Geen zin is seks

01-02-2008 10:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ook leeg
Ben je eerder zo lang met dezelfde man geweest of is dit je eerste lange(re) relatie?

Ben je mss recent aan hormonale anticonceptie begonnen?

En realiseer je je dat het niet alleen een 'taak' van je partner is ervoor te zorgen dat jij opgewonden wordt?

Heb je aleens een gesprek hierover gehad, niet in de zin van 'ik wordt niet opgewonden', maar meer in de trand van 'wat kunnen we nog meer ontdekken met elkaar'.
Computer says nooooo
leeg
Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen zin hebt in seks, zeker als je dat eerder nooit hebt gehad. Vaak is dit natuurlijk een reactie van je lichaam op wat er gebeurt in je seksleven. Jij bent duidelijk niet blij met de situatie hoe die nu is en wil graag daar iets aan veranderen. Jij wordt er niet opgewonden van, en dat heb je wel nodig. Tuurlijk moet je daar zelf ook wat voor doen, zoals je zelf openstellen en soms gewoon zin maken (sorry maar soms is dat bij ons vrouwen nu eenmaal zo, als je dan bezig bent is het goed). Maar je vriend kan je daar ook een handje bij helpen. Maar dan moet je hem wel goed duidelijk maken dat deze manier zoals die nu is, voor jou niet werkt. Ik neem aan dat je het verder erg leuk met je vriend hebt maar ik denk wel dat je kan zeggen dat je graag een ander voorspel wilt omdat de manier waarop het nu gebeurt jou niet genoeg kan laten ontspannen om opgewonden te raken. Mijn oplossing zou dus zijn eerlijker en opener zijn naar je vriend ( je hoeft echt niet letterlijk te zeggen je windt me niet meer op, want dan kan je het vanuit zijn kan voorlopig wel vergeten). Je kan bijvoorbeeld wel zeggen dat je meer wilt ontspannen voor de seks en dus het voorspel iets anders wilt hebben.

Succes ermee
Als jij eerst in bad gelegen hebt met dat ei (zie andere topic van TO)... tsja... dan zou dat bij mij weinig lustopwekkend werken.... @-(

*schopt zichzelf uit dit topic, want TE flauw ;-) *
Peas on earth!
Misschien moet je vragen of je vent zich sexy wilt kleden, ipv dat hij sprookjes aan je voor gaat lezen. Dat maakt het al een stuk spannender in de badkamer ;-)
yoyo2 schreef op 01 februari 2008 @ 12:42:

Misschien moet je vragen of je vent zich sexy wilt kleden, ipv dat hij sprookjes aan je voor gaat lezen. Dat maakt het al een stuk spannender in de slaapkamer ;-)
http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/tot_ziens.gif Klee!
Waarom haalt ze nu steeds haar topictekst weg? Vind ik echt heel vervelend! Plaats hem dan niet op voorhand en hpou op met deze vervuiling!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
??? leuk leeg topic zeg ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven