Cadeau 1 jaar samen

23-08-2011 19:05 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn binnenkort 1 jaar samen. Ik wil hem graag iets bijzonders cadeau geven alleen heb ik GEEN idee wat. BIj eerdere gelegenheden heb ik vaak een leuke avond/middag voor hem georganiseerd maar het lijkt me leuk om voor deze gelegenheid iets duurzaams te geven als herinnering aan ons 1 jaar samenzijn. Wie kan mij aan wat ideeen helpen?!
Alle reacties Link kopieren
een tatoeage voor jullie beiden, met jullie namen erin verwerkt! Super romantisch!
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat je vriend daarop zit te wachten?? Ik zou gewoon wat leuks gaan doen. Als je toch iets wil geven kom ik niet verder dan een foto van jullie samen in een mooi lijstje.
Alle reacties Link kopieren
ring of ketting,tattoo,kindje?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:gember999 schreef op 23 augustus 2011 @ 19:11:

een tatoeage voor jullie beiden, met jullie namen erin verwerkt! Super romantisch!
Alle reacties Link kopieren
Een liefdesbaby.
Alle reacties Link kopieren
eerdere??? Meervoud??

als in...

1 week samen

1 maand samen

1 kwartaal samen

1 half jaar samen,

en dan nu de mijlpaal

1 jaar samen???
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 23 augustus 2011 @ 19:16:

Een liefdesbaby.Ja zeg Sup, wat is dat nou voor n advies? Daar kan TO nu toch niks meer mee; had je haar bij hun 3 maanden-jubileum moeten vertellen!

Of bedoel je misschien een liefdesbaby adopteren? Zo'n schattig chocoladebruin kindje uit haiti? Dat redt TO misschien nog net wel...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zeggen kan je zelf niets verzinnen.. als jet nou 10 jaar is.. maar vooruit ben in een goede bui:

Foto album(pje)

Boekje zelf gemaakt wat je zo leuk aan hem vindt

Masseur laten komen voor partner massage aan huis

Sieraad

Etc etc
Alle reacties Link kopieren
Een ring, een horloge, een liefdesbaby.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:gember999 schreef op 23 augustus 2011 @ 19:24:

[...]



Ja zeg Sup, wat is dat nou voor n advies? Daar kan TO nu toch niks meer mee; had je haar bij hun 3 maanden-jubileum moeten vertellen!

Of bedoel je misschien een liefdesbaby adopteren? Zo'n schattig chocoladebruin kindje uit haiti? Dat redt TO misschien nog net wel...



Jamaar ze kan de komst van die liefdesbaby toch wel vast aankondigen?

Hoe romantisch is dat wel niet?

Enneh BGB zegt ook dat to een liefdesbaby moet geven..


Heb ooit eens van een ex bij 1 jaar samen een doos vol kleine kadootjes gehad. Met een lijstje met een foto erin, een kruik in de vorm van een hart, een paar kaarsen, lekkere thee.. etc.. maar zelf vind ik datsoort dingen wat overdreven.. Ga gewoon lekker samen uit eten of een nachtje weg ofzo. (of de liefdesbaby maken ;))
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem ten huwelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog een verjaardagscadeautje: ''voor 2 personen uit eten en kaartjes voor een musical naar keuze''.

Wij zijn dus naar Tarzan geweest. Hij heeft een kamer geboekt in een schattig hotelletje met uitzicht op zee... Een erg geslaagd weekend!



Een horloge zou ook echt iets voor hem zijn (maarja, hij spaart mooie horloges).



Wij zijn binnenkort 5 jaar samen... Ik wil ook graag iets leuks gaan doen maar moet nog iets bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik loop toch wel heel veel achter geloof ik. Heb nog nooit wat gegeven, bij geen enkel 'jubileum'.

*gaat zich zitten schamen*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog nooit iets duurzaams gegeven. Hij gaf mij vaak mijn favo bonbons bij dit soort gelegenheden. Maar die zijn absoluut niet duurzaam. Geef me 5 minuten en ze zijn weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 23 augustus 2011 @ 20:20:

Goh, ik loop toch wel heel veel achter geloof ik. Heb nog nooit wat gegeven, bij geen enkel 'jubileum'.

*gaat zich zitten schamen*



Join the club. Ik geef wel eens wat omdat ik het op dat moment gewoon leuk vind om dat te geven of te doen. Niet omdat het een speciale gelegenheid is.



Maarja, ik heb dan ook niks met verjaardagen, jubilea, eerste-zoen-datum enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 23 augustus 2011 @ 19:33:

[...]





Jamaar ze kan de komst van die liefdesbaby toch wel vast aankondigen?

Hoe romantisch is dat wel niet?

Enneh BGB zegt ook dat to een liefdesbaby moet geven.. Ja, superromantisch is het wel ja. En als BGB het zegt, dan moet het wel goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, even serieus, als je een leuk blijvend cadeau wil geven, dan moet het toch op jullie van toepassing zijn, dat kunnen wij toch niet bedenken?



Ik ben zelf wel van de symbolische blijvende cadeaus, en ik kan je nu wel mijn cadeaus gaan vertellen, maar die zijn dan toch helemaal niet van toepassing op jouw relatie?



Wat doet hij, waar is hij in geinteresseerd, heeft hij nog een interessante achtergrond, ik noem maar wat.



Bij mij doet antiek het altijd wel goed, maar dan moet er wel een evrhaal bijhoren dat relevant is voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Als je om de haverklap zo'n "speciale" gelegenheid viert, dan wordt het wat mij betreft al snel niet meer speciaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven