mening geen stem heeft in het soort feest dat ze willen geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feest en ik heb een dj gehuurd. Het feest is thuis, dus wel een ontheffing geluidsoverlast aangevraagd bij de gemeente. Deze vergunning is ook verleend. De catering besteed ik lekker uit, ik heb themataarten, roze bubbels in door mijzelf versierde glazen, een rode loper voor naar de voordeur en allerlei aangepaste versiering. Heb er veel zin in. BBQ had ik ook wel leuk gevonden ipv een buffet, maar er zijn kleine kinderen en ik vind dat gevaarlijk. Maar het een en ander is wel afhankelijk van je budget, want bovenstaande lijkt simpel, maar je zit zo op 800 - 1000 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geen liefhebber van themafeesten. Dresscode white of beach wil ik nog wel aan meedoen, maar bij een piratenof cowboyfeest of dresscode Johnny en Anita e.d. haak ik af. Gewoon omdat ik me daar niet prettig in voel. Ik geef dat wel altijd door aan degene die het organiseert, kreeg soms begrip, soms ook niet.



TO,ik bewonder je durf dat je gewoon een stukje hier post. Ik heb diverse familieleden met dyslectie dus begrijp dat je vaak tegen onbegrip aanloopt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik heb een keer een Italiaans feestje gehouden, thuis. Italiaanse muziek op, Italiaanse hapjes, de tafels met rood, groen en wit versierd en ik zei bonasera als ik de deur opendeed. Klinkt hartstikke suf, maar het was een superfeestje.
Alle reacties Link kopieren
Ja, bejaardenfeestje. En dan kan je vriend gewoon als oud zeurmannetje, hoeft die ook geen kostuum te maken.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven