Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Is je kat een vrouwtje ? Het is september, dan raakten wij onze poes ook nogal eens kwijt, na een paar dagen was ze dan weer terug, met het lijf vol. Na het tweede nestje heeft mijn moeder de poes laten steriliseren.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@Confi: Geef de moed niet op. Onze kat is ooit 2 maand weg geweest, daarna hebben we hem terug gevonden.

Alle reacties Link kopieren
Happpy new topic!
Ha daar zijn jullie!



Goedemiddag allen!
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 14 september 2011 @ 11:04:

Fijn Snoes!



Ik las Driewieler nog op het andere topic. Driewieler, gewoon blijven hier hoor. Ook als je even wil klagen, maar ook de mooie momenten kunnen hier gedeeld worden. We zijn geen kinder-haters, we zullen nooit zeggen: maar dat wist je toch vantevoren?



(Hoewel we dat laatste wel stiekem denken:)



Ik krijg natuurlijk een voorbeeldig kind die mij niet uit mijn slaap gaat houden, die gewoon netjes aan tafel blijft als we uit eten gaan, enthousiast reageert als we besluiten 3 maanden in Azie rond te trekken en gewoon alles doet wat ik zeg .



Dusseh, zal mij benieuwen of ik ga klagen.

Oh ja, en de bevalling zal bij mij natuurlijk peanuts zijn. Floep eruit, zonder pijn en ingescheurde wanden zodat mijn seksleven voor 99.9% hetzelfde blijft. De kilo's die er nu aankomen heb ik straks niet meer nodig en verdwijnen dan ook als sneeuw voor de zon.

Ook kan ik weer ongeneerd hardlopen en no way dat ik een tenalady nodig heb om de verdwaalde druppels op te vangen.

Ik blijf trouwens gewoon een lekker wijf hoor, mét hakken, mét lang haar en mét carriejierre.



Mijn leven gaat dus NIET veranderen met kind.



En als ik dit nu hardop blijf opzeggen dan is dat toch ook zo?

Toch..?
Zeker Driewieler, echt waar!
Alle reacties Link kopieren
Mijn huilbaby heeft 4 maanden lang 20 uur per dag gejankt.

Oordopjes zijn een leuk kraamcadeau, die moet je écht op je lijstje zetten.



Oh, en de bevalling was peanuts, maar de knip was kloten en erg lang last gehad van hechtingen/litteken. Lichtelijk stressincontinent, ook heel fijn. En die Tena's zou ik maar vast aanschaffen. Gelukkig werkte een kennisje bij de Mölnycke en kreeg ik elke week gratis drie pakjes.



Maar......... na mijn bevalling was ik vier kilo lichter dan toen ik zwanger werd.







Kinderlozen, jullie zijn zeer verstandig.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje,

maar jij had natuur;lijk geen mantra zoals ik .



En die laatste zin bevalt mij wel!
Alle reacties Link kopieren
Van de kilo's dan.
Mijn zus was gelijk weer slank, ze heeft nog steeds een bloeiende carriere, ze gaat ook nog op verre reizen en ze doet volledig haar eigen ding, maar toch zal ze zeggen dat haar leven 100% veranderd is, want je hebt er een zorg en verantwoordelijkheid bij (die ze overigens niet zou willen missen).
Alle reacties Link kopieren
1 van mijn vriendinnen is helaas in een ouwe taart veranderd. Ziet er niet leuk uit meer, want voor wie, vindt werk niet meer boeiend, want nu toch een kind en de tweede op komst en doet zelden nog ets leuks voor zichzelf.

Ach ja, haar leven haar invulling.



Ik hoop toch echt dat ik mijzelf niet ga verliezen in dat hele moedergedoe. Gelukkig is mijn vriend ook best wel een nuchtere henkie hierin en zal me bij mijn nekharen grijpen als ik toch die richting dreig uit te gaan
Tuurlijk Driewieler, bij jou gaat het allemaal anders. Dat voel ik.



Echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Driewieler, dit is geen droom, het kan echt!!!

Ben 6 weken geleden bevallen van ons ongeplande kind en had na 2 weken al geen buik meer.

Alle extra kilo´s zijn weg.

Ik ben zondag weer begonnen met hardlopen zonder incontinentie.

Ik pas al mijn kleren weer en ja mijn man (en andere ook) vinden mij nog steeds lekker.

Verder zitten we nu met spruit in Zuid Europa omdat ik het weer in nederland niet meer trok.

Kind gedraagt zich uiteraard voorbeeldig.

We maken leuke uitstapjes en hebben veul sex.

En ja een bevalling is KUT.
Alle reacties Link kopieren
quote:toujourssourire schreef op 14 september 2011 @ 12:53:

Driewieler, dit is geen droom, het kan echt!!!

Ben 6 weken geleden bevallen van ons ongeplande kind en had na 2 weken al geen buik meer.

Alle extra kilo´s zijn weg.

Ik ben zondag weer begonnen met hardlopen zonder incontinentie.

Ik pas al mijn kleren weer en ja mijn man (en andere ook) vinden mij nog steeds lekker.

Verder zitten we nu met spruit in Zuid Europa omdat ik het weer in nederland niet meer trok.

Kind gedraagt zich uiteraard voorbeeldig.

We maken leuke uitstapjes en hebben veul sex.

En ja een bevalling is KUT.







Jeeeeee! Ik wist het wel! Menatliteit en discipline does it!!!
Alle reacties Link kopieren
En Driewielers' volgende mantra wordt:



"Tissunfase-tissunfase-tissunfase-tissunfase"



Na die vier maanden janken werd Snoezekind een voorbeeldig kind.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 14 september 2011 @ 12:53:

Tuurlijk Driewieler, bij jou gaat het allemaal anders. Dat voel ik.



Echt waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoesje666 schreef op 14 september 2011 @ 12:31:





Kinderlozen, jullie zijn zeer verstandig. Fijn dat je dat nog even bevestigd Snoes
Alle reacties Link kopieren
Moeten we nog uitnodigingen het forum op gooien?

Onze kleine spruit wordt volgende maand 1 jaar!

beelden van de bevalling



Ik zal de cupcakes wel bakken, en zal straks bij de Hema van die leuke Jip en Janneke slingers halen!
quote:kusunum schreef op 14 september 2011 @ 13:55:

Moeten we nog uitnodigingen het forum op gooien?

Onze kleine spruit wordt volgende maand 1 jaar!

beelden van de bevalling



Ik zal de cupcakes wel bakken, en zal straks bij de Hema van die leuke Jip en Janneke slingers halen!Ze worden zo snel groot hé, die topics.
Alle reacties Link kopieren
Driewieler ben je zwanger? Gefeliciteerd.

Vorig jaar twijfelde je toch nog zo? Snel gegaan dan!

En natuurlijk gaat hij bij jou anders dan bij het stereotype moeke.
Alle reacties Link kopieren
Pfff net even een stukje gewandeld. Mijn conditie is behoorlijk achteruit gegaan. Maar door dat geloop op krukken heb ik wel spierballen gekregen. Dat is ook voor het eerst in mijn leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2011 @ 13:59:

[...]



Ze worden zo snel groot hé, die topics. Zeg dat! Het jaar is omgevlogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 14 september 2011 @ 14:00:

Driewieler ben je zwanger? Gefeliciteerd.

Vorig jaar twijfelde je toch nog zo? Snel gegaan dan!

En natuurlijk gaat hij bij jou anders dan bij het stereotype moeke.



Ach Kunsun, de twijfel was nog van dit jaar. Op een gegeven moment toch maar alle twijfel overboord gegooid omdat ik er toch niet uitkwam en hopla, was meteen raak eigenlijk.



Daarna geen enkele twijfel meer gehad overigens wat erg fijn is. Ik moet zeggen dat ik weinig ervaar van het zwanger zijn, behalve het dikker worden van mijn buik. Heb dus veel geluk.



Nu maar hopen dat de klachten wegblijven, ook ná de zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Amivedi is gebeld ja... Ik baal echt als een stekker, maar het is niet anders.



Driewieler, ik heb er ook het volste vertrouwen in. Bij jou blijft alles hetzelfde ;).



Gier, mag je inmiddels een beetje gaan lopen?
@Confi, hij is dus wel gechipt?



@Gier, dat van de condtie herken ik uiteraard. Na twee en een half jaar liggen was er weinig meer van over. Maar het lichaam heeft daar iets moois op bedacht: er ligt namelijk geheugen opgeslagen in je spieren. Dat is mij verteld door peut.



En ik moet zeggen, het klopt. NIet dat ik de marathon loop, maar dat deed ik daarvoor ook niet:) Je zult versteld staan hoe snel dat allemaal weer gaat.



Met spierballen is toch ook niets mis mee:) Ik heb voor eerst zwemarmen gekregen met van die vierkante schouders. Ik vind het nog mooi ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven