Entertainment
alle pijlers
Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zaterdag 2 februari 2008 om 23:06
Ik had trouwens ook tranen in mijn ogen van frustratie. Pauline had wel wat verder moeten komen dan de 6e plaats. Maar Gordon laat zich als 'onpartijdig jurylid' wel een beetje teveel kennen, al vind ik hem wel het meest flamboyante jurylid.
Overigens vond ik René Froger bar slecht in de opening van de avond, maar dat terzijde.
Overigens vond ik René Froger bar slecht in de opening van de avond, maar dat terzijde.
zaterdag 2 februari 2008 om 23:06
zaterdag 2 februari 2008 om 23:08
wat een ONZIN, wat doet die Neil er nog, ERUIT volgende keer met hem!!!
Vond het wel een goeie actie eigenlijk van Gordon haha.
Het slaat natuurlijk ook nergens op. Pauline is echt wel veel beter. De jury zou eigenlijk 50% van de stemmen in moeten brengen of zoiets...
Gordon protesteert tegen het feit dat de tienermeisjes nu alles beslissen, nou daar geef ik hem groot gelijk in.
Vond het wel een goeie actie eigenlijk van Gordon haha.
Het slaat natuurlijk ook nergens op. Pauline is echt wel veel beter. De jury zou eigenlijk 50% van de stemmen in moeten brengen of zoiets...
Gordon protesteert tegen het feit dat de tienermeisjes nu alles beslissen, nou daar geef ik hem groot gelijk in.
zaterdag 2 februari 2008 om 23:14
Zaterdag 2 Februarie, Idols .
Wij kijken het elke week (als het even kan) Zaterdag Idols!
Zoon(7) kijkt idols (meer om het opblijven dan om idols)
Dochter(9) is idolaat van idols.
Man(muziekant) Is gek van idols en dan vooral van Nikki.(hahahahah)
Ik (normaal mens) kijk idols voor het familie gevoel.
De grote vraag, wie gaat eruit?
Dochter: Pauline of nathalie.
Man: allemaal behalve Nikki.
Zoon: ik wil naar bed!! (7)
wat ik dacht stond eral.
Wij kijken het elke week (als het even kan) Zaterdag Idols!
Zoon(7) kijkt idols (meer om het opblijven dan om idols)
Dochter(9) is idolaat van idols.
Man(muziekant) Is gek van idols en dan vooral van Nikki.(hahahahah)
Ik (normaal mens) kijk idols voor het familie gevoel.
De grote vraag, wie gaat eruit?
Dochter: Pauline of nathalie.
Man: allemaal behalve Nikki.
Zoon: ik wil naar bed!! (7)
wat ik dacht stond eral.
zaterdag 2 februari 2008 om 23:14
zaterdag 2 februari 2008 om 23:17
zaterdag 2 februari 2008 om 23:21
Het gaat er toch ook om dat Gordon die spelregels wil veranderen en de formule van het programma, en dit is dan zijn statement. Vind ik juist goed.
Ik denk dat het op deze manier meer overkomt dan dat je het gewoon zegt in het programma of iets.
Het gaat er ook niet om dat "hij" wint, maar dat de beste gewoon doorgaat, net zoals dat hij ook zo verontwaarddg was dat Bas steeds doorging.
Ik denk dat het op deze manier meer overkomt dan dat je het gewoon zegt in het programma of iets.
Het gaat er ook niet om dat "hij" wint, maar dat de beste gewoon doorgaat, net zoals dat hij ook zo verontwaarddg was dat Bas steeds doorging.