Entertainment alle pijlers

Gospel koor voor huwelijk in kerk

19-01-2011 11:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben op zoek naar een (black) gospelkoor voor tijdens een huwelijks ceremonie in de kerk.

Het koor mag up tempo nummers zingen en het mag wel 'swingen'.

Ik heb via google al wel wat gevonden, maar het is niet echt in de buurt waar ik het zoek (Gelderland), of het is heel duur (ik had een prijs van een koor gekregen van 1200 euro en dat is toch wel wat te veel). Ik denk eerder aan een prijs tot ca. 500 euro.

De afstand hoeft op zich geen probleem te zijn, maar dan nog kan ik nog niet echt wat vinden wat mij direct aanspreekt.



Misschien is er hier iemand die zo'n koor kent of er zelf in zingt en mij een tip kan geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je met een budget van 500 euro echt niks kunt vinden. Ik heb voor een bruiloft ook een gospelkoor gezocht (uiteindelijk niks mee gedaan) maar de prijzen liggen echt eerder richting 1000 euro of meer. Ze willen er zelf natuurlijk ook wel wat aan verdienen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.gospelgroepen. ... joice-gospelformatie.html



Echt een aanrader, zij zijn geweldig!
Alle reacties Link kopieren
http://www.wildner.nl/rejoice/rejoice.htm

Deze dus.
Alle reacties Link kopieren
@ heleen: dat merk ik nu ook. De prijzen liggen hoger dan ik had gedacht. Ik moet daar nog wel even aan wennen ;)



@Lunastar: ik heb het geluisterd, is idd wat ik zoek! Ik ga bij hun meer informatie aanvragen.

Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ja, duh, het zijn minstens tien mensen waar je het over hebt, meestal meer! Verwacht je nou echt dat zo'n koor voor jouw lol komt opdraven voor een fooitje?
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat Rejoice zijn er wel minder, dat scheelt alvast..
Alle reacties Link kopieren
Moosey, dat verwacht ik niet. Maar ik schrok van de prijzen, ik wist niet dat dit de prijzen zijn. Het gaat trouwens om ca. 5 personen.

Als ik het vergelijk met een avondband vind ik het best veel voor de tijd die ze zingen. Een avondband speelt meerdere uren en een koor ca. 7 nummers.

Vandaar mijn zoektocht..
Alle reacties Link kopieren
Rejoice is betaalbaar, ben benieuwd of jullie tot een goede prijs komen!

Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Een duo vraagt al 400 tot 500 euro.

Het is toch ook logisch, dat ze zoveel geld vragen. Vaak zijn het ook nog mensen, die er nog een baan naast hebben.

En als dat niet zo is, dan zal de prijs nog veel hoger liggen vermoed ik zo.



Voor een beetje band betaal je toch ook al minimaal 1300,- euro. En als het een band is, die elke weekend speelt dan liggen de bedragen nog veel hoger.



Heel veel plezier met de voorbereidingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel wat namen, maar echt prijzen kan ik niet vinden.

Als dit je wat lijkt, kan je allicht even contact opnemen via het contactformulier.



www.zocultuur.nl

www.insideoutmusic.org



Good luck!
Alle reacties Link kopieren
quote:eiram schreef op 19 januari 2011 @ 12:12:

Moosey, dat verwacht ik niet. Maar ik schrok van de prijzen, ik wist niet dat dit de prijzen zijn. Het gaat trouwens om ca. 5 personen.

Als ik het vergelijk met een avondband vind ik het best veel voor de tijd die ze zingen. Een avondband speelt meerdere uren en een koor ca. 7 nummers.

Vandaar mijn zoektocht..De leden van een avondband hoeven geen vrij te nemen van hun werk .....
Alle reacties Link kopieren
Misschien Ichthus uit Vuren, bij Gorinchem. Heb ik wel eens een zondagsedienst gehoord. Klonk goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joyce48 schreef op 19 januari 2011 @ 12:48:

[...]



De leden van een avondband hoeven geen vrij te nemen van hun werk .....



Eh, nee, vaak IS het hun werk, vandaar ook dat het geld kost......



Eiram, snap de vergelijking wel met een band (en scheelt natuurlijk als het maar om 4/5 mensen gaat inderdaad) maar het kost ze toch een halve dag met reizen en soundcheck enzo, en ze kunnen niet meer optredens aannemen op die dag (meestal). Vandaar dat het in geld niet zoveel zal schelen of bands/koren nu lang of kort spelen, ze kunnen gewoon niet meer aannmen op een dag en daarom kost het een dagprijs.
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Wat voor liederen precies?

Ik zit zelf in een a-capella gospel groep

5 mannen...of zoek je echt een koor?



We zingen in het Engels..



Hier kun je ons zien...tijdens een Concert...



http://www.youtube.com/watch?v=jcinlFkVVLw





Misschien lijkt het je wat....



mvg

D
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijke opname, wel mooi gezongen.

Ik zou je aanraden om betere opnames te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]jozeefje schreef op 19 januari 2011 @ 12:25:

Ik ken wel wat namen, maar echt prijzen kan ik niet vinden.

Als dit je wat lijkt, kan je allicht even contact opnemen via het contactformulier.



www.zocultuur.nl

www.insideoutmusic.org



Die laatste gospelkoor was p mijn bruiloft, ze zijn erg!! goed maar ook erg!!! duur.

we hadden maar 6 leden van het koor dat scheelde wel.

uit dit koor komt oa.: Nikki, Nigel, Charlene..
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, wel gelijk over de opname.. is met een mobiele telefoon van iemand..



In het echt is het wel zuiver.

Echte opnames van HD, worden alleen niet omgezet in youtube....en kunnen dus niet worden afgespeeld...



Deze is wat meer zuiverder, maar ook niet echt helemaal...

En ook slecht opgenomen door iemand...



http://www.youtube.com/watch?v=bTVyFBfimJo
Alle reacties Link kopieren
Vind het erg goed klinken. Zou het dan ook erg leuk vinden als jullie op onze bruiloft zouden willen en kunnen zingen. Hoe kan ik dat het beste uitvinden?
Alle reacties Link kopieren
Vind het erg goed klinken. Zou het dan ook erg leuk vinden als jullie op onze bruiloft zouden willen en kunnen zingen. Hoe kan ik dat het beste uitvinden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eiram,



Ik zie dat je op zoek bent naar een Black gospel koor?

Nou dan zijn wij De koor die je moet hebben. We zingen van Tradional gospel tot Salsa gospel.



We zullen er een onvergetelijke avond van maken, want swingen zal het zeker.

Onze prijs ligt ook heel dicht bij uw wensen.



U kunt ons altijd een mailtje sturen voor meer info.



Ik hoor graag van U



Naomi



06-41947990
Alle reacties Link kopieren
Gospelformatie JOY! was o.a. ook te zien in The Voice of Holland samen met Pearl Jozefzoon.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het is al een wat ouder topic, maar ook ik ben op zoek naar een black gospelkoor voor tijdens de huwelijksceremonie in de kerk.

Heeft iemand nieuwe tips/contactgegevens?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Geen black gospel, wel een enthousiast jong koor wat gospel/worship zingt: http://jongerenkoorfaith.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven