wat vinden jullie hiervan?

25-08-2011 07:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend was gisteravond langs zijn ex om even iets op te halen. Hij zou daar rond 8 uur heengaan, en dan hoogstens een uurtje later weer weggaan. Uiteindelijk kwam meneer om 2 uur 's nachts pas thuis: ze waren de kroeg in gegaan en daarna met haar mee naar huis om nog een dvdtje te kijken. Ik was hier best boos om, waarom zou je tot diep in de nacht gezellig doen met een ex? Maar hij ziet er echt geen kwaad in. Was alleen even gezellig doen, weleens leuk voor de verandering (meestal hebben ze continue ruzie). Wat vinden jullie hiervan?
"Maar hij ziet er echt geen kwaad in."

Heb je hem duidelijk gemaakt dat jij deze mening niet deelt?
Niet netjes dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Ik zie er het nut ook niet van in dat hij het nu opeens 'gezellig' moet hebben met z'n ex.
Als ze meestal continu ruzie hebben, waarom precies is er dan nog contact?

Heeft hij je wel laten weten dat hij veel later thuis zou komen?
The time is now
Ik zou dit niet accepteren. En wat een rare uitleg van hem.
Only dead fish go with the flow
Horkerig, onnadenkend en respectloos. Als ie de mijne was, was hier het laatste woord nog niet over gesproken.
Ik vind het raar. En niet gepast. En zeker niet op de manier waarop. Beetje respectloos.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is toch een ex? Hij heeft voor jou gekozen! Stom dat hij niets heeft laten weten, ben ik met je eens!

Had je ook zo gerageerd als het om een vriend ging?

En normaal altijd ruzie; kleine kans dat die weer bij elkaar komen..
Hij had je gewoon even moeten bellen / sms'en / appsen / pingen.... Zo makkelijk tegenwoordig

Had ie ook moeten doen als ie met ieder ander weg was geweest hoor. Zie dat verschil niet zo tussen ex of niet.
quote:zijenhij schreef op 25 augustus 2011 @ 08:27:

Hij had je gewoon even moeten bellen / sms'en / appsen / pingen.... Zo makkelijk tegenwoordig

Had ie ook moeten doen als ie met ieder ander weg was geweest hoor. Zie dat verschil niet zo tussen ex of niet.Eens! Als jullie een afspraak hadden is het netjes als hij even iets van zich had laten horen. dat het een ex is maakt het gevoelsmatig voor jou misschien extra vervelend.
quote:Anthonius schreef op 25 augustus 2011 @ 08:20:

Het is toch een ex? Hij heeft voor jou gekozen! Stom dat hij niets heeft laten weten, ben ik met je eens!

Had je ook zo gerageerd als het om een vriend ging?

En normaal altijd ruzie; kleine kans dat die weer bij elkaar komen..Had ik het alsnog niet zo kunnen waarderen, maar wel iets minder erg gevonden. Die ex is nog steeds gek op hem, wil hem maar al te graag terug...
en hij heeft niets laten horen? kwam gewoon om 2 uur aanzakken? dat had ik dus niet geaccepteerd.
ook niet als het met een vriend was. kleine moeite om even te melden waar je uithangt. En met een ex maakt de zaak alleen maar complexer. Zeker als de relatie tussen de 2 eerst niet zo best was vind ik het vreemd dat het nu ineens gezellig was. Met een ex hoeft het niet gezellig te zijn. Die tijd is geweest.
Ik vind het ook niet kunnen mijn vriend had er ook een handje van zeggen ik ben om 8uur thuis en dan pas om 2uur aankomen. Vind het niet erg als die weggaat maar laat ff weten waar je bent en ook als het wat later wordt. heb dat gezegd tegen hem en nu doedt die dat ook(wel pas na 3keer zeggen hoor)
Een kennis van mij kwam laatst met ongeveer hetzelfde verhaal. Ze heeft hem er zonder pardon uitgeschopt.

Maar goed, het was vrij duidelijk dat er meer dan een DVD'tje gekeken was in dat geval...

Persoonlijk zou ik het ook écht niet pikken. Als meneer het zo gezellig heeft met z'n ex, dan mag ie wat mij betreft daar ook blijven. En dag hoor...!
Of het nu om een ex gaat of niet: Ik vind dat als je samenwoont en je komt zoveel uur later thuis een kleine moeite (met al die handige mobiele telefoons) om even een bericht te sturen.
Mmm.. Ik denk sex met ex. Wat denk jij?
Dvd-tje kijken... huhu
Zo... dat is dus echt gewoon NOT done...
Hmm 3x raden wat daar gebeurd is.. Sowieso: altijd ruzie = spanning, wat weer makkelijk kan leiden tot seks enzo..
Ik zou hier nog maar eens even een hartig woordje met hem over spreken!
Hoe voelt het? Als je even buiten de boosheid om kijkt zeg maar. Vertrouw je hem? Ben je bang dat hij haar terug wil? Ben je bang dat hij veremdgaat met haar? Hoe zou hij reageren als jij het zou doen? Kunnen denk ik wel belangrijke vragen zijn in deze situatie. Sterkte!
Ik neem aan dat je rond tienen even gebeld hebt waar hij bleef?
hmm bij mij gaan alarmbellen rinkelen. Ik zou meteen wanneer het 10 uur werd (dus 2 uur nadat hij daar naar toe ging) even bellen om te vragen waar hij bleef. Verder is wat hij deed respectloos, ik zou hem hier zeker op aanspreken!
Ik zou het echt niet vertrouwen.. Maar ja misschien vertrouw ik mensen dan niet snel. Maar eerst langs gaan, dan nog uitgaan en dan nog eens tot diep in de nacht film kijken? Samen knus op de bank.. Ja tuurlijk. Mijn alarmbellen waren gaan rinkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven