wat vinden jullie hiervan?
donderdag 25 augustus 2011 om 07:34
Mijn vriend was gisteravond langs zijn ex om even iets op te halen. Hij zou daar rond 8 uur heengaan, en dan hoogstens een uurtje later weer weggaan. Uiteindelijk kwam meneer om 2 uur 's nachts pas thuis: ze waren de kroeg in gegaan en daarna met haar mee naar huis om nog een dvdtje te kijken. Ik was hier best boos om, waarom zou je tot diep in de nacht gezellig doen met een ex? Maar hij ziet er echt geen kwaad in. Was alleen even gezellig doen, weleens leuk voor de verandering (meestal hebben ze continue ruzie). Wat vinden jullie hiervan?
donderdag 25 augustus 2011 om 08:36
quote:zijenhij schreef op 25 augustus 2011 @ 08:27:
Hij had je gewoon even moeten bellen / sms'en / appsen / pingen.... Zo makkelijk tegenwoordig
Had ie ook moeten doen als ie met ieder ander weg was geweest hoor. Zie dat verschil niet zo tussen ex of niet.Eens! Als jullie een afspraak hadden is het netjes als hij even iets van zich had laten horen. dat het een ex is maakt het gevoelsmatig voor jou misschien extra vervelend.
Hij had je gewoon even moeten bellen / sms'en / appsen / pingen.... Zo makkelijk tegenwoordig
Had ie ook moeten doen als ie met ieder ander weg was geweest hoor. Zie dat verschil niet zo tussen ex of niet.Eens! Als jullie een afspraak hadden is het netjes als hij even iets van zich had laten horen. dat het een ex is maakt het gevoelsmatig voor jou misschien extra vervelend.
donderdag 25 augustus 2011 om 08:52
quote:Anthonius schreef op 25 augustus 2011 @ 08:20:
Het is toch een ex? Hij heeft voor jou gekozen! Stom dat hij niets heeft laten weten, ben ik met je eens!
Had je ook zo gerageerd als het om een vriend ging?
En normaal altijd ruzie; kleine kans dat die weer bij elkaar komen..Had ik het alsnog niet zo kunnen waarderen, maar wel iets minder erg gevonden. Die ex is nog steeds gek op hem, wil hem maar al te graag terug...
Het is toch een ex? Hij heeft voor jou gekozen! Stom dat hij niets heeft laten weten, ben ik met je eens!
Had je ook zo gerageerd als het om een vriend ging?
En normaal altijd ruzie; kleine kans dat die weer bij elkaar komen..Had ik het alsnog niet zo kunnen waarderen, maar wel iets minder erg gevonden. Die ex is nog steeds gek op hem, wil hem maar al te graag terug...
donderdag 25 augustus 2011 om 09:00
ook niet als het met een vriend was. kleine moeite om even te melden waar je uithangt. En met een ex maakt de zaak alleen maar complexer. Zeker als de relatie tussen de 2 eerst niet zo best was vind ik het vreemd dat het nu ineens gezellig was. Met een ex hoeft het niet gezellig te zijn. Die tijd is geweest.
donderdag 25 augustus 2011 om 09:04
donderdag 25 augustus 2011 om 09:29
Een kennis van mij kwam laatst met ongeveer hetzelfde verhaal. Ze heeft hem er zonder pardon uitgeschopt.
Maar goed, het was vrij duidelijk dat er meer dan een DVD'tje gekeken was in dat geval...
Persoonlijk zou ik het ook écht niet pikken. Als meneer het zo gezellig heeft met z'n ex, dan mag ie wat mij betreft daar ook blijven. En dag hoor...!
Maar goed, het was vrij duidelijk dat er meer dan een DVD'tje gekeken was in dat geval...
Persoonlijk zou ik het ook écht niet pikken. Als meneer het zo gezellig heeft met z'n ex, dan mag ie wat mij betreft daar ook blijven. En dag hoor...!
donderdag 25 augustus 2011 om 10:30
donderdag 25 augustus 2011 om 12:15