EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen

17-06-2010 08:40 3198 berichten
Eauff topic gezwets past er niet meer bij in de topictitel.

Anyway, de strekking is duidelijk
zoëy-zo

Hulde voor degene die deze (volgens mij nog niet eerder gesignaleerde) variant heeft bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig helemaal in een deuk hier. Pas dit topic ontdekt, maar hij komt met stip op één!
Ik ben gestopt omdat borstvoeden niet te combineren was met mijn werk. Er was geen kolfruimte, en mijn borsten waren niet zindelijk

Toch een volgende keer een Tena Lady om de borsten doen
quote:heelveelkleurig schreef op 07 september 2011 @ 11:21:

zoëy-zo

Hulde voor degene die deze (volgens mij nog niet eerder gesignaleerde) variant heeft bedacht.Een hele mooie en nog niet eerder gehad.
hier ook iemand die met flesvoedingen in haar maag zit!!

Je moet ze ook niet zelf opdrinken joh.
quote:morrigana schreef op 07 september 2011 @ 11:49:

[...]

Een hele mooie en nog niet eerder gehad.Nee, een Zoey heb ik ook nog nooit eerder gehad, wel een Henk, Jeroen, Martijn, Rob en een Leon. Al waren ze echt niet allemaal even mooi hoor!
quote:Hier gaat mijn hart dus van open en dicht!Nou, dan kun je je hart ophalen...
quote:Al vanaf het begin hebben we veel meegemaakt, met elkaar.Dat moet een vermoeiende relatie zijn!
quote:Ik denk dat ik zelfs met 'm zou gaan zitten flirten. Tot er peentjes uit z'n oksels komen.Ook handig, een vriend en groentetuin ineen.
So down boy, keep you're snake in the pocket!

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze fout!
Time spent with a cat is never wasted
Dank je voor de hulde, Heelveelkleurig
Ik kan niet quoten, maar Groentesoep en dr ramen, geniaal
quote:Door te accepteren dat deze periode ingekleurd wordt door fel verdriet en met vragen die in je ziel knerpen.Dat knerpen klinkt niet aangenaam.
Wat zijn jouw ouders onbeschoft en respectabel naar jou toe !
Whahahaha, wat een topic! Ik houd het nauwelijks droog! *vraagt een proefpakketje Tena-lady aan*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Snorhaar schreef op 07 september 2011 @ 20:01:

Wat zijn jouw ouders onbeschoft en respectabel naar jou toe !
quote:Hasse88 schreef op 07 september 2011 @ 20:05:

Whahahaha, wat een topic! Ik houd het nauwelijks droog! *vraagt een proefpakketje Tena-lady aan*Ja leuk he .

Ik heb trouwens gezien dat dit topic over de 3000 is en ik heb begrepen dat het de bedoeling is dat er dan een nieuwe geopend wordt. Aan wie de eer? Ik wil het ook wel doen maar ik ben hier nog maar pas .
"Zijn er dames zwanger geraakt door de prikpil ??"

Door de prikpil niet, maar waarschijnlijk wel door onveilige seks te hebben.
Dank en hulde dames!! Jullie laten me weer lachen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Denk je dat hij dit echt leuk zal vinden? Leuker dan bv een auto slibcursus?

Niks heerlijker dan door de bagger rijden.
quote:groentsoep2 schreef op 07 september 2011 @ 20:38:

[...]

Ja leuk he .

Ik heb trouwens gezien dat dit topic over de 3000 is en ik heb begrepen dat het de bedoeling is dat er dan een nieuwe geopend wordt. Aan wie de eer? Ik wil het ook wel doen maar ik ben hier nog maar pas .

Eigenlijk doet ene Yasmijn het altijd, maar waar die rondhangt mag de koekoek weten.

Dus ik zou zeggen, doe maar, maar wel dezelfde tekst aanhouden, please.
is wat voor mn vriend die is zon kauwkleum!

Ga in therapie!
Er is een vers EAUSM topic!

Hier kun je hem vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven