Entertainment alle pijlers

Welk boek lezen we als eerste voor de Viva- boekenclub?

06-03-2024 17:13 118 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In een ander topic entertainment/de-viva-boekenclub/list_messages/504553/2 bespraken we dat we een boek wilden kiezen om te lezen en dan te bespreken in dat topic. We kunnen ook tijdens het lezen als bespreken, het gevaar is dan wel dat er spoilers inzitten voor anderen. Als je geen spoilers wilt, kun je beter niet in het topic lezen voor je het boek uithebt. Volgende maand kunnen we dan weer een nieuw boek kiezen



Update 3-4-2024: de eerste maand is bijna voorbij! Je kunt dus niet meer stemmen in onderstaande poll (ik weet niet hoe je die weg kan krijgen). Hierbij de link naar de poll om te bepalen wat het boek van de 2e maand wordt. Op 7 april kijken we welk boek het is geworden .

https://nl.surveymonkey.com/r/ZGLXX69

WELK BOEK LEZEN WE ALS EERSTE VOOR DE VIVA- BOEKENCLUB?

Totaal aantal stemmen: 58

'Luister' van Sacha Bronwasser (24%)
'Puzzelman' van Nadine Matheson (9%)
'De leesclub' van Renate Dorrestein (40%)
'Ik kom hier nog op terug' van Rob van Essen (28%)
orchidee86 wijzigde dit bericht op 03-04-2024 22:11
Reden: update
25.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga voor de Leesclub.

Niet mijn genre maar een mens moet af en toe buiten de gebaande paadjes treden he :lol:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee. Ik ken ze allemaal niet…. Dus kunnen ze allemaal. Ik ben te lui nu om ze te googelen :-D . Maar ik wil wel meedoen. Dan lees ik braaf de opdracht :-D .
Alle reacties Link kopieren Quote
Luister en Ik kom hier nog op terug staan allebei op mijn e-reader, via bookchoice. Dus een van die 2 zou voor mij heel praktisch zijn. En Luister stond vorig jaar in heel veel 'beste boeken van 2023' lijstjes, dus daar heb ik op gestemd.

Maar De leesclub van Renate Dorrestein is natuurlijk wel heel toepasselijk. :)

De puzzelman zegt me niks.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Puzzelman is de enige die ik kan lenen in de digitale bibliotheek voor mijn e reader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees alleen van papier dus als ik weet welk boek het gaat worden ga ik even naar Boekwinkeltjes.nl :D
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk, zou ook wel mee willen doen.ik heb de leesclub gevonden in de online bibliotheek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gestemd en ben benieuwd wat het wordt. Superleuk initiatief!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Luister heb ik al gelezen (was mooi!), dus ik heb gekozen voor Renate Dorrestein omdat ik dat als tiener altijd zo gaaf vond. Benieuwd of dat nog steeds zo is
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Luister heb ik al gelezen, die vond ik best goed. De leesclub komt me ergens wel bekend voor... kan zijn dat ik die ook al gelezen heb, maar vond 'm wel toepasselijk als 1e boek voor een leesclub, dus daarop gestemd ;-).
Alle reacties Link kopieren Quote
De leesclub heb ik al gelezen en past uitstekend bij de populatie van dit forum :rofl:
Mag ik nu al spoileren of moet ik nog even wachten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 20 stemmen! Op dit moment lijkt het erop dat het ´De leesclub´ gaat worden (toepasselijk wel;)). Laten we morgenavond de knoop doorhakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Keuzestress! Ik heb 'Ik kom hier nog op terug' gestemd, maar ik vind ze allemaal leuk. Alleen die thriller, da's echt niet mijn genre. Maar zo te zien komt dat goed.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :) ik wil ook meedoen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde stemmen op Luister, maar verkeerd gedrukt.
Denk niet dat het wat uitmaakt want volgens mijnis De Leesclub de winnaar. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Off topic want ik wil niet meedoen omdat ik al bij een leesclub zit, maar ik wil jullie echt ‘ik kom hier nog op terug’ aanraden om sowieso te lezen. Prachtig boek!
Alle reacties Link kopieren Quote
freekenkaat schreef:
06-03-2024 22:11
Off topic want ik wil niet meedoen omdat ik al bij een leesclub zit, maar ik wil jullie echt ‘ik kom hier nog op terug’ aanraden om sowieso te lezen. Prachtig boek!
Lief dat je dat even tipt!!!
:heart: :heart: :heart:
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
De Leesclub zit ook gratis in koboplus, dus ik heb hem al gedownload. Ik ga d’r binnenkort in beginnen. Intro klinkt al er leuk. ‘We hebben niet echt echt een reden om hem niet te vermoorden, maar om het nu moord te noemen’. 😀
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga niet mee lezen, heb al een live leesclub. Maar het boek Luister moet je echt echt lezen!!! Zo prachtig, was de favoriet van onze club afgelopen jaar. En op twee Schemerleven van Jaap Robben. Ook een parel.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, ik doe mee! Ik heb op Luister gestemd, De Leesclub ken ik al.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk!

Ik heb " de leesclub " al via Kobo op mijn reader gezet.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken ze allemaal niet maar wil wel meedoen. Dus tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Dharma123 schreef:
06-03-2024 22:29
Ik ga niet mee lezen, heb al een live leesclub. Maar het boek Luister moet je echt echt lezen!!! Zo prachtig, was de favoriet van onze club afgelopen jaar. En op twee Schemerleven van Jaap Robben. Ook een parel.

Veel plezier!
Luister hebben wij ook al gelezen met de leesclub! Ook een aanrader (alhoewel ik zelf ‘ik kom hier nog op terug’ nog mooier vond).
Schemerleven zet ik bij onze opties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me leuk om mee te lezen! Verkapte tip dit dus
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
koffieleut123 wijzigde dit bericht op 07-03-2024 08:22
Reden: Dubbel
92.98% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven