Mode & Beauty alle pijlers

vlotte schoenen/laarzen gezocht geschikt voor inlegzolen

27-01-2008 22:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast meer forummers met inlegzolen, wat zijn leuke vlotte merken waar ze inpassen, en waar koop je zoiets?



Blijk geen enkel geschikt stevig paar te hebben...waar ze in passen... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Think!
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip Boeket, kende ik niet, ziet er leuk uit! Ik heb grote inlegzolen en ook nog eens maat 42 èn een hoge wreef. Schoenen en laarzen kopen is een regelrechte ramp... Kom meestal bij Ecco uit, maar dat zijn geen elegante schoentjes. Ik ga zeker eens naar de Think-dealer in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk verkeerde forum, maar ik als man heb d'r ook problemen mee..

Verkoopt/maakt "Think" ook mannen schoenen?



Ik zie mezelf al aankomen op FHM of Mens health fora.. 8-P



oehh laatmaar, flinke afknapper(s)
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij heeft altijd Timberland schoenen, aangezien je daar de zooltjes makkelijk uit kan halen (ze zitten dus al standaard los). Maar dat zijn meestal niet echt elegante schoentjes...
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas niet nee, ik als man vindt de meeste van hun schoeisel ook foei-lelijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je vandaan komt?

In Bergen op Zoom weet ik een winkel die vrij hippe schoenen verkoop die speciaal geschikt zijn voor steunzolen ook.

Zelf heb ik laarzen van Gabor waar ik inlegzolen in heb liggen (let wel; inlegzolen, geen volledige steunzolen).



Als je een beetje uit de buurt komt, kan ik je adres en dergelijke wel doorgeven. Je mag me pm-en, eventueel
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst 2 laarzen gekocht van Helioform. Daar zitten losse inlegzolen in dus die haal ik eruit en mijn steunzolen passen er makkelijk in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 28 januari 2008 @ 07:37:

Ik heb laatst 2 laarzen gekocht van Helioform. Daar zitten losse inlegzolen in dus die haal ik eruit en mijn steunzolen passen er makkelijk in.




Ja dat wilde ik ook net aanraden. En Helioform heeft ook verschillende kuit en wreef maten enzo!!!



Prijzig, dat wel, maar.... HET IS UITVERKOOP!!! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb gewacht tot de eerste week van januari, ik had die zaak al gebeld wanneer de uitverkoop was. Toch per paar 50 % korting. Lekker meegenomen. Ik heb 1 hoge laars en 1 laag laarsje. Klopt, de hoge laars heb je ook met verschillende kuitmaten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel fijn, Helioform?

Ik heb ze gepast, en ik vond het zelf geen fijne laarzen. Maar ja, dat kan natuurlijk verschillen.

Overigens, die zaak die ik bedoel, die verkoopt ook een bepaald merk dat vooral geschikt is voor steunzolen, en ik kom er nu net niet op hoe het heet....



Overigens wil het feit dat je de zool er uit kunt halen (wat bij elke goede schoen kan) niet zeggen dat de schoen gelijk geschikt is voor steunzolen. In mijn flubber-eccootjes zou dat dus écht niet lukken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties,



Ik heb zo'n drukke week gehad dat ik niet op Viva ben geweest, en me pas zonet te binnen schoot dat ik een topic begonnen was.

Ondertussen heb ik een paar verhulst laarzen gekocht. Waar de zool uit kan, en waar je stevig instaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik up dit topic even. Ik zoek nl. nog een paar zomerschoenen die geschikt zijn voor steunzolen. Ik heb te weinig tijd om de stad in te gaan dus wilde ik online schoenen zoeken, bij voorkeur bij Zalando (ivm kortingsbon).

Weet iemand nog een schoenenmerk dat geschikt is voor steunzolen?
Ik was al verbaasd.. Er is al een topic over

Tips gevraagd voor leuke schoenen geschikt voor steunzolen



Ik geloof dat daar nog steeds af en toe iemand op reageert.

Je zou inderdaad even kunnen zoeken op Omoda.nl

Daar kan je zoeken op inlegzolen.



Ik ken Footnotes en JJ Footwear, maar voor zover ik weet hebben ze die niet bij Zalando.
Als je op Omoda eerst zoekt op inlegzool dan krijg je een scherm waarop je kunt aangeven dat je op "uitneembaar voetbed" wil zoeken. Moet je ook even sale aanvinken omdat je dan meer schoenen krijgt.



Ik geloof dat je bij Zalando alleen maar herenschoenen krijgt als je op die manier zoekt.
Vrouwen met inlegzolen



en voor de heren...



Bij Zalando krijg je alleen een paar lage sneakers in 3 kleuren met uitneembare sok en dat is toch wat anders.

Bij Ziengs lukt het weer wel: klik hier maar dan krijg je dames en heren, geloof ik.

http://www.ziengs.nl/ecco-sneaker-14493.html

http://www.ziengs.nl/clarks-pump.html





Succes verder met zoeken.
Bij Spartoo lukt het me nog steeds niet om gewoon op de site te komen zonder dat ik mijn e-mailadres geef. Daar hebben ze soms ook bepaalde merken die je niet overal treft. Ook aardige kortingen. Stom. In winkels mag ik ook zo naar binnen zonder mijn ID te moeten laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de linkjes Pums-italiaans.

Ik heb via Yunomi ook een site gevonden, www.vamos.nl daar hebben ze ook veel keuze.

Op Zalando staan wel veel schoenen van Gabor, maar er staat dan niet vermeld of er losse inlegzolen in zitten.
Ja, die Vamos is heel informatief. Ik heb zelf heel smal nodig en dat is wijdte D of E. Heel af en toe past F nog wel, maar alleen met sokken. Daardoor kom ik vaak uit bij de adressen waar ze ook steunzolen verkopen.

Duoboots wordt hier ook vaak genoemd, maar ook met net zoveel negatieve reacties. Ze houden daar wel rekening met de schoenwijdtes, maar ook daar is F de smalst.

Wijdeman heeft ook een uitgebreide collectie. De laatste keer dat ik keek wel in elk geval. Zalando heeft inderdaad het merk vooral zonder inlegzolen. Wel de mooiste modellen ervan. Als het niet bij staat dan zitten de zolen vast. Bij Dolcis hebben ze ook enkele schoenen waarvan de zolen los kunnen, maar die zijn iets minder geschikt voor andere. Dat is meer om ze lekker te luchten en makkelijker te laten drogen enz.

Durea, Footnotes, Gabor, Ecco, Livingstone (van Piedro) dat zijn de echte stevige schoenen. Als je op die merken googled dan heb je ook nog kans dat je websites tegenkomt die ook nog andere merken heeft.

http://www.wijdeman.nl/schoenen/dames/ en die kan je in ieder gebruiken om de merken te bekijken. Ook kan je modellen van bijv. Gabor bekijken. Als er een uitneembaar voetbed in zit dan hebben zij het er wel bij staan.

Ik heb gelukkig geen steunzolen en heel soms heb ik mazzel. Ik loop heerlijk op de echt leren Lamica die ik vorig jaar heb gekocht. Ik heb teveel schoenen op het moment. Het is dus ook goed om even niets te kopen.
Ooooooo en er staat weinig moois. Als je zoekt op "uitneembaar" dan krijg ik een foutmelding van SQL dat het hem teveel is geworden. Ik heb er alleen van Clarks een enkel model zien staan in twee kleuren. Footnotes en Lamica hebben ze niet ingekocht dit jaar. Hopen dat het volgend jaar weer wel zo is.

Footnotes, maar via een andere link: http://www.footnotesshop.nl



EDIT: Hier kan je ook zoeken op uitneembaar. Voorbeeld maar als ik het zo bekijk dan zijn het vooral de heren die het kopen. Ik denk ook dat niet alle schoenen geschikt zijn, maar elke site met enkele schoenen is de moeite om even te bekijken. (* Als je zoekt op "uitneembaar" en dan op maat 37 dan verdwijnen de schoenen voor heren. Op deze site werkt het wel. *)

Misschien staan er nog andere op. Voor mij wel in elk geval. Het voorbeeld is waarschijnlijk niet geschikt.
Ik kom nog even terug (maar genoeg schoenen gezien voor vandaag.) Op de footnotesshop.nl helpt het om alles te wissen. Als je voor tabblad "Dames pasvorm" kiest dan krijg je de merken die rekening houden met wijdte en waarschijnlijk ook een uitneembaar voetbed hebben. Op mijn PC blijft iets hangen.

(* Tijd voor schonen van de cache. *)
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans, bedankt voor je berichten. Ik heb ook nog een grote schoenmaat (42,5) dus dat maakt het extra lastig. Mijn moeder belde vanmiddag en vertelde dat ze ook online naar schoenen aan het zoeken was en had www.grotemaatschoenen.nl gevonden, van Van Wonderen Schoenen en die hebben ook een outlet met o.a. Footnotes en Durea, dus daar heb ik al een paar gezien wat me wel wat leek.

Mijn moeder wilde ook nog een paar bestellen dus dat scheelt ook weer verzendkosten.
Mijn laatste bericht: Gabor heeft ook wel eens halve maten en groter dan 42 in hun assortiment. Ik heb ook van Livingstone ergens gezien dat ze grote maten hebben, maar daar was je wel iets van 15 euro aan verzendkosten kwijt. Ik heb daar een paar van en die lopen heerlijk (met dikke sokken onder een lange broek) maar ik draag ze eigenlijk alleen maar omdat ze duur waren. Bij Omoda kan je op maat zoeken. Als je daar voor 43 en inlegzolen aanvinkt dan krijg je die ook te zien. (* Als je eerst een merk kiest die dat heeft dan komt dat vakje inlegzolen en daarna kan je alle merken kiezen. Scheelt een hoop zoekwerk. Hoef je ook niet door al die schoenen heen die toch niet passen.... *)



Maar het gaat dus zeker lukken. Alvast veel plezier met de nieuwe schoenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven