Hoeveel knuffels liggen er in je bed?

17-05-2024 23:26 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb periodes dat er geen enkele knuffel in mijn bed ligt en nu heb ik er vier rondom mijn kussen liggen bij het hoofdeinde. :$ Als ik niet kan slapen en mijn zijslaapkussen niet helpt pak ik er wel eens een knuffel bij.

Ik ben vast niet de enige dus hoeveel knuffels liggen er bij jou in bed?

Hoeveel knuffels in bed?

Totaal aantal stemmen: 123

1 (16%)
2 (5%)
3 (6%)
4 of meer (5%)
Geen (68%)
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen maar ze liggen nog wel in de kast mocht ik er weer eens behoefte aan hebben.
Mijn oudste knuffel van bijna 50 jaar oud ( want zo oud ben ik bijna) ligt daar ook.
Al pak ik ze er nooit meer bij, de laatste keer is ook zowat 20 jaar geleden denk ik, weggooien doe ik ze niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van mezelf geen. Maar als m'n dochter bij mij slaapt wil ik nog weleens ruimte moeten maken voor ik er bij pas. Dan zijn t er meer dan 4 :heart:
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zit een rendier op mijn nachtkastje. Verder geen knuffels in mijn kamer.
Alle reacties Link kopieren Quote
2 kleine knuffels, een konijn en een olifantje, die ik vroeger mee heb genomen op reizen die ik heb gemaakt.
Als ik niet kan slapen pakt ik ze bij me en denk ik terug aan avonturen van toen, of droom ik over nieuwe avonturen die we nog kunnen of gaan maken.

En 2 levende knuffels in de vorm van twee katten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van mezelf geen maar afhankelijk van welk kind (of kinderen) er 's nachts bijkruipen ligt het soms alsnog aardig vol :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen.


Wel een beer die overgebleven is van mijn tijd als etaleuse en een aap met hele lange armen en benen die ik ooit kreeg als donateur van stichting Aap of WNF in de open kast tegenover het bed.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geregeld een, maar in het weekend meer. Onze dochter slaapt in het weekend soms in ons bed en dan moeten een paar van haar bunnies mee (van die Jellycat konijnen). Ze komt ‘s morgens ook nog wel eens bij ons en neemt dan een knuffel mee en soms vergeet ze het en vind ik ‘s avonds een konijn. Zelf geen behoefte om met een knuffel te slapen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wou zeggen geen maar ik zie net dat de kinderen er kennelijk 2 in hebben gemikt vandaag. Dus 2.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik slaap wel met een knuffel in bed. Soms ligt hij tijden lang onaangeroerd ergens aan de andere kant van het bed, soms slaap ik een tijd bijna elke nacht ermee. Vooral als ik s nachts wakker word pak ik hem wel eens erbij. Heb 15 jaar zonder knuffels geslapen, maar tijdens periode van depressie er weer mee begonnen en nu gun ik het mezelf gewoon als ik er behoefte aan heb :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Drie. Gekocht tijdens coronatijd. Ik ben al heel lang single en voelde mij toen alleen in mijn grote bed. Ik vind het nog steeds heerlijk dat ze er liggen :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen. Als kind al niet. Ik speelde wel met poppen en knuffels, maar aan het einde van de dag propte ik alles in een grote mand. Morgen weer een dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb als kind nooit een knuffel gehad. Moet ik nu een trauma hebben?
Nu heb ik er een in de kamer zitten, ooit gekregen van een vriendin op verjaardag. Geen idee hoe ze er op kwam maar volgens mij zit hij er al sinds mijn 40ste verjaardag, dus al ruim 30 jaar. Maar ik hoef m niet in mijn bed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen deze Mario paddenstoel, omdat die zo belachelijk zacht is. Fijn om je armen op te laten rusten als zijslaper. :)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Eentje. Ik lig graag op mijn buik met iets onder mijn borst. Vroeger pakte ik altijd een hoek van het dekbed en rolde dan op mijn buik zodat ik erop kwam te liggen, als een soort burrito. Op een keer kreeg ik een beer van mijn vriend, en nu ligt die onder me in plaats van het dekbed.

Ik mis hem ook echt als ik ergens anders slaap, maar niet om emotionele redenen. De beer heeft meer volume dan het dekbed en ik ben eraan gewend geraakt.

Ik hou meestal niet van knuffels, nemen alleen maar ruimte in en vangen stof... maar ik overweeg de laatste weken wel die schattige knuffelgans te kopen die nu bij de HEMA ligt. :$ Helaas is "Om lekker mee te slapen" geen goed excuus, want ik heb dus al een beer. :(
Alle reacties Link kopieren Quote
konwalia schreef:
18-05-2024 02:14
maar ik overweeg de laatste weken wel die schattige knuffelgans te kopen die nu bij de HEMA ligt. :$ Helaas is "Om lekker mee te slapen" geen goed excuus, want ik heb dus al een beer. :(
Maar die beer moet toch ook een keer in de was? Kun je afwisselen met die gans van Hema :idee: :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wojak schreef:
18-05-2024 02:10
Alleen deze Mario paddenstoel, omdat die zo belachelijk zacht is. Fijn om je armen op te laten rusten als zijslaper. :)

Afbeelding
Die is leuk zeg. En inderdaad soms is het als zijslaper fijn om iets tussen de armen te hebben of tussen de knieën.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal geen, de kat komt in de winter weleens bij mij slapen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als kind ook eigenlijk nooit een knuffel voor in bed gehad. Er zaten er wel een tijdje een paar in de hoek maar meer voor de sier. Ik was meer een kind wat overdag met knuffels speelde. Die knuffels zitten nu deels bij m’n kinderen, met nieuw erbij, m’n dochter heeft een complete dierentuin in bed.
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn bed ligt er niks. Maar het stikt hier in huis wel van de knuffels die mijn kinderen door de tijd heen verzameld hebben. En sommige daarvan ben ik in de loop van de jaren toch een beetje als onderdeel van gezin gaan beschouwen. Omdat mijn kinderen er dol op waren/zijn. Of omdat ze een rol hadden in de 'toneelvoorstellingen' die mjjn man altijd gaf voor de kinderen met die knuffels. Die knuffels hebben een naam en een stemmetje en een verhaal zeg maar :heart:.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wojak schreef:
18-05-2024 02:10
Alleen deze Mario paddenstoel, omdat die zo belachelijk zacht is. Fijn om je armen op te laten rusten als zijslaper. :)

Afbeelding
Ja daar had ik vroeger mijn beer voor en nu een extra kussen wat eigenlijk te dik is.
Zonder kan ik niet slapen en vraag in hotels altijd een extra kussen daarvoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
18-05-2024 02:28
Maar die beer moet toch ook een keer in de was? Kun je afwisselen met die gans van Hema :idee: :proud:
Een echte teddybeer kan niet in de was. De mijne is ruim 55 jaar oud, ik ben er erg aan gehecht. Hij is al een keer naar de 'berendokter' geweest om versleten pootjes te laten oplappen.
Normaal gesproken ligt hij niet in bed, hij zit in een open kast op de slaapkamer. Maar als ik erg verdrietig ben en me alleen voel, pak ik hem er wel eens bij 's nachts. Het geeft toch wel troost, hij is al mijn hele leven bij me. Als ik in zijn kraalogen kijk, is het net of hij me echt 'kent'.
En hij is niet inwisselbaar voor een gans van de Hema :)
impala wijzigde dit bericht op 18-05-2024 07:41
4.64% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen in bed, wel 3 in de kamer.
Die kan ik ook echt niet weg doen, want hebben emotionele waarde
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen knuffels, wel knuffelende katten en hond. Aantal verschilt per dag.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen. Ik had er als kind geen behoefte aan en bovendien hebben we allemaal huisstofmijtallergie thuis.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven