Entertainment alle pijlers

Daar gaan ze weer

20-03-2024 05:43 72 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat dit volgen? Onder andere Caroline en hondje Roos uit B en B vol liefde worden gevolgd en nog een aantal anderen. Het begint in april.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga kijken. Bart en Maaike uit helemaal het einde doen ook mee. Dat vond ik een leuk stel. Ik zag dat ze nog een meisje hebben gekregen. Ik ben benieuwd hoe het met hun gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt mij een erg leuk programma. Ik ga kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
20-03-2024 06:24
Ik ga kijken. Bart en Maaike uit helemaal het einde doen ook mee. Dat vond ik een leuk stel. Ik zag dat ze nog een meisje hebben gekregen. Ik ben benieuwd hoe het met hun gaat.
Ik wist even niet meer wie zij waren maar gegoogled en ja ik weet het weer. Zij hadden steeds ruzie met hun buren toch dat christelijke gezin?

Leuk een dochter erbij ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie niet zo 1 2 3 waar ze nu wonen
Alle reacties Link kopieren Quote
Net even gekeken wie er allemaal mee doen en de term 'reality sterren' is wat overdreven. Ik ben al deze mensen al lang weer vergeten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat is inderdaad wat overdreven maar toch lijkt het me leuk wat terug te zien. Ben ook benieuwd hoe het is met de camping van Debbie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jacobien is een ex van Martijn Krabbé en ze heeft ook meegedaan aan de Bachelor (ik weet niet meer uit mijn hoofd bij welke Bachelor dat was)
Het programma heet Daar Gaan Ze Weer

Voor mij zijn het allemaal onbekenden. En het is eigenlijk toch een soort Ik vertrek?
KirstenJ schreef:
20-03-2024 09:24
Jacobien is een ex van Martijn Krabbé en ze heeft ook meegedaan aan de Bachelor (ik weet niet meer uit mijn hoofd bij welke Bachelor dat was)
Google zegt Rutger Vlaming in 2012.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
20-03-2024 09:59
Het programma heet Daar Gaan Ze Weer

Voor mij zijn het allemaal onbekenden. En het is eigenlijk toch een soort Ik vertrek?
Oeps foutje
Alle reacties Link kopieren Quote
KirstenJ schreef:
20-03-2024 09:24
Jacobien is een ex van Martijn Krabbé en ze heeft ook meegedaan aan de Bachelor (ik weet niet meer uit mijn hoofd bij welke Bachelor dat was)
https://amayzine.com/nl/2014/liesbeths- ... chumacher/

En daar gedroeg ze zich nogal bijzonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
20-03-2024 06:24
Ik ga kijken. Bart en Maaike uit helemaal het einde doen ook mee. Dat vond ik een leuk stel. Ik zag dat ze nog een meisje hebben gekregen. Ik ben benieuwd hoe het met hun gaat.
Die kan ik me niet eens meer herinneren.
Zou het leuker vinden als ze bij de Posjes langs gaan. Die hebben het volgens mij goed voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
20-03-2024 06:33
Ik wist even niet meer wie zij waren maar gegoogled en ja ik weet het weer. Zij hadden steeds ruzie met hun buren toch dat christelijke gezin?

Leuk een dochter erbij ben erg benieuwd.
Ze hadden ruzie met de Posjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
20-03-2024 18:12
Die kan ik me niet eens meer herinneren.
Zou het leuker vinden als ze bij de Posjes langs gaan. Die hebben het volgens mij goed voor elkaar.
Die vond ik zo irritant!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bart en Maaike zaten niet in het eerste seizoen met de Posjes in Chili, maar in het tweede seizoen, dat zich in Kaapverdië afspeelde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
20-03-2024 18:43
Ze hadden ruzie met de Posjes.
Dat was een ander seizoen
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
21-03-2024 04:11
Dat was een ander seizoen
Oh :-D, dan haal ik de boel door elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken alleen Adje en Richard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat nichtje van Aadje of Richard! Ik dacht eerst dat het Louisa van Louisa en Rowan was
Even geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Jacobien vind ik zo nikszeggend en oppervlakkig.
Even geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
02-04-2024 20:52
Dat nichtje van Aadje of Richard! Ik dacht eerst dat het Louisa van Louisa en Rowan was
Ik dacht hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
02-04-2024 20:53
Die Jacobien vind ik zo nikszeggend en oppervlakkig.

Ik vind die vent ook maar apart.
En van verbouwen heeft hij geen kaas gegeten. Hoe kan je nou zo'n bouwval kopen terwijl je zelf amper wat kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
02-04-2024 20:53
Die Jacobien vind ik zo nikszeggend en oppervlakkig.
Ja vind ik ook. Vreselijk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven