EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
woensdag 7 september 2011 om 20:05
Whahahaha, wat een topic! Ik houd het nauwelijks droog! *vraagt een proefpakketje Tena-lady aan*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 7 september 2011 om 20:38
quote:Hasse88 schreef op 07 september 2011 @ 20:05:
Whahahaha, wat een topic! Ik houd het nauwelijks droog! *vraagt een proefpakketje Tena-lady aan*Ja leuk he .
Ik heb trouwens gezien dat dit topic over de 3000 is en ik heb begrepen dat het de bedoeling is dat er dan een nieuwe geopend wordt. Aan wie de eer? Ik wil het ook wel doen maar ik ben hier nog maar pas .
Whahahaha, wat een topic! Ik houd het nauwelijks droog! *vraagt een proefpakketje Tena-lady aan*Ja leuk he .
Ik heb trouwens gezien dat dit topic over de 3000 is en ik heb begrepen dat het de bedoeling is dat er dan een nieuwe geopend wordt. Aan wie de eer? Ik wil het ook wel doen maar ik ben hier nog maar pas .
donderdag 8 september 2011 om 01:08
quote:groentsoep2 schreef op 07 september 2011 @ 20:38:
[...]
Ja leuk he .
Eigenlijk doet ene Yasmijn het altijd, maar waar die rondhangt mag de koekoek weten.
Dus ik zou zeggen, doe maar, maar wel dezelfde tekst aanhouden, please.
[...]
Ja leuk he .
Eigenlijk doet ene Yasmijn het altijd, maar waar die rondhangt mag de koekoek weten.
Dus ik zou zeggen, doe maar, maar wel dezelfde tekst aanhouden, please.