Mode & Beauty
alle pijlers
Wat is jouw miskoop op kledinggebied gewest ?
zaterdag 2 februari 2008 om 12:59
Hallo ,
Iedereen heeft dit vast wel eens meegemaakt, veel geld neergeteld voor een bepaald kledingstuk, maar het vervolgens nooit aangetrokken omdat het simpelweg niet bij je past.
In het verleden overkwam me dit best vaak, nu let ik beter op, maar een dikke miskoop van mij is een kort colbertje (ruit) van Mexx. Beetje zware kwaliteit met een afneembare bontkraag. Best een mooi stuk, maar het is veel te netjes voor mij , ik draag meer stoerdere items,. En ik voel me niet thuis in dit jasje, terwijl het toch meende ik iets van 150 euro heeft gekocht. Zooo zonde.
Wat is jullie grootste miskoop ?
Iedereen heeft dit vast wel eens meegemaakt, veel geld neergeteld voor een bepaald kledingstuk, maar het vervolgens nooit aangetrokken omdat het simpelweg niet bij je past.
In het verleden overkwam me dit best vaak, nu let ik beter op, maar een dikke miskoop van mij is een kort colbertje (ruit) van Mexx. Beetje zware kwaliteit met een afneembare bontkraag. Best een mooi stuk, maar het is veel te netjes voor mij , ik draag meer stoerdere items,. En ik voel me niet thuis in dit jasje, terwijl het toch meende ik iets van 150 euro heeft gekocht. Zooo zonde.
Wat is jullie grootste miskoop ?
zaterdag 2 februari 2008 om 13:50
zaterdag 2 februari 2008 om 14:29
Een wollen jurkje die je met een riem moet dragen. Helaas lijk ik er aardig zwanger in. Aangezien we een kinderwens hebben voor een 2e kindje, laat ik het maar in de kast hangen, wie weet dat het dat dan wel staat.
Een rokje toen ik net bevallen was. Kilometers te groot en het model is ook niet echt super, toch Euro 60 voor betaald.
Een rokje toen ik net bevallen was. Kilometers te groot en het model is ook niet echt super, toch Euro 60 voor betaald.
zaterdag 2 februari 2008 om 14:47
Miskoop, een super leuke broek of shirtje maar dan een maat te klein (omdat een grotere er toevallig niet was). En dan met als reden.. als ik nu ga lijnen pas ik de broek volgende maand. Dus bijvoorbeeld ipv een XL een L kopen omdat er geen XL tussen hangt. Met als resultaat dat ik die kleding nog nooit aan heb gehad en al jaren als nieuw in mijn kast hangt :S
Ben nu aan het lijnen en gaat tot nu toe redelijk goed, als ik zo door ga zou ik die broek of shirtje ooit moeten passen, nu alleen nog volhouden!
Ben nu aan het lijnen en gaat tot nu toe redelijk goed, als ik zo door ga zou ik die broek of shirtje ooit moeten passen, nu alleen nog volhouden!
maandag 4 februari 2008 om 20:39
Wil je dat colbertje ruilen tegen mijn schattige roze lammy colbert van Esprit?
Kostte ook 150 euro. Is gevoerd met roze wol (die overal op pluist!). Is te koud om als jas te dragen en te warm als colbert. Ik baaaal er zo van en zelfs op Marktplaats kan ik hem niet kwijt en ik weiger dat ding weg te gooien. Boehoe!
Kostte ook 150 euro. Is gevoerd met roze wol (die overal op pluist!). Is te koud om als jas te dragen en te warm als colbert. Ik baaaal er zo van en zelfs op Marktplaats kan ik hem niet kwijt en ik weiger dat ding weg te gooien. Boehoe!
maandag 4 februari 2008 om 21:20
Dat is leuk ik denk even kijken hier en meteen een aanbieding voor een ruiling
Ik vind het idee heel leuk , maar ik heb totaal geen voorstelling van jou roze miskoop. hihi, en jij niet van die van mij ,. Straks ruilen en vinden het beide weer niets, hebben we er alleen maar werk van gehad of een hoop lol dat kan ook hahaha. Picture please ? Of misschien wat meer details.
maandag 4 februari 2008 om 21:24
Tsss en de maten dan ,. ook niet geheel onbelangrijk. Straks ruil jij je poezige jasje in een klein maatje, tegen mijn jasje die niet zo heel petit is. Mt 40 geloof ik is mijn jasje, wel aardig gangbaar.
Nog meer liefhebbers voor een kledingruil ?
wie weet wat er voor leuks ontstaat, ik heb nog wel meer , meestal verkoopt het goed op Marktplaats, maar momenteel is het huilen daar. Vind ik dan.
Nog meer liefhebbers voor een kledingruil ?
wie weet wat er voor leuks ontstaat, ik heb nog wel meer , meestal verkoopt het goed op Marktplaats, maar momenteel is het huilen daar. Vind ik dan.